Mistä löytää oikean meedion vastaanoton?
Kasvaneesta uteliaisuudesta sekä henkilökohtaisesta elämäntilanteesta johtuen, haluaisin tavata meedion. Tällä viittaan ihmiseen joka väittää voivansa välittää viestejä edesmenneiltä ihmisiltä eläville.
Ajattelen, että 95% *meedion palveluita* myyvät ovat huijareita, mahdollisesti 100%, mutta halauisin antaa sille pienelle prosentille mahdollisuuden.
Mistä sitten voisin löytää aidon meedion pk-seudulta (tai uudeltamaalta)? Onko tälle tiedolle olemassa joku puskaradio vai mistä voisin löytää henkilön joka ei olisi mikään ennustaja-tv:n juontaja?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ihmeessä etsi meediota! Monelle on tullut pelkotiloja meedion puheista. Lisäksi ainakin Raamatussa varoitetaan meedioista.
Millä tavoin Raamatussa varoitetaan?
Raamatussa kielletään puhumusta/summoomasta kuolleita tai henkiä. Raamattu kieltää magian.
Noilla touhuilla vedät vain demoneita elämääsi ja jopa itsesi sisään. Raamatussa lukee jopa uudessa testamentissa että jokainen maagikko/meedio/necromanceri/noita palaa helvetin liekeissä lopuksi eikä taivaaseen ole asiaa. Jeesus on mustasukkainen Jumala.
Vaikutat kirjoituksesi perusteella uskovaiselta mutta ihmettelen viimeistä lausettasi: Jeesus on mustasukkainen Jumala. Mitä ihmettä??
T. Uskovainen
Mitä et ymmärrä viimeisestä lauseesta? Eikö Jumala ole mielestäsi mustasukkainen? Haluaako Jumala että huoráát henkien tai epäjumalien kanssa? Jumala haluaa että vain häntä palvotaan.
Tottakai, mutta ei ole kyse mustasukkaisuudesta. Aika negatiivinen ilmaisu Jumalasta.
Jumala ansaitsee kaiken meiltä eikä kyse todellakaan ole mustasukkaisuudesta. Anteeksi, mutta epäilen että olet itse uskovainen.
Katso linkki Raamatun jakeisiin ole hyvä. Etkö tunne Raamattua = Jumalan sanaa?
Minulle on sanottu, että en saisi koskaan parisuhdetta. En ole koskaan seurustellut eikä se tiennyt sitä kun sanoi tuon. Sama vain kuolla sitten.
N28
Älkää sitä sautkirjaa uskoko. Se kirja sanoo myös että naiselta pitää katkoa kädet jos mies tappelee jonkun toisen miehen kanssa ja vaimo koskettaakin tätä toista miestä yrittäessään auttaa omaa miestään, niin se on kädet pois!! Mut hei Raamattu sanoon näin niin se on silloin niin!!!
Fantasialandiasta. Tyhjästä on paha nyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ihmeessä etsi meediota! Monelle on tullut pelkotiloja meedion puheista. Lisäksi ainakin Raamatussa varoitetaan meedioista.
Millä tavoin Raamatussa varoitetaan?
Raamatussa kielletään puhumusta/summoomasta kuolleita tai henkiä. Raamattu kieltää magian.
Noilla touhuilla vedät vain demoneita elämääsi ja jopa itsesi sisään. Raamatussa lukee jopa uudessa testamentissa että jokainen maagikko/meedio/necromanceri/noita palaa helvetin liekeissä lopuksi eikä taivaaseen ole asiaa. Jeesus on mustasukkainen Jumala.
Vaikutat kirjoituksesi perusteella uskovaiselta mutta ihmettelen viimeistä lausettasi: Jeesus on mustasukkainen Jumala. Mitä ihmettä??
T. Uskovainen
Mitä et ymmärrä viimeisestä lauseesta? Eikö Jumala ole mielestäsi mustasukkainen? Haluaako Jumala että huoráát henkien tai epäjumalien kanssa? Jumala haluaa että vain häntä palvotaan.
Tottakai, mutta ei ole kyse mustasukkaisuudesta. Aika negatiivinen ilmaisu Jumalasta.
Jumala ansaitsee kaiken meiltä eikä kyse todellakaan ole mustasukkaisuudesta. Anteeksi, mutta epäilen että olet itse uskovainen.Katso linkki Raamatun jakeisiin ole hyvä. Etkö tunne Raamattua = Jumalan sanaa?
Kyllä tunnen Raamatun Sanaa. Minulle Jumala on kaiken luoja, kaiken huomiomme ansaitseva, kaikki tietävä. Minulle Jumala on kaikki. Jumala on rakkaus ja oikeudenmukaisuus.
Mustasukkaisuus on aivan eri asia.
Älä mustamaalaa kristinuskoa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää sitä sautkirjaa uskoko. Se kirja sanoo myös että naiselta pitää katkoa kädet jos mies tappelee jonkun toisen miehen kanssa ja vaimo koskettaakin tätä toista miestä yrittäessään auttaa omaa miestään, niin se on kädet pois!! Mut hei Raamattu sanoon näin niin se on silloin niin!!!
Eivätkö ihmiset oikeasti tajua mitä eroa on Raamatun Uudella testamentilla ja Vanhalla testamentilla? Eivät ne Vanhan testamentin lait päde kristittyihin, siitä juuri Jeesus tuli kertomaan.
Raamattua voi lukea ihmisen Jumalsuhteen kehityskertomuksena. Luoja-Jumalasta ankaraan heimo-Jumalaan ja sitten rakastavaan ja anteeksiantavaan Jumalaan, joka rakastaa ihmistä, jokaista meistä. Enkä nyt tarkoita, että rakastaisi jokaisen ihmisen tekoja, vaan ihmistä siellä tekojen takana. Kuten ihminen rakastaa omaa lastaan, että ei tarvitse ansaita sitä rakkautta millään teoilla, vaan se on ehdotonta rakkautta.
Armon saa, kun ottaa sen vastaan.
Vierailija kirjoitti:
"Ajattelen, että 95% *meedion palveluita* myyvät ovat huijareita, mahdollisesti 100%, mutta halauisin antaa sille pienelle prosentille mahdollisuuden."
Ainoa ero on, että toki jotkut ovat parempia esimerkiksi lukemaan ihmistä kuin toiset, jolloin tämän pienistäkin reaktioista ja mikroilmeistä voi päätellä, mihin suuntaan juttua kannattaa kuljettaa. Eli ovat parempia huijaamaan, suomeksi sanottuna.
Minä asioin tuon meedion kanssa puhelimitse, hän ei siis nähnyt ilmeitäni tai mitään. En kertonut itsestäni tai asioistani mitään tai antanut mitään vinkkejä suullisesti.
T. Se, jolle kerrottiin kuolleesta ystävästä ja koirasta oikein
Vierailija kirjoitti:
Oikea meedio löytää sinut.
Ihan varmasti. Pahat henget ovat läsnä ja tulevat kyllä pyytämättä.
Kannattaa pysyä Raamatun Sanassa, niin nämä henget eivät saa ylivaltaa sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pysyä Raamatun Sanassa, niin nämä henget eivät saa ylivaltaa sinusta.
Hohhoijaa, suosittelen lääkkeiden ottamista niin paranet harhoistasi. Oletko hellari tms?
En ole meedio, mutta voin nostaa sulle kortin. En tarvitse tiettyä kysymystä, mutta valitsen 3 korttia, joista sinun pitää valita 1, joten laita tähän vastaukseksi numero. Nostan sitten vastaavan kortin vasemmalta oikealle lukien.
Vedät vaan turhaan kirouksen päällesi, jos menet. Eikä se yhteen kertaan tule jäämään. Taitava tarinankertoja osaa koukuttaa sinut niin, että lisää tulet kuuntelemaan.
Muistele vaan 1000 ja yhden yön satuja.
Ja, jos se olisi mahdollista, etta tapaisit ns taivaassa edesmenneen, jaipaamasi, niin senkin mahdollisuuden menetät, kun kaveeraat meedioitten kanssa. Sillä sen vuoksi et enää taivaaseen pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pysyä Raamatun Sanassa, niin nämä henget eivät saa ylivaltaa sinusta.Hohhoijaa, suosittelen lääkkeiden ottamista niin paranet harhoistasi. Oletko hellari tms?
" ihan" ev.lut olen, kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö ihmiset oikeasti tajua mitä eroa on Raamatun Uudella testamentilla ja Vanhalla testamentilla? Eivät ne Vanhan testamentin lait päde kristittyihin, siitä juuri Jeesus tuli kertomaan.
Raamattua voi lukea ihmisen Jumalsuhteen kehityskertomuksena. Luoja-Jumalasta ankaraan heimo-Jumalaan ja sitten rakastavaan ja anteeksiantavaan Jumalaan, joka rakastaa ihmistä, jokaista meistä. Enkä nyt tarkoita, että rakastaisi jokaisen ihmisen tekoja, vaan ihmistä siellä tekojen takana. Kuten ihminen rakastaa omaa lastaan, että ei tarvitse ansaita sitä rakkautta millään teoilla, vaan se on ehdotonta rakkautta.
Armon saa, kun ottaa sen vastaan.
Tämä kiinnostaa minua. Miksi Jumala muuttui Vanhan Testamentin ankarasta, nykyiseksi rakastavaksi ?
Olen kertonut tämän aiemminkin, mutta tällä palstalla oli noin vuosi sitten eräs näkijä, joka ennusti minulle työasioistani. Olin menettänyt työni koronan jälkeen ja kysyin, mitä tuleman pitää. Uskomatonta, mutta hän tiesi täsmälleen miten asiat sujuivat. Ainoastaan aikajana heitti muutamalla kuukaudella. Olisi kiva kiittää häntä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin että on siellä raamatussa myös hyvääkin, kuten vaikka psalmi 91, että en dumaa koko kirjaa. Mutta suurimmalta osalta se on sekopäitten sepustuksia, joista ei neuvoja kannata ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistäkö löydät aidon meedion? Et yhtään mistään, surevia ihmisiä huijataan törkeästi. Säästä rahasti ja pysy kaukana.
Niin juuri, unohda tuo meediojuttu, pysy kaukana kaikista meedioista ja sellaisina esiintyvistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pysyä Raamatun Sanassa, niin nämä henget eivät saa ylivaltaa sinusta.Hohhoijaa, suosittelen lääkkeiden ottamista niin paranet harhoistasi. Oletko hellari tms?
" ihan" ev.lut olen, kiitos kysymästä.
Harmi kuulla, että valtionkirkkoomme kuuluu noinkin sekaisin olevia yksilöitä. Vaikutat aivan lahkolaiselta.
Vierailija kirjoitti:
En ole meedio, mutta voin nostaa sulle kortin. En tarvitse tiettyä kysymystä, mutta valitsen 3 korttia, joista sinun pitää valita 1, joten laita tähän vastaukseksi numero. Nostan sitten vastaavan kortin vasemmalta oikealle lukien.
2
Jumala ansaitsee kaiken meiltä eikä kyse todellakaan ole mustasukkaisuudesta. Anteeksi, mutta epäilen että olet itse uskovainen.