Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää oikean meedion vastaanoton?

Vierailija
15.07.2022 |

Kasvaneesta uteliaisuudesta sekä henkilökohtaisesta elämäntilanteesta johtuen, haluaisin tavata meedion. Tällä viittaan ihmiseen joka väittää voivansa välittää viestejä edesmenneiltä ihmisiltä eläville.

Ajattelen, että 95% *meedion palveluita* myyvät ovat huijareita, mahdollisesti 100%, mutta halauisin antaa sille pienelle prosentille mahdollisuuden.
Mistä sitten voisin löytää aidon meedion pk-seudulta (tai uudeltamaalta)? Onko tälle tiedolle olemassa joku puskaradio vai mistä voisin löytää henkilön joka ei olisi mikään ennustaja-tv:n juontaja?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ihmeessä etsi meediota! Monelle on tullut pelkotiloja meedion puheista. Lisäksi ainakin Raamatussa varoitetaan meedioista.

Millä tavoin Raamatussa varoitetaan?

Jesajan kirja 8:19 ja jakeen rinnakkaiskohdat Vanhassa testamentissa. Syynä varoitukseen on ollut se käsitys, että meedion puheille hakeutuva sureva ihminen voi joutua tietämättään tekemisiin valehtelevien henkien kanssa.

Tämä on ihan täyttä paskaa. Eli Raamattukin on sitä mieltä, että siellä takana on henkiä? Ne valehtelisivat, koska?

Minun uskomukseni on, että siellä joko a) on henkiä mutta eivät ne valehtele tai b) ei ole henkiä ja valhepelottelu syntyy siitä, että ihminen alkaa meediolle mentyään uskomaan asioihin, jotka eivät ole realiteeteissa ja aiheuttaa siten vahinkoa itselleen. Henkien kanssa tällä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä.

JOTEN: Johtopäätös: meediolle on turvallista mennä, mikäli on tolkun ihminen ja ymmärtää, että jos siellä sanotaan jotain mikä aikaansaa ikävää oloa, sen voi skipata ja pitää huuhaana. Jos sieltä taas saa itselleen jotain apua, niin sittenhän käynnistä seurasi hyvää.

Vierailija
62/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne sanovat jotain, että "Äitisi rakastaa sinua paljon, ja suojelee sinua". "Pidä huolta terveydestäsi."

Ei mitään kovin hyödyllistä.

Ehkä suurin osa sanoo näin. Minulle meedio kertoi asioita, jotka vain minä tiesin eikä hän olisi voinut mitenkään muuten tietää (esim. nuorena menehtyneen ystävän ulkonäkö ja mihin hän kuoli sekä koirani ulkonäkö ja kuolintapa).

Minun teoriani on se, että meedioilla on telepaattisia kykyjä. Mutta en ole saanut todistetta yhteydestä kuolleisiin. Se, että meedio tietää asioita kuolleista johtuu siitä, että he tietävät ne asiat, joita tulijalla on päässään (telepatia) ja kykenevät jollain keinolla lukemaan ne tulijan mielen sisältä. Tästä on itsellänikin monia kokemuksia. eli että meedio tietää asioita, joita hän ei voi tietää, mutta jotka minä tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on sanottu, että en saisi koskaan parisuhdetta. En ole koskaan seurustellut eikä se tiennyt sitä kun sanoi tuon. Sama vain kuolla sitten.

N28

Hän luki sen ajatuksen sinun mielestäsi. 'Telepatiaa on olemassa.

Vierailija
64/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä aloittaja siitä hyötyisi, että saisi kuulla toiselta ihmiseltä hänen itsensä keksimiä valheita.

Ensiksikin tuo ihminen valehtelisi olevansa meedio ja toiseksi kertoisi oman mielikuvituksensa sepittämiä tarinoita.

Jos meedioski itseänsä kutsuva ihminen kertoisi välittävänsä henkien kautta saamaansa tiedoa, aloittaja saisi kuulla vain lisää valheita, sillä useimmat tietävät, että pahat henget eivät totuutta puhu, vaan valhetta kuten heidän isänsä saatanakin.

Vierailija
65/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meediot on huijareita. Eli vastaus ap:lle: Et mistään. 

Vierailija
66/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Highway to heaven / Anu Väisänen. Olen itse käynyt, on luotettava meedio.

Vierailija
67/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hyvä on Maria Petala.

Vierailija
68/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joskus mahdollista keskustella aloittajan pyytämästä aiheesta ilman, että joku tulee "lietsomaan ilmaan paholaisia", kun niitä tuntuu jonkun mielikuvituksessa olevan koko ajan. Kiihkouskot voi keskustella omalla aloituksella. Riippuu ihan meedioista mikä tilanne, tuntuuko hyvältä vai ei. Viihdelinja ei ole meedio, mutta meedioilla on sivu, sähköposti ja numero. Maksu olisi hyvä näkyä etukäteen kokonaisuudessaan ja tekee hinta-arvion, ettei budjetti ylity. Jos homma ei toimi tai epäilee huijausta, ei toista kertaa sitä samaa kokeile. 

Vierailija
69/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Highway to heaven / Anu Väisänen. Olen itse käynyt, on luotettava meedio.

Osuvampi olisi kyllä Highway to hell, tässä asiassa!

Vierailija
70/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuvampi olisi kyllä Highway to hell, tässä asiassa!

Nimenomaan ei olisi :)

Vierailija
71/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on sanottu, että en saisi koskaan parisuhdetta. En ole koskaan seurustellut eikä se tiennyt sitä kun sanoi tuon. Sama vain kuolla sitten.

N28

Tuossa näkee selvästi sen, että meediot ovat pahan puolella ja tuottavat kärsimystä ja surua.

Sun ei kannata uskoa niiden satuja ja valheita.

Vierailija
72/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea meedio. Niitä ei ole, kuten ei hammaskeijuja tai Mikki Hiirtäkään ole oikeasti olemassa. Piste. Asia loppuun käsitelty.

Vierailija
73/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se helvetti ole monella täällä maan päällä.

Itse kävin eräällä meediolla, joka puhui elämästäni ja läheisistäni hyvin yksityiskohtaisesti. Tiesi detaljit, joita ei oikeasti voinut tietää. Olen täysin vakuuttunut siitä, että hän todella sai yhteyden.

Jos meediolla käynti on paholaisen hommaa, niin miksiköhän minulla oli hyvin rakkaudellinen olo session jälkeen...?

Kuin ekan ilmaisen heroiinipiikin jälkeen.

Vierailija
74/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meedio näkisi asioita ja tulevaisuuteen, niin olisivat kaikki miljönäärejä, kun tietäisivät pörssikurssien nousut ja laskut, lottonumerot jne. Just saying...

Joskus joku satuillut, että meedio ei "saa" käyttää "taitoaan" omaksi hyödykseen. (Kuka kieltää?) Mutta silloinhan "palvelusta" ei saa periä rahaa!!!

Vierailija
75/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se helvetti ole monella täällä maan päällä.

Itse kävin eräällä meediolla, joka puhui elämästäni ja läheisistäni hyvin yksityiskohtaisesti. Tiesi detaljit, joita ei oikeasti voinut tietää. Olen täysin vakuuttunut siitä, että hän todella sai yhteyden.

Jos meediolla käynti on paholaisen hommaa, niin miksiköhän minulla oli hyvin rakkaudellinen olo session jälkeen...?

Sinulla oli "rakkaudellinen" olo siksi, että joku oli (muka) kiinnostunut sinusta ja elämästäsi, keskittyi sinuun, ehkä jopa kosketti, katsoi silmiin. Tulit nähdyksi. Tätähän me kaikki kaipaamme. Mene seuraavan kerran psykologin tai muun oikean ammattilaisen puheille. Tai papin, jos se on sun juttu.

Miksei ystävänkin. Karta huijareita.

Ja ei, en ole uskovainen. Tiedän jotain siitä, miten ihmisen mieli toimii. Kaikkien meedioihin uskovien kannattaa katsoa netistä, miten mentalistit toimivat. Sama periaate, toiset tekevät viihteenä, toiset törkeästi huijaavat herkimpiä.

Vierailija
76/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Rossi

Kavita Pakarinen

Vierailija
77/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ihmeessä etsi meediota! Monelle on tullut pelkotiloja meedion puheista. Lisäksi ainakin Raamatussa varoitetaan meedioista.

Millä tavoin Raamatussa varoitetaan?

Raamatussa kielletään puhumusta/summoomasta kuolleita tai henkiä. Raamattu kieltää magian.

Noilla touhuilla vedät vain demoneita elämääsi ja jopa itsesi sisään. Raamatussa lukee jopa uudessa testamentissa että jokainen maagikko/meedio/necromanceri/noita palaa helvetin liekeissä lopuksi eikä taivaaseen ole asiaa. Jeesus on mustasukkainen Jumala.

Jaha, siinä meni sitten loputkin lapsenuskosta. 

Vierailija
78/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joskus mahdollista keskustella aloittajan pyytämästä aiheesta ilman, että joku tulee "lietsomaan ilmaan paholaisia", kun niitä tuntuu jonkun mielikuvituksessa olevan koko ajan. Kiihkouskot voi keskustella omalla aloituksella. Riippuu ihan meedioista mikä tilanne, tuntuuko hyvältä vai ei. Viihdelinja ei ole meedio, mutta meedioilla on sivu, sähköposti ja numero. Maksu olisi hyvä näkyä etukäteen kokonaisuudessaan ja tekee hinta-arvion, ettei budjetti ylity. Jos homma ei toimi tai epäilee huijausta, ei toista kertaa sitä samaa kokeile. 

Ei se ole mahdollista. Aina löytyy heitä, joiden pääasiallisena tarkoituksena on tuottaa mieliharmia jos jonkinlaista.

Vierailija
79/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Klaudia Eve löydy ihan numerotiedustelusta?

Vierailija
80/87 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aini Kaasinen kirjoitti:

Eikö Klaudia Eve löydy ihan numerotiedustelusta?

Hän huijasi minulta rahat. Antoi uuden soittoajan, puhelua ei koskaan ollut. Antakaa olla! Hän hujaa, kyvyt ovat menneet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä