Mun miehelle ei kelpaa yhtään mikään
Olisiko vinkkejä elämään ankeuttajan kanssa? Miehelle kun ei kelpaa yhtään mikään. Ei mikään tekeminen mitä ehdotan, ei ruoka mitä teen, ei se millainen koti meillä on, ei se että sataa eikä se että paistaa jne. Ei toisaalta hanki parempaa kotia meille, ei ehdota tekemistä minun ehdottamien tilalle jne. Jos tekemäni ruoka ei kelpaa niin olkoon puolestani syömättä. Eli en yritäkään taipua siihen, että mikään ei kelpaa, vaan tehköön itse sitten paremmin, kun en minä voi vaikka säätä paremmaksi muuttaa. Mutta alkaa tosiaan jo v i tuttaa loputtoman valituksen ja tyytymättömyyden kuuleminen. Kun vaihdan huonetta niin kulkee perässäni valittamassa vaikkapa työkaveristaan.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta miehet on paljon yksinkertaisempia otuksia kuin naiset.
Ap:n mies on samanlainen kuin ne muutkin. Seksin puute sitä kaihertaa.
Se on sitten toinen asia, kuinka tuo ongelma ratkeaisi, kun ap taas ei seksiä halua.
Naiset on hirveän yksinkertaisia. Ne harrastaa seksiä, jos panettaa. Naista ei oaneta, jos seksi on kuivajyystöä, jossa hikinen ja likainen mies tyydyttää itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis sellanen helppo metodi kuin säännöllinen seksi, mutta luultavasti ketju täyttyy joistain absurdeista kaukaa haetuista huuhaa-teorioista.
Pystytkö sinä seksiin ihmisen kanssa, joka vain koko ajan valittaa sinulle aivan kaikesta? Minä en.
Ap
Erokierre valmis siis. Kumpikin teistä tietänee, miten sen voisi välttää, mutta periaatteista ei tingitä.
Vierailija kirjoitti:
Laita rajat, äläkä hyväksy epäkunnioittavaa käytöstä mieheltä. Sano että hänen pitää käyttäytyä asiallisesti, jos haluaa asua perheen kanssa, tai muuttaa muualle miettimään, mitä haluaa.
Juridisesti käsky muuttaa kodistaan, koska valittaa kotonaan on problemaattinen. Mitä tarkoittaa "laita rajat"? Joku häkkikö miehelle?
No et itsekään ihan päivänsäteeltä kuulosta.
Jäi epäselväksi, miksi valitset viettää elämäsi tuolla tavalla, mutta ei oikeastaan enää kiinnosta tässä vaiheessa, kun näitä puolisostaan valittajia on palstalla tuhat päivässä. Siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen samanlainen. Hassuinta on, että kun paikalla on ulkopuolisia, minun ideani muuttuvat hetkessä hyviksi. Joskus jopa esittää niitä ominaan ulkopuolisille.
Meillä on ihan samanlaista, juuri tuollaista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
sinä olet
Kommenttiani ei julkaistu, joten tiivistän. Oma mieheni on samanlainen. Osaako kukaan sanoa, miksi hän on kiva ja iloinen vain lastensa seurassa, ja käyttäytyy ikävästi kaikkien muiden ihmisten seurassa (minä, hänen ex, hänen vanhempansa, hänen työkaverinsa)?
Itseppä olet miehesi valinnut. Milloin naiset alkavat ottamaan vastuun omista teoistaan? M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis sellanen helppo metodi kuin säännöllinen seksi, mutta luultavasti ketju täyttyy joistain absurdeista kaukaa haetuista huuhaa-teorioista.
Pystytkö sinä seksiin ihmisen kanssa, joka vain koko ajan valittaa sinulle aivan kaikesta? Minä en.
ApErokierre valmis siis. Kumpikin teistä tietänee, miten sen voisi välttää, mutta periaatteista ei tingitä.
Eron voi välttää sillä, että mies lopettaa valittamisen ja alkaa kohdella vaimoaan kauniisti. Sitten naista alkaa seksikin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttiani ei julkaistu, joten tiivistän. Oma mieheni on samanlainen. Osaako kukaan sanoa, miksi hän on kiva ja iloinen vain lastensa seurassa, ja käyttäytyy ikävästi kaikkien muiden ihmisten seurassa (minä, hänen ex, hänen vanhempansa, hänen työkaverinsa)?
Lue kirja Why does he do that
Vierailija kirjoitti:
Se vihjailee, että sinun pitäisi laittaa ero alulle, jotta voisi esittää marttyyriä kaikille tutuille.
Tämä. Plus donnat säälii ja antaa silliä.
Vierailija kirjoitti:
Itseppä olet miehesi valinnut. Milloin naiset alkavat ottamaan vastuun omista teoistaan? M27
Hei, viitsisitkö lopettaa tuon lapsellisen ja misogynistisen uhrien syyllistämisen? Katsos kun kukaan näistä ankeista miehistä ei ollut ankea alunperin. He ovat vuosien saatossa muuttuneet sellaisiksi. KUKAAN nainen ei lähtisi ankean tai juopon tai väkivaltaisen miehen matkaan, jos nuo piirteet olisivat heti alussa näkyvissä. Meillä ankeus alkoi näkyä vasta vuonna 5. Sitä ei sitten noin vain lähdetäkään, kun saattaa olla lapsia, avioliitto, yhteinen talo jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kulissia ja valhetta saa murtaa missä nainen on vain täydellinen ja kaikki vika on aina miehissä
Eihän kulissia ja valhetta saa murtaa missä mies on vain täydellinen ja kaikki vika on aina naisissa (kielioppivirheet kopioitu sinulta)
Älä yleistä, pikku paska. Tässä on yhdestä miehestä kyse ja vaimosta, joka ei jaksa enää yrittää tehdä lapsellista, puhumatonta ja aloitekyvytöntä kiukuttelijamiestä onnelliseksi.
Puhumisen taito kannattaa sinunkin opetella, samalla kun opettelet lukemaan ja kuuntelemaan.
Itsekriittisyyttä ei taida olla sinulla yhtään enempää kuin ap:n miesvauvallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, viitsisitkö lopettaa tuon lapsellisen ja misogynistisen uhrien syyllistämisen? Katsos kun kukaan näistä ankeista miehistä ei ollut ankea alunperin. He ovat vuosien saatossa muuttuneet sellaisiksi. KUKAAN nainen ei lähtisi ankean tai juopon tai väkivaltaisen miehen matkaan, jos nuo piirteet olisivat heti alussa näkyvissä. Meillä ankeus alkoi näkyä vasta vuonna 5. Sitä ei sitten noin vain lähdetäkään, kun saattaa olla lapsia, avioliitto, yhteinen talo jne.
Eli et eroa, koska raha. Selvä. Kertoo kaiken tarvittavan sinusta, että mielummin valitat ja syyllistät miestä, kuin eläisit vuokralla. M27
Jos hän ei käyttäytyy kaikkien kanssa kohteliaasti, se ei ole hänen sisäinen tapa. Hän arvioittaa ihmisiä ja sinä olet nyt hänen arvojärjestelmässä ihan alinta kastia ja itsestäänselvyys.
Toisaalta voi olla, että olet ollut jo koko suhteen aikana äidin roolissa, kenelle voi kiukutella kun teini ja kenen tehtävä on hänen tunnesäätely sekä toiveiden huomioon ottaminen.
Tai sitten hänellä on toinen nainen ja halua, että ottaisit ero ja jäisit syypääksi suhteen rikkomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Niin olen itse valinnut. 15 vuotta sitten. Kerroppas keistallipallo, mistä olisin silloin tiennyt, että herranvuonna2022 mies muuttuu?
Ap
Jollain aukealla ukolla osui ja upposi, siksi alapeukuttaa kaikkea. Ratkaisu tällaiseen naisten ongelmaan ei ole "valitse parempi mies" (haloo ihan kuin kenellekään olisi aikakonetta, jolla käydä tsekkaamassa miten mies on käyttäytynyt menneisyydessä tai miten tulee käyttäytymään tulevaisuudessa), vaan miesten tulisi käyttäytyä paremmin. Katsos kun siitä parisuhteesta pitää pitää huolta. Niinhän te ukotkin täällä pauhaatte. Tehkää siis itse kuten saarnaatte. Ja ei, minäkään en ole lihava tai ruma. Itse painan 60kg ja mies 100kg, eli hän on kyllä lihava.
Kuulostaa, että aloittajan miehellä on masennus. Kannattaisi hakea apua siihen.
Nro 31:n kotiankeuttaja ei halua seksiä. Tarjolla olisi yllin kyllin, mutta tuntuu että vaimokin on jotenkin väärä ja ehdotukset aina huonoja. Ero ja avoin suhde olleet tapetilla - no ei nyt tietenkään sellaisia halua.