Mun miehelle ei kelpaa yhtään mikään
Olisiko vinkkejä elämään ankeuttajan kanssa? Miehelle kun ei kelpaa yhtään mikään. Ei mikään tekeminen mitä ehdotan, ei ruoka mitä teen, ei se millainen koti meillä on, ei se että sataa eikä se että paistaa jne. Ei toisaalta hanki parempaa kotia meille, ei ehdota tekemistä minun ehdottamien tilalle jne. Jos tekemäni ruoka ei kelpaa niin olkoon puolestani syömättä. Eli en yritäkään taipua siihen, että mikään ei kelpaa, vaan tehköön itse sitten paremmin, kun en minä voi vaikka säätä paremmaksi muuttaa. Mutta alkaa tosiaan jo v i tuttaa loputtoman valituksen ja tyytymättömyyden kuuleminen. Kun vaihdan huonetta niin kulkee perässäni valittamassa vaikkapa työkaveristaan.
Kommentit (75)
Tämä miehen haukkumisketju ei tule pääsemään viikonlopun top kymppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kysyisit mitä mies haluaa etkä päätä kaikkia niin miten ja mitä sinä haluat niin ei tarvitse valittaa. Vai oletko tosissasi sitä mieltä että kun nainen päättää jotain on miehen tykättävä samasta asiasta?
En minä päätä kaikkea vaan ehdotan asioita. Usein kysyn mitä haluaa, ei koskaan ehdota mitään mikä kelpaisi hänelle. Ap
Jos se on kokemuksesta oppinut että sinulle on turha ehdottaa mitään kun ei ole aikaisemminkaan kelvannut kun ei ole sitä mitä sinä haluat.
Koska olet viimeksi suostunut johonkin mitä miehesi on ehdottanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kysyisit mitä mies haluaa etkä päätä kaikkia niin miten ja mitä sinä haluat niin ei tarvitse valittaa. Vai oletko tosissasi sitä mieltä että kun nainen päättää jotain on miehen tykättävä samasta asiasta?
En minä päätä kaikkea vaan ehdotan asioita. Usein kysyn mitä haluaa, ei koskaan ehdota mitään mikä kelpaisi hänelle. Ap
Jos se on kokemuksesta oppinut että sinulle on turha ehdottaa mitään kun ei ole aikaisemminkaan kelvannut kun ei ole sitä mitä sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle yleensä sopii miehen ehdotukset. Silloin kun niitä tulee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi masentunut?
Ehkä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö kelpaa plllukaan?
Tuossa aiemmin selvisi, että ei anna seksiä.
Täällä toinen samanlainen. Hassuinta on, että kun paikalla on ulkopuolisia, minun ideani muuttuvat hetkessä hyviksi. Joskus jopa esittää niitä ominaan ulkopuolisille.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sama asia. Erohan siellä oli tulossa.
Se ero vaan tuli. Marssi ovesta sisään ja vaan tuli. Meillä ei ollut osaa eikä arpaa, kun se päätti tulla. Hups.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen samanlainen. Hassuinta on, että kun paikalla on ulkopuolisia, minun ideani muuttuvat hetkessä hyviksi. Joskus jopa esittää niitä ominaan ulkopuolisille.
Meillä sama. Kotona jatkuva valitus.
Vierailija kirjoitti:
Hirveen hassua, naurattaa! Vai eikö sittenkään
Ei millään pahalla, mutta miehet on paljon yksinkertaisempia otuksia kuin naiset.
Ap:n mies on samanlainen kuin ne muutkin. Seksin puute sitä kaihertaa.
Se on sitten toinen asia, kuinka tuo ongelma ratkeaisi, kun ap taas ei seksiä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ero vaan tuli. Marssi ovesta sisään ja vaan tuli. Meillä ei ollut osaa eikä arpaa, kun se päätti tulla. Hups.
Meillä tuli ikkunasta. Eroohan se siellä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuli ikkunasta. Eroohan se siellä!!!!
Voi perse kun näin käy ja kesällä vallankin kun on usein ikkunat ja ovet auki. Varokaa kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Olis sellanen helppo metodi kuin säännöllinen seksi, mutta luultavasti ketju täyttyy joistain absurdeista kaukaa haetuista huuhaa-teorioista.
Vaikka ankeuttaja saisi seksiä kolme kertaa päivässä, se ei estä ankeuttamista. Itse erosin vaikka seksi sujui hyvin.
Laita rajat, äläkä hyväksy epäkunnioittavaa käytöstä mieheltä. Sano että hänen pitää käyttäytyä asiallisesti, jos haluaa asua perheen kanssa, tai muuttaa muualle miettimään, mitä haluaa.
En. Oletko sinä?
Ap