Katsotteko koskaan täysin huviksenne asuntomyynti-ilmoituksia?
Minä katson niin usein, että osaan joiltain alueilta kertoa, mitä suunnilleen asunnot maksavat yms.
Kommentit (17)
Oman asuinalueen hintakehitys kiinnostaa.
En huvikseni, minua kiinnostaa lähialueiden hintakehitys. Tällä hetkellä en ole etsimässä uutta asuntoa, mutta jossain vaiheessa.
Joskus etsin myös inspiraatiota sisustukseen mutta huomasin että asuntoilmoituksista sitä ei löydy.
Jep,suurta huvia. Katella ei niin tuttujen asunnoista sisäkuvia.. suihkutilat joissa epämääräisiä rättejä pitkin patteria, pesuainepurkkeja sikin sokin,tasot täynnä krääsää sekä huoneet täynnä huonekaluja ja seinässä vierivieressä tauluja. Hintakehitys omalla alueella kiinnostaa eniten kuitenkin.
Katselen joskus. Täysin huvikseni, en missään nimessä ole ostamassa asuntoa.
Kuvittelen miten kivaa olisi asua missäkin asunnossa: laittaa ruokaa, saunoa, järjestää illanistujaisia, katsella maisemia parvekkeelta.
Toki ihanimmastakin asunnosta lähtisi uutuudenhohto pois ajan mittaan, kun siihen tottuisi. Joten ei haittaa, vaikkei niihin unelma-asuntoihin pääse asumaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Katson jatkuvasti. Se on minun (salainen) harrastukseni.
Pohjapiirrokset innostavat suunnittelemaan miten sisustaisin asunnon yms.
Katselen. Mulla on hakuvahtikin vaikka en ole ostamassa. Osaan kyllä sanoa heti, jos jossain on hintaa liikaa, ei mee sillä kaupaksi.
Joskus taas oikein hämmästyy miten liian halpa asunto. Ja seuraavana päivänä se onkin myyty. Tuntuu, että välittäjällä on pakko olla joku tuttu, joka haluaa tietynlaisen asunnon miten muuten voisi arvioida niin pieleen . Pannaan halpa hinta ja huijataan myyjää. Just ehtii viralliseen myyntiin ja menee ennen ensimmäistäkään näyttöä tiskin alta.
Joskus huomaa, että on ostettu vain remontoitavaksi kun tulee uudelleen myyntiin rempattuna.
Huvikseni ja haaveilen. Nytkin olis kiva 2h+K Turun keskustassa talosta jossa uima-allas. Täysin remontoitava kohde. Täältä maalta olis kiva päästä välillä Kaupunki asuntoon. No haaveet on haaveita. Todellisuus toista.
Joo, lähinnä Pariisista ja Roomasta tai niiden lähialueilta. Pitäisi ottaa selvää verotuksesta ja muusta mutta en nyt niin pitkälle kuitenkaan mene :)
Jaa, luulin olevan ainoa haihattelija :D katselen usein vaikka tiedän ettei ole mitään mahdollisuutta muuttaa. Ehkä vielä joskus..
Kyllä! Työnkin puolesta saan eri asuntoja ja hintoja seurata päivät pitkät.
Joo, katson. Enkä todellakaan ole aikeissa ostaa mitään.
Välillä etsin kaikkein halvimmat murjut, ja mietin millaista siellä olisi asua ja millainen ihminsen siellä on asunut. Joskus taas etsin kaikki ihanat hevostilat, ja haaveilen elämästä siellä. Joskus katson paikalliset myytävät kohteet ihan vain uteliaisuudesta ja kauhistelen, miten kauheissa murjuissa ihmiset asuu kun eivät viitsi edes rempata ja sitten luulevat saavansa alkuperäiskuntoisesta saman hinnan kuin uudesta.
Katson. Esim. tila- ja sisustusratkaisuja (nykyisin tosin fotoshopattu usein). Myös hintatasosta hsluan pysyä selvillä. Ennen muinoin monet kävivät asuntonäytöissä ihan muuten vaan, nyt voi katsoa netistä.
Katson aina jos on jotain hienoja kartanoita, ja mietin että kun lottoan seuraavan kerran ja jos voitan niin ostaisinko vai etsisinkö vielä paremman kartanon.
Oon katsonut jo vuosia. Kiinnostaa millaisia missäkin on. Ennen katsoin myös Joka kodin asuntomarkkinat mutta sitten ohjelma meni kokonaan ihan huonoksi kun meni alueelliseksi mutta sen alueen asunnot oli alueella johon en edes muuttaisi.
Kyllä, ja myös ulkomaisia asuntoja.
Katson päivittäin myytävät asunnot Helsinki.
Kyllä ovat kovan hintaisia.
Tälläkin hetkellä myytävänä n. 4400 asuntoa.
Juu viimeks tänään.
Ja sit spekuloin.