Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vahva seksuaalinen vetovoima tuntua miehestä tukalalta?

Vierailija
15.07.2022 |

Kävin aivan kuumana yhteen mieheen, joka myöhemmin myönsi että tunne oli molemminpuolinen. Oli monesti miettinyt seksiä kanssani ja tunsi tuon saman kipinän.

Olemme siis molemmat naimisissa, joten seksi ei tähän kuvioon sovi. :D

Kuitenkin mies oli mua kohtaan usein jopa hiukan tyly, vältteli katsetta ja otti metrin etäisyyttä. Välillä ylikierroksilla, välillä tosi ihana ja empaattinen. Ei kuitenkaan koskaan ilkeä.

Välillä olisi selvästi halunnut olla tosi lähellä. Koski selkää tai sellaista.

Tottakai haluaisin häntä mutta kun ei saa niin ei saa. Oma olo oli välillä jopa kiusallinen ja tukala!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisikin seksiä kotona, niin tämä ihastus olisi helppo kestää. Antais ajatusten virrata, ja kotona sitten sais puoliso kyytiä.

Vierailija
22/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatusmaailmasi on sairas. Haluaisit seksiä hänen kanssaan, mutta kiellät sen itseltäsi koska olet naimisissa.

Sivusta kysyn, että mitä sairasta tuossa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saisikin seksiä kotona, niin tämä ihastus olisi helppo kestää. Antais ajatusten virrata, ja kotona sitten sais puoliso kyytiä.

Sama..

-nainen

Vierailija
24/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen kykenee hillitsemään itsensä, myös seksihaluissa.

Ei kannattaisi tehdä mitään sänkykeikkoja vain sen takia, että joku tietty ihminen himottaa niin helvetisti.

Eri asia, jos kumpikin on sinkku ja täysin vapaa.

Omaa parisuhdetta ei kannata pilata satunnais seksillä.

Siinä voi lopulta kaatua koko elämä kaikkinensa, hajota perhe ja lapsista tulee viikko-viikko lapsia, puolittain äidittömiä, puolittain isättömiä.

Toisin kuin niin moni luulee, pettäminen paljastuu aina.

Pitkään liitossa olleet jo aavistavat sen puolisostaan, vaikka puoliso itse kuvittelee salanneensa kaiken.

Liitto ei enää koskaan palaa ennalleen, vaikka varsinaista eroa ei tulisikaan.

Vierailija
25/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten pitää erota, ja hakea vapaana ihmisenä seksiseuraa.

Sitä nimittäin löytyy aina, kummallekin sukupuolelle.

Ja vain ihmisillä, jotka eivät harrasta yhtään mitään, on aina mielessä pelkkä paneminen ja seksi.

Jos ja kun harrastaa jotain ja päivät ovat täynnä toimintaa, ei siinä ehdi koko ajan miettimään reikää eikä tappia.

Vaan silloin seksi on luonnollinen osa elämää, ei koko elämän pääasia joka ikinen hetki.

Vierailija
26/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten pitää erota, ja hakea vapaana ihmisenä seksiseuraa.

Sitä nimittäin löytyy aina, kummallekin sukupuolelle.

Ja vain ihmisillä, jotka eivät harrasta yhtään mitään, on aina mielessä pelkkä paneminen ja seksi.

Jos ja kun harrastaa jotain ja päivät ovat täynnä toimintaa, ei siinä ehdi koko ajan miettimään reikää eikä tappia.

Vaan silloin seksi on luonnollinen osa elämää, ei koko elämän pääasia joka ikinen hetki.

Blaa blaa blaa blaa. Et ole tainnut koskaan olla suhteessa, jossa puoliso torjuu sinut. Minulla on harrastuksia, ei poistu seksin ajattelu silti. Eroaminen ei ole tae sille, että sitä seksiä olisi yhtään sen enempää tarjolla eron jälkeenkään, etenkään sellaisen ihmisen kanssa, jota todella haluaa. Eikä ero ole ratkaisu silloinkaan, jos seksinpuutteesta huolimatta edelleen rakastaa sitä puolisoaan.

Vierailija
27/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatusmaailmasi on sairas. Haluaisit seksiä hänen kanssaan, mutta kiellät sen itseltäsi koska olet naimisissa.

Itse toimin aivan samoin. Huolimatta siitä, että puoliso ei enää petihommista välitä. Olenko siis sairas? Niin kai sitten.

Vierailija
28/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen kykenee hillitsemään itsensä, myös seksihaluissa.

Ei kannattaisi tehdä mitään sänkykeikkoja vain sen takia, että joku tietty ihminen himottaa niin helvetisti.

Eri asia, jos kumpikin on sinkku ja täysin vapaa.

Omaa parisuhdetta ei kannata pilata satunnais seksillä.

Siinä voi lopulta kaatua koko elämä kaikkinensa, hajota perhe ja lapsista tulee viikko-viikko lapsia, puolittain äidittömiä, puolittain isättömiä.

Toisin kuin niin moni luulee, pettäminen paljastuu aina.

Pitkään liitossa olleet jo aavistavat sen puolisostaan, vaikka puoliso itse kuvittelee salanneensa kaiken.

Liitto ei enää koskaan palaa ennalleen, vaikka varsinaista eroa ei tulisikaan.

Pettäminen ei todellakaan paljastu aina. Varmaan sellainen pitkä suhde lopulta, mutta joku satunnaisempi juttu ei. Tiedän monia tapauksia, jotka eivät ole paljastuneet ja itse asiassa luulen, ettei suurin osa tule puolison tietoon. Ihmiset tykkäävät lohdutella itseään tällä usein kuullulla hokemalla, joka pitää paikkansa yhtä hyvin kuin esimerkiksi kolmas kerta toden sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä