Siskon kummilapsi ja minun kummilapsi - GRRR!
Nyt on pakko päästä purkamaan vähän. Siskollani on tytär, joka täyttää nyt 5-v. hän on kummilapseni. Mielestäni on itsestään selvää, että muistan kummilasta synttäreinä. Itselläni on 3-v tytär, joka on siskoni kummilapsi.
Ärsyttävää on se, että aina kummilapseni synttärien lähestyessä saan kuulla lahjatoiveita siskoltani. Hyvä sinänsä. MUTTA oman kummilapsensa, eli minun tyttäreni, synttäreitä siskoni, eli kummitäti, ei muista millään tavalla. Ärsyttävää.
Kommentit (9)
Ono sun sisko jotenkin ääliö sosiaalisilta taidoiltaan?
Ei sun tarvi sille siskos kersalle mitää olla ostelemassa. Jos siskos vetäse palkokasvit siitä nenäänsä, voit sanoa siitä ettei hänkään muista omaa kummilastaan. Joten tasapuolisuuden vuoks näin.
Lopeta se lahjojen ostaminen. Älä anna käyttää itseäsi hyväksi.
Lokakuussa 2006 aloituksen tehnyt ap epäilemättä päivystää täällä yhä odottamassa kommentteja avaukseensa.
Heitäppä siskolles tyttäresi synttärien lähestyessä, että "Mitäs ajattelit ostaa lahjaksi?".
Kerro, että haluat tietää siksi ettei tulis samanlaista ostettua. Törkeetä, jos siskosi alkaa selittelemään ettei aio ostaa mitään. Ja jos ei selittele, niin luulis tajuavan että jotain oikeesti odotetaan ja kannattais hankkia.
Sä varmaan itse joka tapauksessa haluat muistaa omaa kummityttöäsi, ja hyvä niin, mutta osta jatkossa vain pikkuhalpista jos siskosikaan ei panosta.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:28"]
Lokakuussa 2006 aloituksen tehnyt ap epäilemättä päivystää täällä yhä odottamassa kommentteja avaukseensa.
[/quote]Argh! Hyvä kun huomautit. Raivostuttavia nää vanhojen nostajat! Aina ei tuu ap:n päivämäärää tsekattua kun itse alkaa vastaamaan jonon jatkoksi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:28"]
[/quote]
Ainakin innokkaat vastaajat uskoo niin...
On valmis ottamaan, mutta ei antamaan. Hävytön sisko sulla.