Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko toista odottava tuntea liikkeet jo 10. raskausviikolla (eli siis 9+)?

Vierailija
03.11.2006 |

Voisin vaikka vannoa, että iltaisin rauhotuttua tunnen alavatsalla sitä tuttua " kuplintaa" ja viikkoja ei kyllä enempää kuin nuo (ultrattu just)..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hauska kuulla, luulen, että olen kuvitellut jo... Mutta juuri esim. unen rajamailla olen yhtäkkiä säpsähtänyt ja tuntenut jotain... Kai se on niin, että toiset tiedostavat oman ruumiinsa eri tavalla tai jotain?!

ap

Vierailija
2/5 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi lasta ja joku aika sitten luulin olevani raskaana.. tunsin mielestäni aivan selvää " kuplintaa" ja jopa potkuja. Mutta enpäs ollut raskaana ja päättelin noiden olleen ilmaa suolissa sekä jotain pienten vatsalihasten kramppeja.

Aika pienihän sikiö on vielä tuossa vaiheessa, mutta kohtu on jo kasvamassa. Veikkaan lihaskramppeja, jotka aiheutuvat mahan kasvamisesta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiön luustokin on vielä niin pehmeä ettei millään voisis saada aikaiseksi sellaisia liikkeitä, joita äiti voisi tuntea.

Vierailija
4/5 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuntuu vain sellaisilta pieniltä kärpäsen hipaisulta aivan alhaalla " vatsanahassa" ... Ei siis tosiaan mitään töytäisyjä ja muljauksia mitä noi suolistohommat, joita muuten oli tosi paljon synnytyksen jälkeen..

Vierailija
5/5 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit kuinka itsesi tiedostava ja muuta, sikiö nyt kerta kaikkiaan vaan on liian pieni eikä edes sillälailla " liiku" vielä.

Ilma- tai muuta suolistovaivaa se on.

Voi hyvänen aika teitä mammat!

Terveisin kätilö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi