Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on tavannut/tuntenut oikean diagnosoidun narsistin tai psykopaatin?

Vierailija
14.07.2022 |

Niitä kuitenkin joukossamme on, mutta ei tosiaankaan siinä määrin, että jokaisen ex-puoliso olisi jompaa kumpaa sorttia käyttäytyessään eron aikana kuin M ulkku.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, olen erittäin läheisissä väleissä sellaisen kanssa.

Vierailija
2/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Hän on kaverini ex.

Yllättävintä on, että hän oli heidän eronsa jälkeen todella samanlainen kuin minun eksäni meidän eromme jälkeen. Mutta hys hys, en saa kutsua eksääni sellaiseksi, ehkä hän oli vain m ulkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut diagnosoidun sosiopaatin. Ohimennen. Oli korostetun hyvätapainen.

Vierailija
4/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletat että ne kertoo diagnoosinsa muille?

Vierailija
5/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Molemmilla oli siitä ihan F alkuiset diagnoosit. Kylmääviä tyyppejä.

Vierailija
6/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri, erittäin kylmä tyyppi, monta kertaa tuli hyvin pelokas tunne ihan vain jo katseesta.

Vierailija
7/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut kaikenlaista porukkaa niin murhaajista kirjanpitorikollisiin ja kaikkea siltä väliltä. Kyllä niistä joku psykopaatti on. 

Vierailija
8/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän diagnosoitujen kanssa ole tekemisissä kuin esim. vankilan henkilökunta, psykiatreja, psykologeja, psyk.sairaaloiden hlökuntaa, poliisi, sossut. Ja ne tuskin tänne kokemuksistaan pahemmin haluaa kirjoitella.

Vierailija
9/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tavanneeni psykopaatin. Toinen vanhemmista ja veli olivat saaneet diagnoosin, mutta tapaamani henkilö ei ole saanut. Klassiset piirteet toki löytyy ja psykopatia on vahvasti perinnöllistä, joten todennäköisyydellä hänkin on sellainen. 

Vierailija
10/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo minun tuntema diagnosoitu on diagnosoitu psyk sairaallassa. Eräs, joka oli samaan aikaan osastolla kertoi minulle asiasta.

Vierailija
11/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten kukaan antaa diagnosoida itselleen sellaista vai eikö ne ole high function, koska antaa sen tehdä. Ei ne testit nyt niin vaikeita ole kiertää.

Vierailija
12/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut kaksi diagnosoituja psykopaattia, molemmat lyhyellä tapaamisella ihan normaaleja tyyppejä. Toinen oli kuitenkin esim. hakannut 16-vuotiasta tyttöystäväänsä (itse melkein tuplasti vanhempi) kaikkiin muihin kuin kasvoihin ettei jää jälkiä.

Vierailija
13/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten kukaan antaa diagnosoida itselleen sellaista vai eikö ne ole high function, koska antaa sen tehdä. Ei ne testit nyt niin vaikeita ole kiertää.

Jos testeissä on epäjohdonmukainen, niin se näkyy. On sekin tulos, että joku valehtelee testeissä.

Vierailija
14/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestötoiminnassa tuli vastaan, siis aidosti. Silloin vasta tajusin, nitä narsistilla tarkoitetaan. Todella lipevä uusille, raivotar niille, jotka eivät olleet samaa mieltä. Kysyi luottamuksellisesti vain minulta asiaa jota oli samoilla sanoilla kysynyt myös muilta. Kun vastaukset ei miellyttäneet meistä kaikista tuli vihamiehiä ja sitten alkoi raju ja järjestelmällinen mustamaalaus se ihmisiä että koko kärjestä vastaan. Kysymys oli sen tyylinen, että saako hän rikkoa sääntöjä.

15/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja epäilen vahvasti, että kukaan muukaan on, jonka tuttavaa ei ole joku oikeuslääketieteellinen paja oikeuden mukaan diagnosoinut. Eli jonkun oikeuden määräyksestä....

Tuskin kukaan narsisti marssii tutkituttamaan nuppinsa varuilta, kun keverit epäilee? 😁

Vierailija
16/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla leimataan kaikki narsuiksi mutta tuskin kukaan on tietoisesti koskaan tavannut oikeasti diagnosoitua narsistia, koska ei hän siitä diagnoosista takuulla kerro kenellekään.

Vierailija
17/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ystävälläni diagnosoitiin narsistinen persoonallisuushäiriö. Välit menivät lopulta poikki kun en enää jaksanut enää niitä temppuja ja sitä henkistä piinaa. Hän ei ole kuitenkaan psykopaatti tai sosiopaatti käsittääkseni.

Vierailija
18/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut kaksi diagnosoituja psykopaattia, molemmat lyhyellä tapaamisella ihan normaaleja tyyppejä. Toinen oli kuitenkin esim. hakannut 16-vuotiasta tyttöystäväänsä (itse melkein tuplasti vanhempi) kaikkiin muihin kuin kasvoihin ettei jää jälkiä.

Ja jos nyt vielä lisään, niin ainakin tämä toinen oli melkein ylpeä diagnoosistaan, tai ainakaan se ei haitannut sitä.

Vierailija
19/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti harvoin saa diagnoosin, jos ei tee hirveitä rikoksia ja päädy mielentilatutkimukseen. He eivät itse kärsi tilastaan, joten eivät hakeudu hoitoon tai tutkimuksiin.

Alaikäinen ei psykopatiadiagnoosia, mutta merkittävä osa lapsena käytöshäiriöstä diagnoosin saaneista on psykopaattisia. Opettajat ja muut kasvatusalan ammattilaiset kohtaavat kyllä näitä.

Vierailija
20/104 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetaan varmaan sama tyyppi, tuo jälkimmäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi