Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikaalisten päiväkirjamurrhaaja - VAROKAA NAISET!

Vierailija
14.07.2022 |

Jos saat puhelun oudosta numerosta, tai yhteydenoton "löytötavaratoimistosta", tai viestejä "vanhalta tindermachilta" VARO! Kyseessä on vaarallinen henkirikoksia sekä räiskäyksiä suorittanut henkilö joka hilluu vapaalla jalalla.

MITEN tuota hullua ei saada telkien taakse? Tänä kesänä on TAAS saanut lukea Facen naistenhuoneelta lukuisia tarinoita tuosta sekopäästä ja mitä ihmeellisimmistä yhteydenottoyrityksistä. Yrittänyt kalastella mm. jopa joidenkin sukulaisten kautta naisten numeroita.
Ihan oikeasti pelottaa, milloin taas tapahtuu jotain pahaa.
Levittäkää tietoa tutuillenne ja olkaa varovaisia.

Kommentit (415)

Vierailija
301/415 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska virkavalta ei Suomessa selvästi suojele ihmisiä, on näin ollen tulkittava, että ihmisillä on velvollisuus ja oikeis suojella itseään. Tuollaiset Samuli Lammit pitäisi porukalla viskata vaikka sinne suonsilmään. Käsittämättömän väärin että tuo pirun sikiö saa jatkaa saalistamistaan, ja asiaan puututaan vasta, kun jtn kamalaa tapahtuu. Silloinkin samppa istuu pari vuotta ja jatkaa taas. Loppuelämä jollain tappaja-raiskareiden keskitysleirillä tai kuolema, siinäpä olisi kaksi ainoaa oikeudenmukaista ja riittävää ratkaisua Samuli Lammin olemassaoloon. Ratkaisu ei saisi olla se, että tuo peto jatkaa touhujaan ja naiset joutuvat uhreiksi.

Miksei tällaisille muuten tehdä pakollista kastraatiota? Ehkä se hillitsisi tappohaluja, kun näyttöä olevan vain naisiin kohdistuneita nuo halut.

Ei tuollaisella ole oikeutta elää, ei kiinnosta mikään rehabilitaatio-sivistysvaltio-sössötys. Täällä sivistysvaltiossa naiset väistelee tuollaisia sekopäätappajia, eikä tappajaa yritetä hillitä mitenkään. Kuolemanrangaistus olisi asianmukainen että oikeudenmukainen rangaistus, ja tämä on fakta 🤷🏻

Just näin. Kuolemanrangaistus olisi ehdottoman paikallaan juuri tällaisissa tapauksissa, missä 1) syyllisyydestä on täysi varmuus ja 2) henkilöllä ei ole aikomustakaan lopettaa. Samuli Lammi ei kadu, eikö kykene lopettamaan. Sähkötuoli ratkaisisi tämän ongelman.

Vierailija
302/415 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimari kirjoitti:

Mä en oo nyt ihan varma, mut mun mielestä tämä tyyppi oli tänään vieressäni Tampereen maauimalassa. En olisi muuten ymmärtänytkään asiaa mutta käyttäytyi oudosti ja sen jälkeen ymmärsin miksi oli tutun näköinen. Muuten oli siis ihan normi käytös siinä lähelläni mut kun mieheni lähti pois niin alkoi julkeasti tuijottaa rintojani. Oli ahdistavaa! Sit kun mieheni palas niin käyttäytyi normaalisti. Lisäksi kuvasi salaa ihmisiä. Mun mielestä siis oli tämä tyyppi, kovin ainakin saman näköinen.

Hyi yökötys! Mutta etkö ilmoittanut mihinkään, kuitenkin jos oli tuo hullu kyseessä? Edes henkilökunnalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/415 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uimari kirjoitti:

Mä en oo nyt ihan varma, mut mun mielestä tämä tyyppi oli tänään vieressäni Tampereen maauimalassa. En olisi muuten ymmärtänytkään asiaa mutta käyttäytyi oudosti ja sen jälkeen ymmärsin miksi oli tutun näköinen. Muuten oli siis ihan normi käytös siinä lähelläni mut kun mieheni lähti pois niin alkoi julkeasti tuijottaa rintojani. Oli ahdistavaa! Sit kun mieheni palas niin käyttäytyi normaalisti. Lisäksi kuvasi salaa ihmisiä. Mun mielestä siis oli tämä tyyppi, kovin ainakin saman näköinen.

Hyi yökötys! Mutta etkö ilmoittanut mihinkään, kuitenkin jos oli tuo hullu kyseessä? Edes henkilökunnalle?

eihän se mitään auta ellei tyypillä ole haku päällä jostakin..ikävä kyllä, muuten ei viranomaisia kiinnosta ennen kuin jotakin taas tapahtuu ja kunnolla.

Vierailija
304/415 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kun mäkin olisin nähnyt. Tietääkö kukaan onko tällä tyypillä tatuointeja ylävartalossa (lähinnä käsissä)?

En tiedä, mutta tuo on valitettavasti sen näköinen, että samanlaisia on Suomi täynnä. Hukkuu massaan, ja se on sille eduksi. En itse muistaisi jos olisin sen nähnyt jossakin.

Mutta aivan hirveä tapaus. Minullekin tulee mieleen, että jos uhrit olisivat miehiä niin tämä ei olisi vapaana.

Vierailija
305/415 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Timo Siiri puuhaa pohjanmaalla? Oli kamala stalkkeri.

Poliisitkaan ei muuta neuvoa antaneet, kuin hommaa koira, kun hän vainosi.

Suomi on hyvä maa näille vainoajille ja stalkkereille. Olihan taannoin juttua siitä yksinasuvasta naisesta, jonka pihalla oli pyörinyt hullu vainoaja ties miten kauan, vaikka oli valvontakamerat yms. hommattuna. Poliisit eivät tehneet muuta kuin hakivat tyypin yöksi putkaan ja päästivät aamulla vapaaksi, lähestymiskieltoja tms. nämä eivät tietenkään kunnioita. Onpa reilua, että uhri joutuu muuttamaan pois talostaan ja hommaamaan uuden osoitteen salaisilla yhteystiedoilla, jotka sekopää saa todennäköisesti kuitenkin lopulta kaivettua tietoonsa.

Ei poliisilla ole oikeutta paljoonkaan, lähinnä järjestyksenpitoon. Asianomistajan pitää vedota johonkin rikoslain kohtaan eli ilmoittaa rikosepäily  ja todisteet. Silti tyrmäänkään ei ihan helpolla saa ennenkuin on se tappo tms.  Se tietää sen hyvin.  Itsepuolustautuvakin saa helposti itse syytteen,  sen nämä tyypit tietää kyllä. 

Vierailija
306/415 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska virkavalta ei Suomessa selvästi suojele ihmisiä, on näin ollen tulkittava, että ihmisillä on velvollisuus ja oikeis suojella itseään. Tuollaiset Samuli Lammit pitäisi porukalla viskata vaikka sinne suonsilmään. Käsittämättömän väärin että tuo pirun sikiö saa jatkaa saalistamistaan, ja asiaan puututaan vasta, kun jtn kamalaa tapahtuu. Silloinkin samppa istuu pari vuotta ja jatkaa taas. Loppuelämä jollain tappaja-raiskareiden keskitysleirillä tai kuolema, siinäpä olisi kaksi ainoaa oikeudenmukaista ja riittävää ratkaisua Samuli Lammin olemassaoloon. Ratkaisu ei saisi olla se, että tuo peto jatkaa touhujaan ja naiset joutuvat uhreiksi.

Miksei tällaisille muuten tehdä pakollista kastraatiota? Ehkä se hillitsisi tappohaluja, kun näyttöä olevan vain naisiin kohdistuneita nuo halut.

Ei tuollaisella ole oikeutta elää, ei kiinnosta mikään rehabilitaatio-sivistysvaltio-sössötys. Täällä sivistysvaltiossa naiset väistelee tuollaisia sekopäätappajia, eikä tappajaa yritetä hillitä mitenkään. Kuolemanrangaistus olisi asianmukainen että oikeudenmukainen rangaistus, ja tämä on fakta 🤷🏻

Kirurginen kastraatio jos vaiva on tuollainen tepsisi. 

Vierailija
307/415 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uimari kirjoitti:

Jep. Luulisi että ihmisten kuvaaminen jossain uimahallissa olisi kiellettyä. Yök, mihin lie tarkoituskeen jotain kuvia sitten käyttää, en haluaisi edes tietää.  Kuvottavaa, oli sitten tuo henkilö kyseessä tai ei.

Vierailija
308/415 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uimari kirjoitti:

eihän se mitään auta ellei tyypillä ole haku päällä jostakin..ikävä kyllä, muuten ei viranomaisia kiinnosta ennen kuin jotakin taas tapahtuu ja kunnolla.

Kai uimahallin henkilökunta voi poistaa noin käyttäytyvän ja toisia valokuvaavan henkilön? Pyytää jonkun pitämään puhuttelun? Muutenhan tyyppi luulee että on ihan ok jatkaa toimintaa jos kukaan ei siihen puutu

Vierailija
309/415 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Näkyikö viikonloppuna yöelämässä?

Vierailija
310/415 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto ja varoitus!

Vierailija
311/415 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan missäpäin asuu nykyään? Ja missä yleensä liikkuu. Jos kerran Tampereen maauimalassa mahd. nähty, niin kuulostaa siltä, että asuisi edelleen Pirkanmaalla. Onko ollut Lahdessa sitten vaan käymässä? Vai onko jollain varmaa tietoa, että on asunut Lahdessa? Olisi kiva tietää näin Pirkanmaalaisena!

Vierailija
312/415 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmivaa, että tuollainen tyyppi saa opiskella tradenomiksi vankilassa. Hän on murhamies, joka päätti nuoren naisen elämän ja varasti hänen tulevaisuutensa. Puhumattakaan nuoren naisen läheisistä, joiden elämään tämä vaikuttaa koko heidän loppuikänsä. Kuolemantuomio olisi paikallaan.

Vierailija
313/415 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
314/415 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
315/415 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
316/415 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös, onko viime aikaisista liikkeistä tietoa?

Vierailija
317/415 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain löytötavarat toimistosta erikoisen kirjeen onko se tämän tyypin käsialaa? En ikinä hakenut. Ja samalla autoon kohdistui NS. Ilkivaltaa. Erikoisinta se, että en edes tapaillut ketään tällaista miestä.. tämä Pohjois-Karjalassa. Kevään 2022 aikana sattui näitä.

Vierailija
318/415 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hänhän on uskovainen mies?

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1561149

"Todettu narsistisianpiirteitä" , no kaiken hänen sanomisensa voi lukea tuo mielessä.

Vierailija
319/415 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että onkohan taas Helsingis ainakin ollut käymässä kun oli se outo uutinen kepillä kulkevasta miehestä joka stalkkasi sitä pyöräilijä naista ja kasvot oli naamioitu huivilla..?

Vierailija
320/415 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tapaa uuden tyypin kannattaa pyytää poliisilta rikostuomiot tai joku en muista mikä. Maksoikohan se jotain. Itse ainakin aion tehdä näin.

Saako kuka tahansa nämä?

Hehe..herätkää...

Rikosrekisteriotetta varmaan mietitte. Sitä ei saa kuin rekisterin "omistaja" itse sekä viranomaiset ja nekin vain hyvin rajatuissa tapauksissa, esim. rikostutkinnan yhteydessä, tai SUPO tehdessään turvaselvitystä. Jopa turvaselvityksen teossa SUPO tarvitsee tutkittavan suostumuksen, että saako tutkia.

Esimerkiksi työnantaja ei sitä saa jos työnhakija ei sitä itse toimita. Toki voi sitten jättää palkkaamatta, jos on laillinen oikeus rikosrekisteriotetta pyytää, esim. palkattaessa lasten kanssa työskentelyyn. Putkimiehen hommiin hakevalta ei sellaista saa edes kysyä.

Ennenvanhaan näitä urkittiin, pyydettiin tuttua poliisia tsekkaamaan jonkun treffikaverin tai vävykokelaan taustat. Nykyisin sekään ei onnistu, tai ainakin on sen poliisin työuran loppu jos sen menee tekemään.

Että tehkää vaan itsenne naurunalaisiksi ja soitelkaa poliiseille ja kyselkää.

Mikähän se on sitten minkä saa maksamalla? Minun olisi pitänyt taannoin erään miehen taustoja selvittää mutta en sitten tehnytkään niin, meinasin kyllä poliisilta jonkun tilata mutta en muista mikä se oli.

Eikös toimittajatkin tilaile jotain juttujensa tueksi?

Kyllä minusta rikosten pitäisi olla julkista tietoa niin tietää varoa. 

Voihan sitä treffikokelaalta itsekin pyytää, samalla rikosrekisteri ja sukupuolitestitulokset. Jos ei ole salattavaa niin eiköhän tuo onnistune.

Itse olen työskennellyt lasten parissa ja olen vapaaehtoisesti esittänyt lasten vanhemmille todistuksen vaikka työnantajani ei jostain syystä sitä vaatinut.