Ikaalisten päiväkirjamurrhaaja - VAROKAA NAISET!
Jos saat puhelun oudosta numerosta, tai yhteydenoton "löytötavaratoimistosta", tai viestejä "vanhalta tindermachilta" VARO! Kyseessä on vaarallinen henkirikoksia sekä räiskäyksiä suorittanut henkilö joka hilluu vapaalla jalalla.
MITEN tuota hullua ei saada telkien taakse? Tänä kesänä on TAAS saanut lukea Facen naistenhuoneelta lukuisia tarinoita tuosta sekopäästä ja mitä ihmeellisimmistä yhteydenottoyrityksistä. Yrittänyt kalastella mm. jopa joidenkin sukulaisten kautta naisten numeroita.
Ihan oikeasti pelottaa, milloin taas tapahtuu jotain pahaa.
Levittäkää tietoa tutuillenne ja olkaa varovaisia.
Kommentit (415)
Olen kuullut että on soitellut jopa TYÖPUHELIMEEN! Ei saateri.
Siis tämä seko ilmeisesti soitellut kymmenille/sadoille naisille pelkästään tämän vuoden aikana???
Tuli joku bugi omaan aloitukseeni niin laitan tänne.
Hovioikeus kevensi Jotiar Ismail Mirkhan tuomion 300 euron sakkoihin raískauksen yrityksestä lenkkeilypolulla.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c3294b6e-c2d7-45c7-817b-94898d31cdb2
VAROKAA NÄITÄ TYYPPEJÄ! Olkaa valppaana, nyt alkaa olla jo pimeää eikä näitä tyyppejä näe niin helposti.
Saattaa ottaa vuosienkin jälkeen yhteyttä. Naistenhuoneelta luin että seitsemän vuoden jälkeenkin ihan puskista aloittanut uudestaan soittelemaan!!
Pitää siis numerot tallessa. Ei voi luottaa olevansa turvassa vaikka puhelut hetkeksi loppuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku kertoa minkälaisesta nunerosta soittaa? Itse Kajaanilainen ja nyt kolmesti iltaisin soittanu joku 029- alkuinen numero
029-alkuiset numerot ovat valtion instanssien, esimerkiksi poliisin, työkkärin ja verotoimiston, numeroita. Erikoiselta silti kuulostaa, että ovat yrittäneet soittaa juuri illalla. Yleensä soittelevat näistä numeroista tiukasti virka-aikaan.
Tuo numero on myös joillakin puhelimyyjillä. Muistaakseni fortumilta (tai joltain muulta sähköyhtiöltä) on soiteltu ahkerasti tuollaisesta numerosta viimeaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Tuli joku bugi omaan aloitukseeni niin laitan tänne.
Hovioikeus kevensi Jotiar Ismail Mirkhan tuomion 300 euron sakkoihin raískauksen yrityksestä lenkkeilypolulla.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c3294b6e-c2d7-45c7-817b-94898d31cdb2
VAROKAA NÄITÄ TYYPPEJÄ! Olkaa valppaana, nyt alkaa olla jo pimeää eikä näitä tyyppejä näe niin helposti.
Tässäkin kyllä todella naurettava tuomio, vaikka rikosta ei ehtinyt varsinaisesti tapahtua. MUTTA on aiheuttanut naiselle pelkotiloja, paniikkia ja aiemmin sama tyyppi otettu säilöön naisten ahdisteluista.
Mitä tätä maata oikein vaivaa?!?! Ihan kuin v*ttuiltaisiin uhrille.
Siis mistä se kaivaa niitä random naisten sukulaisten numeroita sitten? Vai etsiikö somesta naisen, käy läpi kaverilistan ja etsii numeropalvelusta numeron? Toisaalta miksei soittaisi suoraan naiselle sitten... nojoo voi olla salainen numero tai vaikka prepaid. 🤔
Jos oikeasti epäilys, että tuosta ukosta kyse, niin ilmoittakaa asiasta poliisille. Kyllä kai jotain voi tehdä, vaikkei hän kävisikään käsiksi, eikö esim vainoaminen ja rikoksen valmistelu ole rikoksia?
Up. Jotta mahdollisimman moni tietäisi, millainen tyyppi on kyseessä.
Onko tuosta kuulunut viime päivinä vai elääkö hiljaiseloa?
Vierailija kirjoitti:
https://i.imgur.com/raqkdfE.png
Tältä on näyttänyt ainakin jossain vaiheessa
Tiedoksi
Mä en oo nyt ihan varma, mut mun mielestä tämä tyyppi oli tänään vieressäni Tampereen maauimalassa. En olisi muuten ymmärtänytkään asiaa mutta käyttäytyi oudosti ja sen jälkeen ymmärsin miksi oli tutun näköinen. Muuten oli siis ihan normi käytös siinä lähelläni mut kun mieheni lähti pois niin alkoi julkeasti tuijottaa rintojani. Oli ahdistavaa! Sit kun mieheni palas niin käyttäytyi normaalisti. Lisäksi kuvasi salaa ihmisiä. Mun mielestä siis oli tämä tyyppi, kovin ainakin saman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että on soitellut jopa TYÖPUHELIMEEN! Ei saateri.
Jos minun nimellä hakee fonectasta niin saa vain työnumeroni. Meidän kaikkien työntekijöiden työnumerot on siellä esillä.
Pässi vaan ei sitten ilmeisesti osaa lukea sieltä sitä liittymän omistajaa josta näkee että on työnumero.
Ihan kun mäkin olisin nähnyt. Tietääkö kukaan onko tällä tyypillä tatuointeja ylävartalossa (lähinnä käsissä)?
Koska virkavalta ei Suomessa selvästi suojele ihmisiä, on näin ollen tulkittava, että ihmisillä on velvollisuus ja oikeis suojella itseään. Tuollaiset Samuli Lammit pitäisi porukalla viskata vaikka sinne suonsilmään. Käsittämättömän väärin että tuo pirun sikiö saa jatkaa saalistamistaan, ja asiaan puututaan vasta, kun jtn kamalaa tapahtuu. Silloinkin samppa istuu pari vuotta ja jatkaa taas. Loppuelämä jollain tappaja-raiskareiden keskitysleirillä tai kuolema, siinäpä olisi kaksi ainoaa oikeudenmukaista ja riittävää ratkaisua Samuli Lammin olemassaoloon. Ratkaisu ei saisi olla se, että tuo peto jatkaa touhujaan ja naiset joutuvat uhreiksi.
Miksei tällaisille muuten tehdä pakollista kastraatiota? Ehkä se hillitsisi tappohaluja, kun näyttöä olevan vain naisiin kohdistuneita nuo halut.
Ei tuollaisella ole oikeutta elää, ei kiinnosta mikään rehabilitaatio-sivistysvaltio-sössötys. Täällä sivistysvaltiossa naiset väistelee tuollaisia sekopäätappajia, eikä tappajaa yritetä hillitä mitenkään. Kuolemanrangaistus olisi asianmukainen että oikeudenmukainen rangaistus, ja tämä on fakta 🤷🏻
Pehmeeseen huoneeseen vaan