Ikaalisten päiväkirjamurrhaaja - VAROKAA NAISET!
Jos saat puhelun oudosta numerosta, tai yhteydenoton "löytötavaratoimistosta", tai viestejä "vanhalta tindermachilta" VARO! Kyseessä on vaarallinen henkirikoksia sekä räiskäyksiä suorittanut henkilö joka hilluu vapaalla jalalla.
MITEN tuota hullua ei saada telkien taakse? Tänä kesänä on TAAS saanut lukea Facen naistenhuoneelta lukuisia tarinoita tuosta sekopäästä ja mitä ihmeellisimmistä yhteydenottoyrityksistä. Yrittänyt kalastella mm. jopa joidenkin sukulaisten kautta naisten numeroita.
Ihan oikeasti pelottaa, milloin taas tapahtuu jotain pahaa.
Levittäkää tietoa tutuillenne ja olkaa varovaisia.
Kommentit (415)
Mulle kanssa soitti Sebu kesällä ja väitti olevansa vanha tindermätsi jolle oisin muka antanut oman puhelinnumeroni. Kyseenalaistin heti, koska tiesin etten puhelinnumeroani ollut jaellut ja lähdin tenttaamaan häntä kysymyksillä. Meni vaikeaksi ja vältteleväksi herra kun pyysin monta kertaa toistamaan nimensä ja sukunimen. Tenttasin minkä takia soittaa tuntemattomasta numerosta ja kuulemma oma puhelin oli rikki ja soitti työpuhelimestaan töistä. Hän koitti alkaa kysellä mitä etsin tinderistä, missä asun ja mitä haluan suhteelta. Vastasin että en kasvottomalle henkilölle tälläisiin asioihin vastaa ja hän vaikuttaa täydeltä huijarilta, mikä sai hänet selkeästi turhautumaan. Hieman järkytyin nyt kun kuulin kuka täällä olikaan mulle soitellut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tapaa uuden tyypin kannattaa pyytää poliisilta rikostuomiot tai joku en muista mikä. Maksoikohan se jotain. Itse ainakin aion tehdä näin.
Saako kuka tahansa nämä?
Hehe..herätkää...
Rikosrekisteriotetta varmaan mietitte. Sitä ei saa kuin rekisterin "omistaja" itse sekä viranomaiset ja nekin vain hyvin rajatuissa tapauksissa, esim. rikostutkinnan yhteydessä, tai SUPO tehdessään turvaselvitystä. Jopa turvaselvityksen teossa SUPO tarvitsee tutkittavan suostumuksen, että saako tutkia.
Esimerkiksi työnantaja ei sitä saa jos työnhakija ei sitä itse toimita. Toki voi sitten jättää palkkaamatta, jos on laillinen oikeus rikosrekisteriotetta pyytää, esim. palkattaessa lasten kanssa työskentelyyn. Putkimiehen hommiin hakevalta ei sellaista saa edes kysyä.
Ennenvanhaan näitä urkittiin, pyydettiin tuttua poliisia tsekkaamaan jonkun treffikaverin tai vävykokelaan taustat. Nykyisin sekään ei onnistu, tai ainakin on sen poliisin työuran loppu jos sen menee tekemään.
Että tehkää vaan itsenne naurunalaisiksi ja soitelkaa poliiseille ja kyselkää.
Mikähän se on sitten minkä saa maksamalla? Minun olisi pitänyt taannoin erään miehen taustoja selvittää mutta en sitten tehnytkään niin, meinasin kyllä poliisilta jonkun tilata mutta en muista mikä se oli.
Eikös toimittajatkin tilaile jotain juttujensa tueksi?
Kyllä minusta rikosten pitäisi olla julkista tietoa niin tietää varoa.
Voihan sitä treffikokelaalta itsekin pyytää, samalla rikosrekisteri ja sukupuolitestitulokset. Jos ei ole salattavaa niin eiköhän tuo onnistune.
Itse olen työskennellyt lasten parissa ja olen vapaaehtoisesti esittänyt lasten vanhemmille todistuksen vaikka työnantajani ei jostain syystä sitä vaatinut.
Toimittajat tilaa oikeudenkäyntipöytäkirjoja esim. käräjäoikeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä myös muistaa, että täällä palstallakin anonyymisti naisvihamielistä settiä suoltavat mieskirjoittajat voi olla vaikka tuo Samuli, eli aivan turhaa jankuttaa netissä joidenkin miesten kanssa jotka puhuvat naisista rumasti ja lietsovat vihaaa.
Ikinä ei tiedä mikä psykomurhaaaja siellä ruudun toisella puolella on, ja voin kuvitella että just tollanen mies/miehet länkyttää jossain netissä niitä sairaiiita juttujaan, kun livenä on vaikeampi saada yleisöä niille.
Tämä muuten varmasti totta. Sikäli mikäli liveahdistelultaan ehtii.
Kaikki joihin hän on ollut yhteydessä niin poliisin vinkkipalveluun viestiä! Viestiin mitä tapahtunut, millainen yhteydenotto sekä mahdollinen puhelinnumero mistä on ottanut yhteyttä tai missä tapahtunut. Osoite: vihjeet.sisa-suomi@poliisi.fi.
Vierailija kirjoitti:
BUAHAHAHHAAAAA!!
Kiitos ketjun nostamisesta.
Näille on omat osastonsa kivitaloissa. Esim 3.2 kylmäkoskella. Omat saunavuorot, ulkoilut jne jne ettei törmätä normaali konniin. Risessä näitä paapotaan maailman tappiin ettei vaan sattuis mitään. Korkeintaan matka sellissä voi käyä kepposet niiku just siel Vantaal hetki sitten ku ne junnut tappo sen raiskarin. Avotalossa kukaan ei tee mitään kun ei haluu kivitaloo jonku raiskarin takia takas kunhan se ymmärtää olla omissa oloissaan ja pää kiinni. On itse muutamassa talossa vietetty aikaa ja sama laulu. Jos epäillään niin sit kaveri hoitaa laput ja liput että mistä on kiinni. Yleensä siinä kohtaa hoitaa ja ilmenee et ei oo perää jutuissa tai sit mystisesti tulee siirto johonkin liskolle. Suurin osa konnista Suomessa kuitenkin aika perinteisiä perheenisiä ketkä vähän töiden ohessa jotain hommaillut tai söhlännyt. Mitä tähän kaveriin tulee niin jonkunhan tää pitäs ampua..
Eilen pyöri Tampereen yökerhoissa selaten tinderiä hyi että.
Toivottavasti ketään ei päätynyt mukaan baarista eilen.
Hyi helvetti.
Minäkin kävin hänen kanssaan treffeillä pari vuotta sitten. Pelkään edelleen, että ilmestyy jostain eteeni kun sitä vähiten odotan. Asutaan molemmat ylöjärvellä ja mietin pois muuttoa viikottain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Timo Siiri puuhaa pohjanmaalla? Oli kamala stalkkeri.
Poliisitkaan ei muuta neuvoa antaneet, kuin hommaa koira, kun hän vainosi.
Suomi on hyvä maa näille vainoajille ja stalkkereille. Olihan taannoin juttua siitä yksinasuvasta naisesta, jonka pihalla oli pyörinyt hullu vainoaja ties miten kauan, vaikka oli valvontakamerat yms. hommattuna. Poliisit eivät tehneet muuta kuin hakivat tyypin yöksi putkaan ja päästivät aamulla vapaaksi, lähestymiskieltoja tms. nämä eivät tietenkään kunnioita. Onpa reilua, että uhri joutuu muuttamaan pois talostaan ja hommaamaan uuden osoitteen salaisilla yhteystiedoilla, jotka sekopää saa todennäköisesti kuitenkin lopulta kaivettua tietoonsa.
Pitäisköhän täällä kysellä, että onkohan tämä nainen hengissä ja kunnossa? Jäi kyllä mietityttämään, että toivottavasti ei mitään pahempaa sattunut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä myös muistaa, että täällä palstallakin anonyymisti naisvihamielistä settiä suoltavat mieskirjoittajat voi olla vaikka tuo Samuli, eli aivan turhaa jankuttaa netissä joidenkin miesten kanssa jotka puhuvat naisista rumasti ja lietsovat vihaaa.
Ikinä ei tiedä mikä psykomurhaaaja siellä ruudun toisella puolella on, ja voin kuvitella että just tollanen mies/miehet länkyttää jossain netissä niitä sairaiiita juttujaan, kun livenä on vaikeampi saada yleisöä niille.
Tämä muuten varmasti totta. Sikäli mikäli liveahdistelultaan ehtii.
No tämä. Kunpa ihmiset oppisivat olemaan reagoimatta noihin.
Nyt taas pyörii somessa varoituksia että tämä Ikaalisten päiväkirjamurhaaja on aktiivinen somessa.
Miksi tälle ei tehdä mitään?!?! Tyyppi vaan elää vapaana..ajankysymys vaan milloin tulee uusi naisuhri. :(
Luulen että ex-rikollisille on aina "naisfaneja", jolloin vaimon löytäminen ei ole mikään ongelma tai treffiseuran. Riippuu tosin tapauksesta, onko vielä kuristustaipumuksia vai menikö ohi. Yleensä uskovaisuuden vakuuttaminen tehoaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ex-rikollisille on aina "naisfaneja", jolloin vaimon löytäminen ei ole mikään ongelma tai treffiseuran. Riippuu tosin tapauksesta, onko vielä kuristustaipumuksia vai menikö ohi. Yleensä uskovaisuuden vakuuttaminen tehoaa.
Eihän tuolla voi olla mitään naisfaneja, kun pimahtaa ja käy kimppuun ennen kuin kukaan ehtii edes häneen ihastua.
Tällä viikolla ilmeisesti taas ollut erityisen aktiivinen. Paljon varoituksia naisilta somessa.