Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia helluntailaisuudesta

Vierailija
13.07.2022 |

Millaisia kokemuksia muilla palstalaisilla on helluntailaisuudesta?

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman paikkakuntani helluntaiseurakunnasta on ns. tavallisten riviuskovien lisäksi myös johtajatason ihmisiä lähtenyt pois, siis vanhemmiston jäseniä ja pastoreita. Eivät he ole luopuneet uskostaan tai seurakuntayhteydestä, mutta he ovat siirtyneet muihin seurakuntiin. Syynä lähtöön ovat olleet mm. juorut, pahan puhuminen, väärät tuomiot ja se asenne, että vain he ymmärtävät Raamattua oikein, muut oppikäsitykset ovat väärinymmärrystä, keskenkasvuisuutta tms.

Itseäni on karsaasti katsottu yli kymmenen vuotta ko. paikassa. Lopulta sain tarpeekseni ja nyt olen päättänyt lakata käymästä siellä enää, jos ei Jumala laita heitä tekemään parannusta. Esimerkiksi itseltäni ei ole koskaan mitään kysytty, mitä mieltä olen asioista tai mitä haluaisin asioihin itse sanoa, ei, vaan kaikki tuomiot on jaettu minulta mitään kysymättä, selän t

Minun Raamatussa on myös että kun Luopumus tulee Jumalalla on aina jäännös joka lähtee uskonnollisesta luopio järjestelmästä. Se ei ole välttämättä Helluntalai Seurakunta, mutta jokin muu.

Nykyään ei voi sanoa kuka kysyy Seurakuntaa, että mene sinne. Itse pitää nähdä ja tuntea mikä oppi ja mikä Henki.

Suomen ev.lut kirkko on syöksy kierteessä ja mitään parannusta ei ole näköpiirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla