Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 1.5 tuntia riittävä aika kaverisynttäreille viikolla?

Vierailija
20.10.2006 |


kun eihän juhlia voi järjestää kuin n. klo 18 alkaen niin riittääkö tarhakavereille synttäriajaksi 1.5 tuntia vai pitäisikö olla 2 h? Kyseessä n. 4-5 vuotiaita lapsia ja juhlat keskellä viikkoa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat selkeästi kutsussa keston ja varaudut siihen, että kuitenkin juhlat vähän venyy.



Eihän nyt vieraatkaan voi kovin myöhään keskellä viikkoa olla kylässä. Meillä ainakin mentiin tuonikäisenä nukkumaan jo kahdeksalta.

Vierailija
2/2 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos pitää 2 h:n synttärit on se viimeinen puolituntinen juuri sitä pahinta hulabaloota ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä