Lue keskustelun säännöt.
Kerkeekö luokanopettajaksi opiskelevat tehdä sijaisuuksia lukukausina?
Kommentit (2)
Päivän parin sijaisuuksia pienillä varoitusajoilla ja niistähän just taitaa saada paremman palkankin. Totta kyllä et läsnäolopakkoa on enemmän kuin useimmilla muilla laitoksilla mut meillä ainakin pystyi korvaavilla tehtävillä hyvitää liiat poissa olot.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
OKL:ssa on suurimmaksi osaksi läsnäolopakko opetuksessa.