Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lähes varma, että mies kuuntelee minua jotenkin kun olen yksin kotona

Vierailija
13.07.2022 |

Parikin juttua ilmennyt, mitä hänen ei olisi pitänyt tietää muuten kuin kuuntelemalla. En tiedä epäileekö pettämistä tms.
Mistä voisin etsiä kuuntelulaitetta, olen jo kontannut ympäriinsä

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kolikon kokoinen nappi. Helppo laittaa vaikka sohvan pohjalle tai piilotan sähkörasiaan.

Vedä ihmejuttuja ja huijaa kusettajaa.

Vierailija
42/49 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma poikaystäväni jäi kiinni siitä, että oli laittanut kaksi kameraa meille kotiin, ilmanvaihtoräppänien säleikön taakse. Jäi kiinni, kun lipsautti asioita. Enkä edes tehnyt mitään mielenkiintoista kotona, halusi kytätä kuulemma mm. syönkö herkkuja yksin ollessani. Ihan hullua.

Tarkoitat kai, että ex-poikaystävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä sille joku ansa, kuten täällä muutkin jo ehdotti. Sovi vaikka "Keijon" kanssa salainen tapaaminen johonkin tai vaikka teille kotiin ja katso pelmahtaako mies paikalle "odottamatta". Jos on tietokone päällä, niin sammuta siitä virta, ei kuuntele mitään virrat pois. Laita epähuomiossa ne nappikuulokkeet vaikka jääkaappiin siivoillessasi.

Vierailija
44/49 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tuli muistoja mieleen. Läheiseni väitti vuosikausia että häntä kuunnellaan salaa. Toisaalta ei olisi tarvinnut, hänen juttujaan kuuli kyllä ihan liikaa kuuntelemattakin. Hoitoon joutui ja sai lääkkeet.

Vierailija
45/49 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma poikaystäväni jäi kiinni siitä, että oli laittanut kaksi kameraa meille kotiin, ilmanvaihtoräppänien säleikön taakse. Jäi kiinni, kun lipsautti asioita. Enkä edes tehnyt mitään mielenkiintoista kotona, halusi kytätä kuulemma mm. syönkö herkkuja yksin ollessani. Ihan hullua.

No kerro nyt enemmän, mitä tästä seurasi? Näitkö että mies poisti kamerat, mistä tiedät että ei ollut muuallakin kameroita, kun kerta salakatseluun taipuvainen.

Vierailija
46/49 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes omassa kodissaan ei saa muita salakatsella tai -kuunnella. Se on laitonta.

Vierailija
47/49 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kertomaan, miten homma etenee.

Vierailija
48/49 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko AP löysi salakuunteluvehkeet?