Mikä sulla oli syynä jatkuvaan väsymykseen?
Jos siis olet kärsinyt väsymyksestä ja syy on selvinnyt. Terveisin jatkuvasta väsymyksestä kärsivä
Kommentit (36)
Minulla olisi jatkuva väsymys, jos lapset valvottaisivat ja katkoisivat untani tai jos nukkuisin alle 6 h/vrk. Onneksi saan nykyisin päättää itse unestani!
Selän ja niska-hartiaseudun jumittuminen, selkälihakset oli kivikovat. Kun menin hierojalle ja fysioterapiaan väsymys hävisi muutaman kerran jälkeen ja tuntui kuin olisin nuortunut 10 vuotta ja työkyky lisääntyi 60%. Muusta syystä menin, enkä olisi voinut ikinä kuvitella miten se vaikutti väsymykseen.
Raskaus hehe. Huono ruokavalio oli yhdessä vaiheessa. Tai siis en syönyt tarpeeksi suhteessa liikuntamäärään. Psyykelääkkeet myös väsyttivät.
Jatkuva stressi, jonka taustalla vääristyneitä ajatusmalleja.
ADHD. vaatii valtavasti tsemppiä ja ponnistelua että saa elämän pysymään jotenkuten kasassa.
Huono ruokavalio ja liian vähäiset yöunet
MS-tauti. Voimakas, selittämätön väsymys alkoi jo lukiossa. Olin kolmekymppinen diagnoosin saadessani. Vasta rajut neurologiset oireet johtivat tutkimuksiin ja diagnoosiin. Väsymystäni olin itsekin vuosien varrella tottunut vähättelemään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Huono ruokavalio, erityisesti ihan liikaa sokeria. Kun aloin syödä joka päivä 5 etukäteen suunniteltua ateriaa niin eipä enää tehnyt mieli sokeria, ja kummasti alko myös olla virtaa aamusta iltaan.
Alhainen kortisolitaso. Lamauttava väsymys.
Kilpirauhasen vajaatoiminta. Väsymys kaatoi sänkyyn, kävin hitaalla, enkä ymmärtänyt enää asioita, muisti meni.
Vierailija kirjoitti:
Se oli henkistä.
Elämästä puuttui toimeliaisuus.
Vinkki: löydä potentiaalisi!
Kyllä, toimettomuus väsyttää! Ikävä kierrekin vielä.
Työttömyys stressaa, toimettomuus lamauttaa ja ahdistaa. Stressi, ahdistus ja mitään tekemättömyys väsyttää.
Se oli henkistä.
Elämästä puuttui toimeliaisuus.
Vinkki: löydä potentiaalisi!