Kahden miehen välillä. Kumpi kannattaisi valita?
En toimi selän takana. Kävin treffeillä miehen A kanssa ja juttu luisti niin että on viestitelty lähes päivittäin. Mies on pitkä, komea, uskollinen mutta hänen ympärillä pyörii valtava määrä naisia ja olen mustasukkainen. Töissä mies B on ilmaissut kiinnostuksensa minuun. Mies B on myös komea mutta kymmenen senttiä lyhyempi kuin mies A eikä tienaa yhtä paljon, mutta on rauhallinen herrasmies ja huolehtiva jne. Kumman ottaisit ja miksi?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ota vaihto ehto C, eli ei kumpikaan
Hyvä, että kerrankin kilttis kelpaa vaihtoehto C:nä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täytyy miettiä, niin ei kumpaakaan. Oikean ihmisen kohdalla ei tarvitse punnita vaihtoehtoja.
Just olin tulossa sanomaan samaa!
Ehkä niin jos niitä oikeita olisikin yksi tarjolla kahden sijaan.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi enää miestä joka toimii tavoilla, jotka saavat minut epävarmaksi itsestäni tai meidän suhteesta. Tuollaisia miehiä minulla oli järjestään ennen. Ja paha mieli niistä aina tuli.
Sit tuli kuvioon yksi, jonka kanssa mitään epävarmuutta ei ollut. Mutta meillä ei ollut kemiaa, valitettavasti.
Sen jälkeen tuli oikea jättipotti, mies jonka kanssa ei ole ollut mitään epävarmuutta ja ihan valtava kemia 😊 Suhde on vielä tuore, mutta nyt jo erilainen kuin aiemmat. Sen vaan tietää ja tuntee kun on kemiaa + turvallinen olo. Siinä on ainakin mahiksia rakentaa terve ja hyvä suhde.
Alkuhuuma kestää ensimmäiset pari kolme vuotta. Sen tarkoitus on saada naaras tiineeksi, minkä jälkeen kiinnostus lakkaa ja siirrytään pumppaamaan toisia vielä fertiilejä mahdollisimman monien geenikombojen syntymiseksi.
Aplle vaan vaihtoehto D, eli sellainen robotti nukke.
Outoa, jos pitää kysyä palstalta kumman valitsee?
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin B:n, sikäli kun hän on "otettavissa". Sanoit A:sta, että hän on uskollinen? Mistä ihmeestä niin päättelet? Itse sanonut? No jaa...
En usko että tunnet kumpaakaan vielä tarpeeksi hyvin.
Mies A on ollut sinkkuna yli viisi vuotta ja erosi exän kanssa, kun tämä ilmoitti ettei halua naimisiin eikä perustaa perhettä ja mies A haluaa niin. Mies B on ollut sinkkuna pidempään ja haluaa samat asiat eli naimisiin ja perustaa perheen. En tunne kumpaakaan perinpohjin mutta en halua roikuttaa toista miestä ja pelaamaan en ala, koska haluan samoja asioita kuin kumpikin mies.
Vierailija kirjoitti:
Ota aina pidempi.
Mies A 187 cm ja mies b 177cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että vaan hidastelet ja ne joutuu oottaa et teet päätöksen. Ehkä käykin nii et molemmat päätti et eivät jaksa ootella et saat tehtyy päätöksen ja aika mennä eteenpäin.
Eivät tunne toisiaan ja ovat kärsivällisiä miehiä ja sitä piirrettä arvostan paljon.
Sanot että et toimi selän takana, niin kuka itseään vähääkään kunnioittava ihminen odottaa, että että kummankohan se nyt huolii? Se toinenhan nyt väkisinkin jää kummittelemaan, varsinkin jos se on samalla työpaikalla.
Ota A tietenkin. Kuka sellaista miestä haluaisi, joka ei kelpaa muille? A olisi ihanne, jos taustalla olisi pari exää, joiden kanssa olisi liuta kakaroita.
En kumpaakaan, kun selvästi et ole kiinnostunut kummastakaan miehestä. Vanha nyrkkisääntö nimittäin on, että jos et tiedä, kenen kanssa haluat olla, etä ole kiinnostunut kehenkään saati ihastunut.
Ja toisaalta hoitaisin mustasukkaisuustaipumuksen pois ennen suhteeseen ryhtymistä. Mutta noistä miehistähän ei saatu mitään sellaista informaatiota, jonka perusteella saisi edes mitään käsitystä siitä, onko heistä kumpikaan kiinnostava, ja olisiko toinen mahdollisesti kiinnostavampi. Kumman kanssa on enemmän seksuaalista vetovoimaa? Millaisia persoonia he ovat? Kumman kanssa viihdyt paremmin? Tällaisista asioista lähtisin liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota aina pidempi.
Pituuden puolesta B olisi enemmän minun mieleeni, mutta sanoit että A hymyilee ja flirttailee enemmän, mikä on tietenkin plussaa A:lle.
Vierailija kirjoitti:
Ota A tietenkin. Kuka sellaista miestä haluaisi, joka ei kelpaa muille? A olisi ihanne, jos taustalla olisi pari exää, joiden kanssa olisi liuta kakaroita.
Miehillä ei ole lapsia eivätkä ole olleet naimisissa aiemmin enkä minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda ulkoiset seikat ja varsinkin tulot ja ota se joka tuntuu oikealta.
Tilanne on uusi enkä olisi uskonut joutuvani valitsemaan miesten väliltä mutta pitää miettiä tarkkaan.
Etkö ole ihastunut kumpaankaan? Jos et, niin miksi joutuisit ottamaan jomman kumman heistä? Minä en ainakaan ottaisi ketään kehen en ole ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota aina pidempi.
Pituuden puolesta B olisi enemmän minun mieleeni, mutta sanoit että A hymyilee ja flirttailee enemmän, mikä on tietenkin plussaa A:lle.
Mies A hymyilee enemmän, ei flirttaile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda ulkoiset seikat ja varsinkin tulot ja ota se joka tuntuu oikealta.
Tilanne on uusi enkä olisi uskonut joutuvani valitsemaan miesten väliltä mutta pitää miettiä tarkkaan.
Etkö ole ihastunut kumpaankaan? Jos et, niin miksi joutuisit ottamaan jomman kumman heistä? Minä en ainakaan ottaisi ketään kehen en ole ihastunut.
Olen ihastunut ja pidän molemmista miehistä todella paljon. Siinähän se ongelma onkin.
Miksi jäisi?