Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainainen myöhästyjä, osa ö: Meidän piti lähteä pihastani klo 18.00 mökilleni

Vierailija
13.07.2022 |

Häntä ei näkynyt, joten soitin hänelle. Hän oli edelleen kotonaan, sanoi, että hänen pitää pakata. Kello on nyt varttia yli kuusi. Saa nähdä, milloin pääsemme lähtemään. Hän käyttäytyi kuin ei olisi tehnyt mitään väärää, ja kun olin vähäsanainen, hän kysyi, mikä minulla on. Ei mikään, sanoin.

Vai pitäisikö minun kerta kaikkiaan panna hänet tilille ainaisesta törkeydestään? Mitä mieltä?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku jotain.

Vierailija
2/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin yksin sinne mökille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet mökille ja myöhästyjä tulee omin keuvoin sinne tai jää tulematta.

Vierailija
4/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turhauttavaa, tiedän itekin kokemuksesta.

Jos ottaa niin paljon päähän että puhe ei kulje, niin miksi edes menisit sellaisen ihmisen kanssa mökille?

Lähde ajelemaan itseksesi ja laita vaikka pysähdyspaikalta viesti että menit jo. 

Vierailija
5/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo kerro, että ei edes halua lähteä?

Vierailija
6/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiinnosta ehtiä, niin yrittää ensi kerralla uudestaan ajoissa.

Vierailija
7/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene. Tulee omin neuvoin jos jaksaa ehtii osaa.

Vierailija
8/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paa viestiä perään että lähtöaika oli 18.00. Että voit tämän kerran joustaa vielä sen verran että odotat kello 18.30. Sitten lähdet yksin.

Vierailija
9/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota lankaa en tullut ajatelleeksikaan. Siis kyllä hän minun käsittääkseni haluaa sinne tulla, mutta minähän voisin  tosiaan lähteä ajamaan ja sanoa hänen soittaessaan, että oletin, että hän ei haluakaan tulla, koska ei ollut sovittuna lähtöaikana paikalla. ap

Vierailija
10/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä inhottavampia ovat ne, jotka miettivät tulevatko ja jos tulevat niin mihin aikaan vai ovatko kenties menossa muualle. Noita ei jaksa yhtään.

Myöhästyjä on helppo jättää 20 min myöhästymisen jälkeen kyydistä.

Vierailija
11/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin pitää puhua asiasta eikä sanoa ei mikään. Nythän tänä kaverisi on siinä käsityksessä että kaikki on ok, sulla on vaan jostain syystä huono päivä ja olet vähän huonompaa seuraa.

Eikä todellakaan pidä törkeä olla mutta sanot suoraan, että sua harmittaa kun menee monta tuntia hukkaan. Nythän sinä olet tässä se vähän vaikea möksöttäjä eikä kaverilla hyvin mahdollisesti mitään käryä että on käyttäytynyt karusti.

Vierailija
12/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota lankaa en tullut ajatelleeksikaan. Siis kyllä hän minun käsittääkseni haluaa sinne tulla, mutta minähän voisin  tosiaan lähteä ajamaan ja sanoa hänen soittaessaan, että oletin, että hän ei haluakaan tulla, koska ei ollut sovittuna lähtöaikana paikalla. ap

Enemmän tuo pakkaamattomuus minua mietityttää kuin myöhästyminen. Ei ollut laittanut tikkua ristiin matkan eteen. Olitko varmistanut aiemmin tänään, että on edes lähdössä?

Vierailija
13/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen. Ei tajua että myöhästyminen pitää OTTAA huomioon. Eli jos haluat lähteä klo 18 sanot että klo 16.

Vierailija
14/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei halua lähteä yksin. Tajuatteko?

Vierailija
15/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Toki kaikki myöhästyvät joskus, tulee jotain yllättävää. Mutta kaverisi kohdalla tämä käytös on ilmeisesti toistuvaa? Eikä osoita ymmärtävänsä tehneensä väärin eikä edes pahoittele? Kertonee jotain siitä, kuinka paljon häntä siis kiinnostaa.

Vierailija
16/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella turhauttavaa, kun jotkut eivät pidä kiinni mistään asioista, joita esim. kavereiden kanssa sovitaan. Eivät pidä niitä tärkeinä, vaikka useampi ihminen joutuisi yhtä ihmistä odottamaan. Myös ajankäytön kanssa joillakin ongelmia, ei osata tehdä asioita ajoissa tai unohdutaan tekemään jotain muuta, kuin sitä mitä pitäisi. Yleensä oppivat tulemaan ajoissa, kun jäävät pois jostain oman viivyttelyn takia.

Vierailija
17/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei halua lähteä yksin. Tajuatteko?

Minä ainakin lähtisin mieluummin yksin vaikka maailman ääriin kuin tuollaisen kanssa.

Vierailija
18/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on raivostuttavia!! Just tuo että sovittuun aikaan ne on vielä kotonaan pakkaamassa. Jätä se, tulkoon mökille omine keinoineen. 

Mulla oli aikoinaan kaveriporukka, joista kaikki oli tuollaisia, että eivät piitanneet aikatauluista mitään. Kerrankin sovittiin illanvietto minun mökilleni klo 17 alkaen, että eka grillataan ja syödään. Odottelin tätä tohkeissani kaljapurkki kourassa ja nälkä vatsassa. Lämmittelin grilliä ja odottelin. Ja odotin ja odotin. Klo 18 jälkeen kyselin whatsapissa, että missä olette. Vastaus: kohta lähdetään tulemaan. KOHTA LÄHDETÄÄN, melkein 100km päästä!! Lopulta olivat mökilläni klo 20 jälkeen ja ihmettelivät, että etkö sää oo grilliä vielä laittanu tulille. Voi v***u. Ihan jäätävä kusipäisyyttä tuollainen. Sitten grilli taas kuumaks ja samalla nää sankarit kyselee, että vois laittaa sen saunan samalla ku me lähetään sit varmaan aika aikaseen kotia. Ihan helvetin turha reissu.

Vierailija
19/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ihan itse opettanut hänet tuollaiseksi. Olisit ollut tiukka ensimmäisestä myöhästymisestä lähtien. Olet sallinut ja sallinut ajan pitenevän ja pitenevän... Sanomatta mitään.

Vierailija
20/63 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset "kaverit" ulkoistetaan. Ne on itsekkäitä hyväksikäyttäjiä, jotka kuvittelevat, että koko maailma pyörii heidän ympärillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän