ENSKOJEN PERJANTAIPORINAT
Kommentit (23)
näin myöhään piti tulla lukee teiän jutut, koko päivä taas menny huomaamatta täs koneella, ensin töissä ja sitten kotona :/
mp3:seen sähläsin musiikkia koneelta :)
Tänää tuli ekaa kertaa käytettyä mammahousujaki, jee!! eipä enää mitkään vanhat housut mahdu, ja täytyy käydä alusvaateostoksillaki..
Nyt täytyy irtautuu tästä koneelta, pitäkää kaikki hauskaa huomenna siellä treffeillä!!! Ens kerralla vois itekkin lyöttäytyä mukaan..
Väsynein terveisin Riikka, tänään viikko 16!
Muutama minuutti tätä päivää jäljellä, joten vielä vanhaan pinoon napsuttelen. =)
Viime yö meni suhteellisen ok täällä töissä ja kyllä nukutti päivällä. Ja vielä uudemman kerran miehen kainaloon nukahdin ennen kuin kello kilkatteli muistuttaen töihin lähdöstä. Plaah, viikonloppuna on tosi kurjaa olla töissä, koska ne on miehen vapaapäivät. Aamulla tosin odottaa lämmin kainalo kun kalpeana ja väsyneenä raahustan kotiin...
Oikein ihani treffejä teille, jotka huomenna tapaatte! Muistakaa sateenvarjot mukaan. Just tossa säätiedotusta kattelin ja sadetta luvattiin. Sopiva päivä siis nukkua...
Luin kyllä teidän kuulumiset, mutta nyt ei päässä yhtään mitään ajatuksia. Palaan siis kun jotain oikeaa asiaa.
iida-linnea 13+2
Meinaan enskoilla näyttää sittenkin olevan ainakin perjantai-iltaisin muutakin elämää... Jes!
Meillä saatiin hetki sitten sivottua ja mies lähti salille, joten mikäs tässä muukaan auttaa, kun tulla tänne nyt kommentoimaan muittenkin juttuja. Joten aloitetaanpas eiliseltä:
Riikka: onpas sulla tympee työkaveri. =/ Vaikket sä olis raskaanakaan, niin olishan se ihan reilua noin pitkän iltavuoroputken jälkeen päästä aamuvuoroon. Tosiaan näytä kieltä tai ihan mitä tahansa sille tyypille ja oo tyytyväinen, että vaihto onnistui. Ei noi nuoret miehet (tai vanhemmatkaan) aina tajua...
Sirulle mukavia loma- ym. päiviä! Nyt keskityt ihan vaan hemmottelemaan itseäsi ja tiitiä!
Makkara, mulla ei oo kokemuksia tuosta kestopigmentoinnista, mutta on kans käynyt sama mielessä. Pääsis niin paljon helpommalla, jos olis edes jotain väriä naamassa ilman, että käy meikkipurkeilla.
Sara-maria oli ollut neuvolassa. Inhottava täti siellä kun sulta viikon vei! =( No, mutta äkkiä ne kuule karttuu - kokemusta on... ;o)
Aikas mainion himon olet kesis kehittänyt, jos hedelmät uppoo! =) Kyllä ne täälläkin maistuu, mutta myös moni paaaljon epäterveellisempikin.
Naukulle aiheuttaa sydänäänet päänvaivaa. Hmmh! Missä sulla on istukka? Voisko se olla tiellä? Jos oikein hermostuttaa, niin ei muuta kuin naama kohti ä-polia ja tarkastuttaan tilanne. Ne on siellä meitä varten!
Poppis, toivotavasti sä oot päässyt pahimmasta morkkiksesta yli! Sä olet tosiaan ihan paras äiti räpsylle ja ajan myötä sä opit ihan varmasti muistaan, että kaveri täytyy ottaa kauppaan mukaan ym. Ihan varmasti lähes kaikilla meillä on jossain vaiheessa epäilyksiä omasta pärjäämisestä ja osaamisesta. Ja niistä epäilyksistä mun mielestä täytyy pystyä puhumaan jollekin. Se, että niitä tunteita patois sisälleen, ei voi seurata muuta kuin yhä pahenevaa ahdistusta. Kun te aikanaan räpsyn kanssa tapaatte, niin kylä te siitä pian tutustutte ja opitte tuntemaan toistenne tavat ja metkut.
Kyllä sitä itelläkin monesti on käynyt mielessä, että kuinka paljon oikeesti elämä muuttuukaan. Onhan tässä yli 31 vuotta taivallettu enemmän ja vähemmän huolettomasti ja oman aikataulun mukaan. Ollaan miehen kanssa oltu sellaisia, että saatettu melko lyhyelläkin varoitusajalla lähteä reissuun johonkin päin Suomea tai ulkomaillekin. Mökillä ollaan oltu hyvin huolettomasti ja pubitkin lähialueella tulleet vallan tuttuiksi. Nyt mietiyttää, että kuinka paljon näistä me voidaan tehdä vauvan kanssa. Monet sanoo, että elämän rytmi täytyy mukauttaa vauvan rytmiin. Mutta mä olen kyllä sitä mieltä, että tietyissä rajoissa vauvaa voi kyllä opettaa meidän aikuisten rytmiin. Saa nähdä, miltä totuus näyttää, kun meidänkin ipana nyt sitten viimein päättää syntyä...
Kiitoksia terveisistä Pikku-milli ja Aksu! Mä täällä olen suunnitellut oikeesti ekskursioo teiän keilahallille tossa talven mittaan, kun sieltä sitä Magnersin sidukkaa saa... ;o)
Tikrulle onnea täysistä kympeistä! Juu, meilläkin tuo videpkuvaus on ihan boikotissa. Mies mietti, et pitäiskö ostaa kamera, mutta mä vihaan katsoa ja kuunella itseäni videolta, joten joku sairaalavideo - EI TOD.!!!
Aurora, mulla alkoi harjoitussupparit just jollain noilla viikoilla. Sellaista painetta ja vatsan kobettumistahan ne on. Huililla pitäis mennä ohi ja tosiaan ei oo vaarallisia, kohtu vaan harjoittelee tulevaa. Jos ne alkaa sattua tai niitä tulee yli sen kymmenen, niin kannattaa käväistä neuvolassa tai lääkärillä.
Heidin teatteri-ilta kuullostaa taivaalliselta ruokailuineen! Toivottavasti ennätät pistäytyä huomenna. Mutta jos et, niin synttärionnittelut jo etukäteen!
Viipulille rentoa lomaviikkoa! Älä nyt koko viikkoa kouluhommia tee, vaan lomaile myös! Jaksat sitten taas puristaa gradua ja muuta...
JoJo, mun terkka lohdutteli mun +1300g viikosta, että synnytyksen jälkeen sä vaan pissaat ne kilot pois. Joten sanon sulle samat sanat. Kyllä me saadaan meitin kilot kuriin sitten joskus... =)
Hienoa, että möröttimen huolet haihtui polikäynnillä! Tosiaan Otso vois jo kyllä syntyä, eikä vaan pelotella äitiä!
Ja ossekin pääsi viikonlopuks kotiin - mukavaa! Nyt vaan tosiaan elelet kuin kuningatar ja teetät kaikki hommat miehellä ja kamulla. =) Hyvä muuten, että parempi olo ja pelko pois osastoa kohtaan.
No sitten vielä hetkeksi tuonne oman navan seutuville. Tänään olikin tosiaan niin kiire päivä, että en ehtinyt lainkaan huomioida EkaVekaran liikkeitä. Kun sitten tuohon sohvalle lösähdin ja aloin Emmerdalea katsomaan, niin meinas paniikki tulla, kun ei kaveri liikkunut. Mutta onneks se tais olla vaan päikkäreillä ja heräs sitten hetken päästä muljaamaan. Kaveri alkaa myös olla ilmeisen alhaalla, sillä kävely alkaa olla todella vaikeeta ja hidasta. Ja turvotusta on jo niin paljon polvissakin, että kun sängynalustaa imuroin polvillani, niin tuntui kuin ois ollut tyynyt omasta takaa polvissa. =/ Supistuksia tullut taas ihan reippaasti, mutta tänään ei taas oo ollut kipua mukana. Eli eiliset kai johtui siitä lymfasta tai jotain. No, jospa sitä sitten tosiaan huomenna treffien perään lähtis synnyttään - sopis mulle... =)
Jaaha, meniskös kattoon noita mallikoulun kuikeloita... Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! Ja voikaahan hyvin! Ja muutamien kanssa näkymisiin huomenna!
-Amy taasen-