Mitä ajattelet jos joku pitää varjoisella säällä aurinkolaseja?
Kommentit (28)
Minulla puhkesi rosacea tänä vuonna, ja iho on tällä hetkellä kuin jonkun väkevän kemikaalin polttama. Uv-säteily on rosacea-iholle sellaista myrkkyä, että minun on varmaan alettava käyttää 50+ suojakertoimen aurinkosuojavoiteen, jota nykyään käytän, lisäksi myös aurinkolaseja nyt kesällä koko ajan, minulla kun on sellaiset isot aurinkolasit jotka suojaavat silmien lisäksi myös silmänympärysihoa. Pari päivää sitten nousi juuri silmien alle tulipunaiset turvonneet kirvelevät ja polttavat pussit, vaikka oli aurinkosuojavoide päällä ja vain hetken kadulla kävelin.
Olen kohta sellainen pelätti tämän ihoni kanssa, että ihan sama kuinka oudolta näytän aurinkolaseissa, aion käyttää kaiken mistä saa edes vähän lisäsuojaa.
En kiinnitä huomiota tuntemattomiin ihmisiin. Luultavasti aurinkolaseissa vahvuudet ja kotoa lähtiessä paistoi aurinko?
Pidän arskoja enempi tuulen takia kuin auringon varsinkin pyörällä ajaessa ei ole kivaa myöskään saada itikoita silmiin.
Että siinä on joku kaltaiseni.
Hyvin ne peittävät tummia silmänalusia ja muutamaa kokoa liian suuria silmäpusseja.
Onko ns. nopeat lasit?
Tietäjät tietää.
Piripää tai muuten vain epävakaa pelkuri.
Vierailija kirjoitti:
Nisti.
Piri on piriste, kuten kofeiini. Jos amfetamiinin käyttäjät ovat nistejä, niin samalla logiikalla myös kofeiinin käyttäjät, eli lähes jokainen suomalainen, ovat myös. Ei se mitään taika-ainetta ole.
Metamfetamiini on sitten ihan eri juttu.
En tykkää käyttää aurinkolaseja, kun näkymä on niiden takaa niin syksyinen. Valo on tumma ja varjot sitä tummemmat. Ankeaa. Hyppäisin syksyn yli suoraan jouluun.