Millainen olet sinä joka ajattelet, että tällä palstalla ei rikkaat/älykkäät/onnelliset yms viihdy?
Pidätkö itseäsi missään arvossa?
Kommentit (45)
En itsekkään viihdy kovin hyvin palstalla, mutta on tavaksi tullut selailla. Huono sensurointi politiikka, mies/naisviha palstalla, paljon ongelmaisia suoltamassa oloaan muita kohtaan, trollailu yms syynä etten viihdy niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mode, ja tiedän tasan tarkkaan miltä alueilta porukkaa täällä vierailee.
Eipä näy kävijätilastoissa Westendistä vierailijoita. Vantaan lähiöistä sen sijaan kyllä.Jos olisit mode, tuo olisi hyvin todennäköisesti salassapidettävää tietoa, jonka levitteleminen tietäisi työsuhteen välitöntä purkua.
Niinpä, idiootille ei juolahda tuollainen mieleenkään joten luulee että menee jollekin läpi.
Vierailija kirjoitti:
No hei, älkää nyt viitsikö, katsokaa keskustelujen tasoa ja tunnustakaa, ettei kukaan fiksu täällä viihdy.
Minulla on talous kunnossa, sain säästöjeni, sijoitusteni ja velattoman uuden rivarikolmioni lisäksi isäni kuoltua n. 50 000 € perinnön, eläkkeellä helppoa elämää, olen vain masentunut jostain kumman syystä. Vietän siis päiväni täällä trollaillen ja muistelen elämääni kaksi vuotta sitten, oli urheilua ja sosiaalista elämää. Ei ole nyt, ihmisen mieli on kumma juttu.
Joo, ei ole fiksun ihmisen elämää tosiaan tuollainen. Trollata päivät vauvalle ja muistella miten kivaa oli pari vuotta sitten, voi jessus. Tee jotain, ei se tuolla tyylillä ainakaan muutu kuin huonommaksi
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakaan en käynyt täällä vuosiin silloin, kun mulla meni hyvin. Kun tuli vastoinkäymisiä ja piti keksiä jotain sijaistoimintoja, tulin taas pyörimään tänne. Jos olisin rikas, onnellinen ja ihan täyspäinen, en todellakaan selailisi tätä kuonaa.
Sama täällä, sairauksien takia joudun makaamaan paljon kotona ja usein tää palsta tulee avattua kaiken äänikirjan kuuntelun ja sarjojen katsomisen ja muun netin selaamisen jälkeen. Suht epätoivoinen korvike oikealle sosialisoimiselle, täällä on valitettavasti niin paljon sekopäitä nykyään+ asialliset jutut poistuu.
Kun mun lapset olivat pieniä, he nukkuivat pitkät päiväunet. Esikoisen ollessa vauva istuin tietokoneella hakemassa täältä vertaistukea ja vauva nukkui tyytyväisenä kantoliinassa. Täällä ollaan varmaan sitä mieltä että mun olisi se aika pitänyt hakata halkoja ja kantaa 20 ämpärillistä vettä. Eihän äiti saa rentoutua.