Millainen olet sinä joka ajattelet, että tällä palstalla ei rikkaat/älykkäät/onnelliset yms viihdy?
Pidätkö itseäsi missään arvossa?
Kommentit (45)
Ehkäpä ajattelee, että jos itsellä olisi rahaa, niin ei ainakaan lorvisi täällä, vaan olisi tekemäsä maksullisia asioita. En tarkoita prost. vaan sitä, että kaikki maksaa.
Olen mode, ja tiedän tasan tarkkaan miltä alueilta porukkaa täällä vierailee.
Eipä näy kävijätilastoissa Westendistä vierailijoita. Vantaan lähiöistä sen sijaan kyllä.
Rikkailla luulisi olevan live-elämän ystäviä. Vaikka Teemu Selänteellä on tavissovinistin mielipiteet, niin hän voi julistaa niitä kasvokkainsavonistikavereilleen. Hänen ei tarvitse tulla vauvalle sovinistisoimaan.
No minä ajattelen juuri niin ettei tällä palstalla kirjoittele ihmiset joilla elämä on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy kävijätilastoissa Westendistä vierailijoita. Vantaan lähiöistä sen sijaan kyllä.
Valehtelija.
Rikas, älykäs ja toisinaan vähän tai enemmänkin onnellinen. Täällä on toki mukava joskus hengähtää hetkisen, mutta ei palstalla notkumalla tule yhtään rikkaammaksi, älykkäämmäksi tai onnellisemmaksi eikä valtaosa viesteistä tee kyllä minkäänlaista vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
No et sinä mikään mode ole pöhelö 🤣
Tekstien perusteella täällä ei paljon muita olekaan. Aina, jos joku puhuu jostain elämän ongelmasta, vaikka kohonneista ruoanhinnoista, tai bensan kallistumisesta, tai työttömyydestä jne. tullaan irvistelemään, että hihhih, köyhä, elämämkoululainen jne. "Oma vikas".
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulen tämän tästä, että elämäni ei oikeasti voi olla sillä ja tällä tavalla ihanaa, koska olen juuri sillä hetkellä tällä palstalla. En voi olla älykäs (on testattu) enkä rikas (omaisuus lasketaan miljoonissa) enkä menestynyt (olen tunnettu piireissäni ja titteli on tj) enkä rakastunut (15v onnellista parisuhdetta takana, tänäänkin heräsin hymyssä suin puolisoni vierestä).
Miksi siis olet täällä? Eikö vessanpesu kotona riitä, vaan haluat viettää aikasi täällä likaviemärissä täydellisen elämän vastapainoksi?
Voi täällä joku rikaskin kirjoitella mutta silloin sillä on muita ongelmia, kuten yksinäisyys tai päihdeongelmat.
Itse käyn pallottelemassa tunteita sekä kertomassa asioitani (en ole somessa). Luonnollinen inhimillinen tarve. Ystäville ei luetella ostoksia eikä ylihehkuteta parisuhdetta tai ruodita seksielämää. Mihin muualle anonyymin vuodatuksen purkaa kuin tänne? Mekin olemme ihmisiä. Ap
Kauneutta ei saa rahalla, sen näkee rikkaista. Kasvojen muotoa on vaikea muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulen tämän tästä, että elämäni ei oikeasti voi olla sillä ja tällä tavalla ihanaa, koska olen juuri sillä hetkellä tällä palstalla. En voi olla älykäs (on testattu) enkä rikas (omaisuus lasketaan miljoonissa) enkä menestynyt (olen tunnettu piireissäni ja titteli on tj) enkä rakastunut (15v onnellista parisuhdetta takana, tänäänkin heräsin hymyssä suin puolisoni vierestä).
Miksi siis olet täällä? Eikö vessanpesu kotona riitä, vaan haluat viettää aikasi täällä likaviemärissä täydellisen elämän vastapainoksi?
Salainen paheeni on kertoa pieni pala elämästäni ja naureskella trollotteluille, miehesi pettää kuitenkin ja en usko porvoolaisiin -viesteille. Se muistuttaa minua siitä että elämäni on todellakin aika satumaista.
Mä ainakin olen ihan älykäs ( FM ), hyvännäköinen ja onnellinen. Rahaakin sain juuri perintönä.
Mitä Sinä täältä haet?
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn pallottelemassa tunteita sekä kertomassa asioitani (en ole somessa). Luonnollinen inhimillinen tarve. Ystäville ei luetella ostoksia eikä ylihehkuteta parisuhdetta tai ruodita seksielämää. Mihin muualle anonyymin vuodatuksen purkaa kuin tänne? Mekin olemme ihmisiä. Ap
Ette ole. Rikkaan ja ihmisen erottaa siitä toisistaan, että ihmisillä on inhimillisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salainen paheeni on kertoa pieni pala elämästäni ja naureskella trollotteluille, miehesi pettää kuitenkin ja en usko porvoolaisiin -viesteille. Se muistuttaa minua siitä että elämäni on todellakin aika satumaista.
Ylemmän kommentoijan fakta inhimillisyyden puutteesta todistettu.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen ihan älykäs ( FM ), hyvännäköinen ja onnellinen. Rahaakin sain juuri perintönä.
Mitä Sinä täältä haet?
Prokrastinoin yritykseni erään projektin julkaisua. Vietin eilen aivan satumaisen ihanan illan puolisoni kanssa ja haluan venyttää joutilaisuuden tunnetta vielä hetken. Onneksi olen oma pomoni ja voin tehdä kuten haluan. Ap
Vierailija kirjoitti:
AV on some. Keskustelupalstat ovat osa sosiaalista mediaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV on some. Keskustelupalstat ovat osa sosiaalista mediaa.
Otapa tästä mitali. Hienosti!
Mitä ihmettä te itse oikein olette, kun onnellisuus on epäaitoa, trollausta tai fantasiaa?