Millainen olet sinä joka ajattelet, että tällä palstalla ei rikkaat/älykkäät/onnelliset yms viihdy?
Pidätkö itseäsi missään arvossa?
Kommentit (45)
Minusta täällä on hauskoja juttuja. On mukava arvailla millainen ihminen on erilaisten viestien takana. Ajanvietettä tämä minulle on, ei mitään kaverien korviketta tai päihdepaikka. Eiköhän päihteitä käytetä yleensä baarissa jne. eikä nettipalstalla. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen ihan älykäs ( FM ), hyvännäköinen ja onnellinen. Rahaakin sain juuri perintönä.
Mitä Sinä täältä haet?
Prokrastinoin yritykseni erään projektin julkaisua. Vietin eilen aivan satumaisen ihanan illan puolisoni kanssa ja haluan venyttää joutilaisuuden tunnetta vielä hetken. Onneksi olen oma pomoni ja voin tehdä kuten haluan. Ap
Luuletko sinä hölmö, että köyhät tai keskituloiset eivät vietä "satumaisia iltoja" puolisoidensa kanssa? Outoa, että tuolla ulosannilla saisi mitään yritystä pidettyä pystyssä.
Tuolla päättelykyvyllä ei saa pidettyä edes keskustelua pystyssä.
Joillelin, kuten eiliselle romanttiselle kylpijälle, ehkä vaikea pala niellä, ettei av-palstailu ole ns. neutraali ajanviete siinä missä mikä tahansa. Varsinkin itsetuntoboostin hakeminen täällä kinastelemalla ja muka vastauksille ylimielisesti naureskelemalla, on aika sairasta tai vähintäänkin typerää, mikä kyllä supistaa sitä itse miellettyä älykkyyttä. Eihän hyvinvoiva ihminen sellaista keskustelua hakemalla hae tällaisilta alustoilta. Kerran voi toki erehtyä, mutta fiksu oppii virheistään edes vähän. Vaikka sen, ettei itsellä ole kaikki välttämättä hyvin vaikka hyvässä tapauksessa olisikin melkein tyytyväinen. Siitäkin satuilu kertoo.
Hyi että, nyt on taas muistutettu miten paha olo täällä teillä on. Todistan luulonne oikeaksi ja lähden. Hei hei, pus pus ja onnea elämäänne.
Mä luulen, että sellainen jolla ei ole itsellään elämää, kuvittelee että kaikki muutkin ovat täällä aina.
En ole rikas mutta elän aika täyttä elämää siinä mielessä, että mulla on perhe, työ, vapaa-ajan aktiviteetteja ja riittävästi rahaa. Tämä on minulle viihdettä silloin tällöin. Esim. nyt istun odottamassa junalle lähtöä, teen pienen reissun huvikseni. Eikä ole muuta tekemistä juuri nyt niin tulin tänne. Voi olla että kurkkaan tänne junassa istuessakin, ja jopa hotellissa. Se ei tarkoita että jään tuijottamaan tätä tuntikausiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen mode, ja tiedän tasan tarkkaan miltä alueilta porukkaa täällä vierailee.
Eipä näy kävijätilastoissa Westendistä vierailijoita. Vantaan lähiöistä sen sijaan kyllä.
Söpö yritys. Ei täällä ole yhtäkään modea, kyllähän sen nyt näkee sokea Reettakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mode, ja tiedän tasan tarkkaan miltä alueilta porukkaa täällä vierailee.
Eipä näy kävijätilastoissa Westendistä vierailijoita. Vantaan lähiöistä sen sijaan kyllä.
Jos olisit mode, tuo olisi hyvin todennäköisesti salassapidettävää tietoa, jonka levitteleminen tietäisi työsuhteen välitöntä purkua.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen ihan älykäs ( FM ), hyvännäköinen ja onnellinen. Rahaakin sain juuri perintönä.
Mitä Sinä täältä haet?
Gasp, että oikein FM, herranjumala mikä saavutus!
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Minusta tämä on läpileikkaus ihmisistä, ihan apukoulutasoisista tohtoritasoisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Minusta tämä on läpileikkaus ihmisistä, ihan apukoulutasoisista tohtoritasoisiin.
😅
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että tohtorien osuus on todella pieni. Suurin osa näistä keskusteluista on niin älyvapaita, että päähän sattuu. Kun keskiverto palstalainen hehkuttaa olevansa korkeakoulutettu, hän on todennäköisimmin tradenomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että tohtorien osuus on todella pieni. Suurin osa näistä keskusteluista on niin älyvapaita, että päähän sattuu. Kun keskiverto palstalainen hehkuttaa olevansa korkeakoulutettu, hän on todennäköisimmin tradenomi.
En minäkään oleta, että tohtoreita on täällä pilvin pimein, mutta uskon, että pari hassua tohtoria täällä käy nollaamassa aivojaan. - Se, jolle vastasit
Miksi myöskään olettaa, että joku päivystää täällä vuodesta toiseen. Juuri itse päätin neljän vuoden tauon ja pari viikkoa olen nyt seuraillut mitä täällä höpistään ja trolli kuulemma olen.
No en ainakaan saa palkkaa tästä toisin kuin järjestöjen influensserit/somevastaavat ja keskustelunaloittajat.
No hei, älkää nyt viitsikö, katsokaa keskustelujen tasoa ja tunnustakaa, ettei kukaan fiksu täällä viihdy.
Minulla on talous kunnossa, sain säästöjeni, sijoitusteni ja velattoman uuden rivarikolmioni lisäksi isäni kuoltua n. 50 000 € perinnön, eläkkeellä helppoa elämää, olen vain masentunut jostain kumman syystä. Vietän siis päiväni täällä trollaillen ja muistelen elämääni kaksi vuotta sitten, oli urheilua ja sosiaalista elämää. Ei ole nyt, ihmisen mieli on kumma juttu.
Se minua on joskus ihmetyttänyt kun täällä tuntuu pienten lasten äidit roikkuvan jatkuvasti, pitkässä ketju sama ihminen roikkuu tunteja. Kun minulla oli lapset pieniä panostin heihin.
Noh, palstan tyypillisin käyttäjä on yh-mamma joka kirjoittaa hiekkalaatikon reunalta neuvostokuutioiden katveesta kun kunto ei antanut lähteä pidemmälle. Ainoat mietteet ovat, ehtiikö sen ruisvellin keittämään ennen salkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Se minua on joskus ihmetyttänyt kun täällä tuntuu pienten lasten äidit roikkuvan jatkuvasti, pitkässä ketju sama ihminen roikkuu tunteja. Kun minulla oli lapset pieniä panostin heihin.
Minulla taas on sellainen mielikuva, ettei täällä ole kovinkaan paljon pikkulasten äitejä. Paljon enemmän on lapsettomia ja teinien/aikuisten äitejä. Ja siis ihan minkä tahansa edes etäisesti perheeseen liittyvän avauksen kun teet niin tulee joku vela paikalle alleviivaamaan lapsettomuuttaan, ikään kuin se ketään kiinnostaisi.
Mä ainakaan en käynyt täällä vuosiin silloin, kun mulla meni hyvin. Kun tuli vastoinkäymisiä ja piti keksiä jotain sijaistoimintoja, tulin taas pyörimään tänne. Jos olisin rikas, onnellinen ja ihan täyspäinen, en todellakaan selailisi tätä kuonaa.
Luuletko sinä hölmö, että köyhät tai keskituloiset eivät vietä "satumaisia iltoja" puolisoidensa kanssa? Outoa, että tuolla ulosannilla saisi mitään yritystä pidettyä pystyssä.