Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän välinpitämätön käytös

Vierailija
13.07.2022 |

Pyysin ystävää jo alkukesästä mökille. Hän vastasi nopeasti että tulee jos pääsee. Selvittelee asiaa. Pyysin häntä ilmoittamaan kun tietää. Mitään ei ole kuulunut. Ajankohta lähenee, mutta ystävästä ei ole kuulunut mitään. Olenkin nyt itse sairastunut ja pohdin laitanko mitään viestiä enää että kutsun joudunkin perumaan. Tuntuu että miksi vaivautuisin ilmoittamaan mitään kun ei hänkään ole edes viestiä jaksanut moneen viikkoon laittaa asiasta :( Olenko pikkumainen, miten tekisitte?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän vedättää sinua, lopeta tuollainen ystävyys-suhde tai mitä siitä oikein saat tai haet, perkele minä ainakaan toista kertaa mökille kysyisi. Anna olla!

Jos toinen on sanonut joskus ajat sitten, että katsoo, pääseekö, eikä sitten ilmoita mitään, eikä olla mitään sovittu, en kyllä olettaisi hänen olevan tulossakaan. Mitä vedättämistä siinä on, että ei ole sovittukaan mitään?

Niin mieti sitä, jos on millä miettiä. Sinä saat odottaa mökkivieraita ihan vaikka kesään 2024, ihan rauhassa odottelet, menetkö ihan laiturille saakka odottamaan, jos tulevat vaikka veneellä, huomioi pari talvea siinä välissä.

Vierailija
22/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Jos haluaisi tulla niin saisitte kyllä sovittua ajankohdan. Mulla oli "kaveri", jonka kanssa ei saatu sovittua tapaamisia niin annoin koko ystävyyden olla. Ei selkeästi halunnut nähdä, vaikka sanoi toista. Mielummin käyttää energiaa niihin todellisiin ystävyyssuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi