Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän välinpitämätön käytös

Vierailija
13.07.2022 |

Pyysin ystävää jo alkukesästä mökille. Hän vastasi nopeasti että tulee jos pääsee. Selvittelee asiaa. Pyysin häntä ilmoittamaan kun tietää. Mitään ei ole kuulunut. Ajankohta lähenee, mutta ystävästä ei ole kuulunut mitään. Olenkin nyt itse sairastunut ja pohdin laitanko mitään viestiä enää että kutsun joudunkin perumaan. Tuntuu että miksi vaivautuisin ilmoittamaan mitään kun ei hänkään ole edes viestiä jaksanut moneen viikkoon laittaa asiasta :( Olenko pikkumainen, miten tekisitte?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Tulee jos on tullakseen.

Vierailija
2/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitot viestittelysi ja vietien lähettäjät! Sinulla on numero hänelle? Miksi et itse soita heti? Kerro tilanteesi muuttunut ja joudut perumaan kutsun?Vai valehteletko,viesteinhän,kuin s-postein on niin helppo valehdella ja keksiä teko syitä? Eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on ollut sillä puheella että hän ilmoittaa, se pitää. Jos ei kuulu mitään, ei ole ainakaan innolla tulossa.

Jos asia kuitenkin vaivaa, pistäisin viestin että "hei, oletkohan mahdollisesti tulossa, ei ole kuulunut mitään. pitäisi tietää mahdollisimman pian jotta voin tehdä muita suunnitelmia ellet pääse tulemaan"

Vierailija
4/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis oikeasti sairaana koronassa. No ehkä sitten laitan hänelle viestin vaikka tuntuukin vähän tyhmältä kun ei tyypistä ole kuulunut n. kolmeen viikkoon yhtään mitään! Itse en ainakaan olettaisi kutsun olevan voimassaoloa en viitsisi mitään ilmoitella vaikka niin sovittiinkin.

Vierailija
5/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Tulee jos on tullakseen.

Jaa no olen koronassa kotona

Vierailija
6/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitot viestittelysi ja vietien lähettäjät! Sinulla on numero hänelle? Miksi et itse soita heti? Kerro tilanteesi muuttunut ja joudut perumaan kutsun?Vai valehteletko,viesteinhän,kuin s-postein on niin helppo valehdella ja keksiä teko syitä? Eikö?

Nykypäivänä kyllä wa viestein hoidetaan monia asioita. Inhoan soittelijoita

Eri

Vierailija
7/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit kertonut sen heti. En ole meedio ja anna sen kaveris olla. Ei näytä olevan hyvä ystävä kun ei kuulu eikä näy.

Vierailija
8/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin käteen sellaiseen aikaa kun luulet hänen pystyvän puhumaan, näppäilet ystävän numeron ja kerrot asiasi.

Jos ei vastaa niin sitten viestinä.

Jos ei vastaa mitään niin anna olla.

Vierailija
9/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisit kertonut sen heti. En ole meedio ja anna sen kaveris olla. Ei näytä olevan hyvä ystävä kun ei kuulu eikä näy.

Aloitusviestissä kertoo sairastuneensa, jos sitä tarkoitit...

Vierailija
10/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan sama,miten kaverisi käyttäytyy. Itse voi olla fiksumpi, pitää sanansa, kohdella toista niin kuin haluaisi itseään kohdeltavan ja ilmoittaa sairaustumisestaan.

Jos oma elämä perustuisi siihen, että jokaisesta toisen tyhmyydestä pitäisi itsekin käyttäytyä yhtä tyhmästi ja ajattelemattomasti, muuttuisi oma elämä varsin kurjaksi. 

Aina on parempi elää hyvän omatuntonsa kanssa kuin antaa toiselle tilaisuus moittia virheistä, joita toisen takia on ollut valmis tekemään. 

Vuosien kuluessa tulet huomaamaan, että saat kyllä viimeisen sanan ystäväsi kanssa.

Vierailija
11/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuommoinen pelle. Olet välittävä, empaattinen ystävä, mutta tuo tuttavasi ei tiedä ystävyydestä mitään. Poista numero puhelimesta ja etsi kunnon kavereita.

Vierailija
12/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan sama,miten kaverisi käyttäytyy. Itse voi olla fiksumpi, pitää sanansa, kohdella toista niin kuin haluaisi itseään kohdeltavan ja ilmoittaa sairaustumisestaan.

Jos oma elämä perustuisi siihen, että jokaisesta toisen tyhmyydestä pitäisi itsekin käyttäytyä yhtä tyhmästi ja ajattelemattomasti, muuttuisi oma elämä varsin kurjaksi. 

Aina on parempi elää hyvän omatuntonsa kanssa kuin antaa toiselle tilaisuus moittia virheistä, joita toisen takia on ollut valmis tekemään. 

Vuosien kuluessa tulet huomaamaan, että saat kyllä viimeisen sanan ystäväsi kanssa.

No harvoin se noin menee, valitettavasti, tiettyjen ihmisten kanssa. Ei tee mieli ottaa yhteyttä häneen. Jos hän palaa asiaan niin kerron sitten tilanteen.

Vierailija
13/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt vielä ilmoittaa pääsevänsä mökille niin sit ilmoittaisin sairaudestani. Saattaisin mainita että oletin ettei ole tulossa kun ei ole mitään kuulunut. Muuten en ilmoittelisi mitään.

Vierailija
14/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa kesäaikaan ihmisten olla rauhassa, loma-aika ja kesä on lyhyt.

Vierailija
15/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka SOITTAA vuonna 2022? Jotkut idiootit? Asiat hoidetaan WhatsApissa. Näet, onko vastaanottaja paikalla, onko hän lukenut viestin ja hän tietää, että sinä tiedät hänen nähneen viestin.

Ärsyttävää kärvistellä puhelimessa:

"Moro! Mitäs tässä, kipeenä olen. Juu, kato nysse korona iski. Juu, on mulla tälläiset oireet: (luettelo oireista). Juu, sain sen varmaan sieltä ja sieltä. Juu, muutama muukin oli saanut tartunnan. (Säätilan päivittely tähän väliin).

Niin, siitä mökkivierailusta. Niin. Täytyy kuule nyt sitten pakottavista syistä heh heh siirtää sitä sun tulo johonkin toiseen kertaan. Juu. Just niin. Juu. Joo, kuule mun pitää mennä nyt ottaa päiväunet. Juu, palataan asiaan. Juu, terkkuja. No ni. Juu. No ni. Moro."

Vierailija
16/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka SOITTAA vuonna 2022? Jotkut idiootit? Asiat hoidetaan WhatsApissa. Näet, onko vastaanottaja paikalla, onko hän lukenut viestin ja hän tietää, että sinä tiedät hänen nähneen viestin.

Ärsyttävää kärvistellä puhelimessa:

"Moro! Mitäs tässä, kipeenä olen. Juu, kato nysse korona iski. Juu, on mulla tälläiset oireet: (luettelo oireista). Juu, sain sen varmaan sieltä ja sieltä. Juu, muutama muukin oli saanut tartunnan. (Säätilan päivittely tähän väliin).

Niin, siitä mökkivierailusta. Niin. Täytyy kuule nyt sitten pakottavista syistä heh heh siirtää sitä sun tulo johonkin toiseen kertaan. Juu. Just niin. Juu. Joo, kuule mun pitää mennä nyt ottaa päiväunet. Juu, palataan asiaan. Juu, terkkuja. No ni. Juu. No ni. Moro."

En kutsu kylään ketään, jonka kanssa minulla ei ole mitään puhuttavaa. Puhelut ystävien kanssa venyvät pitkiksi, koska meillä todella riittää juteltavaa.

Vierailija
17/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et nyt ilmoittele yhtään mitään, piste!

Vierailija
18/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on stressiä ja kaikenlaisia huolia. Ei ole mukavaa jos kaverisuhteetkin muuttuu painostaviksi.

Vierailija
19/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vedättää sinua, lopeta tuollainen ystävyys-suhde tai mitä siitä oikein saat tai haet, perkele minä ainakaan toista kertaa mökille kysyisi. Anna olla!

Vierailija
20/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vedättää sinua, lopeta tuollainen ystävyys-suhde tai mitä siitä oikein saat tai haet, perkele minä ainakaan toista kertaa mökille kysyisi. Anna olla!

Jos toinen on sanonut joskus ajat sitten, että katsoo, pääseekö, eikä sitten ilmoita mitään, eikä olla mitään sovittu, en kyllä olettaisi hänen olevan tulossakaan. Mitä vedättämistä siinä on, että ei ole sovittukaan mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän