Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä naisen pitäisi menkkojen aikana antaa seksuaal. erityispalveluja kun tarvisi hoitoa itse???

Vierailija
13.07.2022 |

En ymmärrä tätä, tähän suostuu takuulla vain tosi alistetut naiset. Ei KUKAAN normaali ihminen ajattele, että ihmisen joka on sairaana ja olo on paha, pitäisi keskittyä tuottamaan yksipuolisia nautintoja terveille, hyvävointisille ihmisille! Sen terveenhän sen pitää palvella sitä huonovointista ja tuoda hänelle kuumaa kaakaota ja tarjota hierontaa tms. Tollasta "sairaat palvelkoot ja lutkutelkoot terveitä" ei voi olla muiden kuin narsistien ja alistettujen ajatus! Missä muualla tällaista muka toteutetaan???

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei luuseri... oot poistattanut tai poistanut vastauksiani tästä.. Toi on jo säälittävää, häpäisinkö sut niin pahasti ettei enää muu auttanut?? Ootko saanut monen oikeudet, kun oot täällä jo puoli elämää hengannut ???

Minä, ulkopuolinen, ilmiannoin muutamat viestit kun oli niin törkeää toisen mollaamista kirosanoineen. Kannattaa kaikkien lukea keskustelun säännöt ja keskustella toista kunnioittavasti, vaikka olisi sitten kuinka vastakkaista mieltä tahansa.

Et sitten sattunut huomaamaan millaisiin viesteihin viestini olivat vastauksia?? Poistatitko nekin? Voi helvetti jos täällä saa tasa-arvon kannattajista puhua paskaa mutta he eivät saa vastata!

Kyllä saa vastata, kun pysyy asiallisena. Jätä nyt ensimmäisenä vaikka tuo kiroilu pois.

Vierailija
62/71 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei luuseri... oot poistattanut tai poistanut vastauksiani tästä.. Toi on jo säälittävää, häpäisinkö sut niin pahasti ettei enää muu auttanut?? Ootko saanut monen oikeudet, kun oot täällä jo puoli elämää hengannut ???

Minä, ulkopuolinen, ilmiannoin muutamat viestit kun oli niin törkeää toisen mollaamista kirosanoineen. Kannattaa kaikkien lukea keskustelun säännöt ja keskustella toista kunnioittavasti, vaikka olisi sitten kuinka vastakkaista mieltä tahansa.

Et sitten sattunut huomaamaan millaisiin viesteihin viestini olivat vastauksia?? Poistatitko nekin? Voi helvetti jos täällä saa tasa-arvon kannattajista puhua paskaa mutta he eivät saa vastata!

Kyllä saa vastata, kun pysyy asiallisena. Jätä nyt ensimmäisenä vaikka tuo kiroilu pois.

No voi sheriffi kuule satuitko huomaamaan että se tyyppi nimitteli minua itse??? SE on se kielletty juttu eikä kiroilu. Taidatte olla sama tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja hän siis myös kiroili. Kiroili ja nimitteli yhtä aikaa kermaperseeksi. Se oli sulle ok ja jätit sen viestit. Vaikka ajaa täysin sovinistista seksimaailmaa. Sä oot se.

Vierailija
64/71 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja hän siis myös kiroili. Kiroili ja nimitteli yhtä aikaa kermaperseeksi. Se oli sulle ok ja jätit sen viestit. Vaikka ajaa täysin sovinistista seksimaailmaa. Sä oot se.

Kermaperse oli suorastaan kehu sinun kielenkäyttösi rinnalla. Ihan vapaasti saat myös itse ilmiantaa viestit, jotka koet sääntöjen vastaisiksi. Mode sitten päättää, poistetaanko vai ei.

Vierailija
65/71 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kermaperse oli suorastaan kehu sinun kielenkäyttösi rinnalla. Ihan vapaasti saat myös itse ilmiantaa viestit, jotka koet sääntöjen vastaisiksi. Mode sitten päättää, poistetaanko vai ei.

Sulta ei keinot lopu 😆😆 Nyt sitten on seuraavaksi puolueellinen moderointi tosi okei! Jee jee vauvafoorum! Pistä tähän lista meidän käyttämistämme loukkaavista ilmauksista ja tehdään niistä asiaankuuluva vertailu, kun kerran rupeat täällä jotain oikeutta jakamaan! Tuomarinpenkissä vaan istuu korruptoitunut sovinistisetä...

Vierailija
66/71 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai puolueellinen ilmiantelu. Muka sääntöjen rikkominen huolestuttaa, mutta vain tasa-arvoa ajavien kohdalla...

Vierailija
67/71 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen hyvinvointi edellyttäisi yksipuolisten seksipalvelusten saantia yhtään sen enemmän kuin naisten hyvinvointi?

Vierailija
68/71 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa sovinistilandiaan.

Vierailija
69/71 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä ero hyvän ja huonon vaimon välillä. Miksipä tehdä mitään toisen mieliksi? Toisen ukko hakee jossain vaiheessa haluamansa tyydytyksen jostain muualta...

Vierailija
70/71 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä ero hyvän ja huonon miehen välillä. Miksipä tehdä mitään toisen mieliksi? Toisen akka hakee jossain vaiheessa haluamansa tyydytyksen jostain muualta...

Vierailija
71/71 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää... Nolo.