Miksi ihmeessä naisen pitäisi menkkojen aikana antaa seksuaal. erityispalveluja kun tarvisi hoitoa itse???
En ymmärrä tätä, tähän suostuu takuulla vain tosi alistetut naiset. Ei KUKAAN normaali ihminen ajattele, että ihmisen joka on sairaana ja olo on paha, pitäisi keskittyä tuottamaan yksipuolisia nautintoja terveille, hyvävointisille ihmisille! Sen terveenhän sen pitää palvella sitä huonovointista ja tuoda hänelle kuumaa kaakaota ja tarjota hierontaa tms. Tollasta "sairaat palvelkoot ja lutkutelkoot terveitä" ei voi olla muiden kuin narsistien ja alistettujen ajatus! Missä muualla tällaista muka toteutetaan???
Kommentit (71)
Esim. kolmikymmenvuotisen avioliiton aikana, jos ei lapsia tule, nainen kärsii kuukautisista 30 X 12 X 1 viikko eli 314 viikkoa. Se on n. 6 vuotta. Eli on täysin kohtuullista vaatia, että kun nainen on vuotava ja kivulias 6 vuotta, niin juuri noiden 6 vuoden ajan naisen on yksipuolisesti imettävä miehen munaa????????
Kyllä aika helvetilliseltä seksiorjuudelta kuulostaa! Mutta koska kyseessä on naiset, niin mitään helvetin empatiaa ei tarvita!
Tainnut löytää vaimon jostain maasta jossa naisen asema tosi huono, tuo tän ketjun pääjehu. Joissain noissa Aasian maissa naiset just omaksuu että miehen palvominen on heidän elämäntehtävänsä. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Tainnut löytää vaimon jostain maasta jossa naisen asema tosi huono, tuo tän ketjun pääjehu. Joissain noissa Aasian maissa naiset just omaksuu että miehen palvominen on heidän elämäntehtävänsä. Sairasta.
Itse ole sairas kun itsesi kanssa näytät täällä pätevän. Vai on menkat vielä sairaus ja pitäisi heittäytyä marttyyriksi. Sitten varmaan on ilo irti, jos tuollainen nainen tulee raskaaksi, saati synnytyksen jälkeen.
Miesten pitäisi varmaan kieltäytyä seksistä, jos nainen haluaa antaa suuseksiä menkkojen aikana, haluaa seksiä kyltymättömästi raskauden aikana tai heti muutaman viikon päästä synnytyksestä. Tasa-arvoa on ilmeisesti se, että mies kieltäytyy eikä vaivaa naistaan, vaikka nainen haluaisi seksiä. Just joo.
Näitä marttyyriksi heittäytyviä naisia taitaa nykyisin ollakin aika paljon. Liekö suomalainen ominaisuus. Kermaperseitä jotka saanut kaiken liian helposti ja ajattelevat vain omaa tasa-arvoa, siihen ei miehet kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ole sairas kun itsesi kanssa näytät täällä pätevän. Vai on menkat vielä sairaus ja pitäisi heittäytyä marttyyriksi. Sitten varmaan on ilo irti, jos tuollainen nainen tulee raskaaksi, saati synnytyksen jälkeen.
Miesten pitäisi varmaan kieltäytyä seksistä, jos nainen haluaa antaa suuseksiä menkkojen aikana, haluaa seksiä kyltymättömästi raskauden aikana tai heti muutaman viikon päästä synnytyksestä. Tasa-arvoa on ilmeisesti se, että mies kieltäytyy eikä vaivaa naistaan, vaikka nainen haluaisi seksiä. Just joo.
Näitä marttyyriksi heittäytyviä naisia taitaa nykyisin ollakin aika paljon. Liekö suomalainen ominaisuus. Kermaperseitä jotka saanut kaiken liian helposti ja ajattelevat vain omaa tasa-arvoa, siihen ei miehet kuulu.
Ei helvetti mitä uhriutumista ja kermaperseilyä SINULTA äijänkuvatukselta!! 😂😂😂 On se tasa-arvo niin hirveää, varmaan pahin ongelma maailmassa! Sitten vielä olet niintyhmä, että väität minun kieltäneen ihmisiä toimimasta jollain tavalla... kun vain sanoin, että tuollainen nainen on alistuja ja mies narsisti, jos vaimo todella kuuden vuoden ajan lutkuttelee munaa saamatta mitään itselleen siitä hyvästä, vaikka tarvisi hoitoa itse ja on itse kärsimyksissä! Ei helvetti tuollaista on aivan turha yrittää väittää normaaliksi... pimeä on pääkoppas... täysin nolo tapaus... sä haiset pahalle.. Et mitään itse voi tehdä vaimosi hyväks joka vuotaa verta yhteensä vuosien ajan ja sinä et... yök yök yök.
Kuten sanoin jo, sulla ei ole kaikki muumit laaksossa. Ihan saat ite kärvisellä tuskissasi, kun et edes ymmärrä lukemaasi tai et ainakaan halua edes ymmärtää. Ihan on kermaperseilyä tuo vai mahdatko olla olla ihan oikea lepakko. Selittäisi tuollaisen perseilyn.
On tää taas psykedeelisin ketju pitkään aikaan. Yksi yksinäinen karjuu täällä tuskaansa suu vaahdossa ja muut ihmettelee syrjäsilmällä että mitä nyt taas. Olo on kuin illan viimeisessä lähijunassa, odottaen että joko se oma asema pian tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää taas psykedeelisin ketju pitkään aikaan. Yksi yksinäinen karjuu täällä tuskaansa suu vaahdossa ja muut ihmettelee syrjäsilmällä että mitä nyt taas. Olo on kuin illan viimeisessä lähijunassa, odottaen että joko se oma asema pian tulisi.
Juu kiitos samoin... mitä ihmeen höpöhöpöä tuokin että yksinäni tässä muka kirjoittelisin satusetä.. vaahdot on sulla kyllä ihan omassa suussasi, mä nimittäin en koskaan aloita näitä nettitappeluja, sinä pöljäke tämän aloitit, minä vain vastaan samalla tyylillä kuin mulle puhutaan! Kyllä siinä tulee itku silmään näköjään kovimmallekin s'ovinistipaskalle, voi kyynel sentään... 😅 Nyt seis tuo uhriutuminen! Ei KUKAAN sääli miestä siksi ettei se ihan aina saa suuseksiä, mutta tän palstan kermaperseet yrittää saada siitä jonkun vuosisadan ihmisoikeusloukkaukset! Voi haloo sentään!
Trollauksen sääntö #1: älä vedä överiksi. Ei toimi. Keksi jotain parempaa ja vähemmän läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kiitos samoin... mitä ihmeen höpöhöpöä tuokin että yksinäni tässä muka kirjoittelisin satusetä.. vaahdot on sulla kyllä ihan omassa suussasi, mä nimittäin en koskaan aloita näitä nettitappeluja, sinä pöljäke tämän aloitit, minä vain vastaan samalla tyylillä kuin mulle puhutaan! Kyllä siinä tulee itku silmään näköjään kovimmallekin s'ovinistipaskalle, voi kyynel sentään... 😅 Nyt seis tuo uhriutuminen! Ei KUKAAN sääli miestä siksi ettei se ihan aina saa suuseksiä, mutta tän palstan kermaperseet yrittää saada siitä jonkun vuosisadan ihmisoikeusloukkaukset! Voi haloo sentään!
Trollauksen sääntö #1: älä vedä överiksi. Ei toimi. Keksi jotain parempaa ja vähemmän läpinäkyvää.
Itse olet täysin avuton ja kyvytön peelo kun ei alkeellisinkaan oikea keskustelu onnistu. Kun ei hallitse keskustelua aikuisten tapaan, niin yritetään päteä ottamalla käyttöön yläastelaisten tyyli. Tiesitkö, että luovutusvoitto on yhtä kuin häviö? Enempää en tuhlaa paukkuja yläastetasoiseen mölinään, mä luulin että täällä keskustellaan kun se sana nettiosoitteestakin löytyy. Jääkää tänne pitämään mölinäkerhoa mölisijät.
Hei luuseri... oot poistattanut tai poistanut vastauksiani tästä.. Toi on jo säälittävää, häpäisinkö sut niin pahasti ettei enää muu auttanut?? Ootko saanut monen oikeudet, kun oot täällä jo puoli elämää hengannut ???
no kysynpä, että minkä ihmeen takia niitä ei sitten voisi antaa? Ei kai se mitään estä, jos nainen siitä tykkää ja mies sitä kaipaa... Eihän niitä seksuaalisia palveluita kai kukaan tarjoile muutoinkaan, jollei tunnu hyvälle? Mitä tekemistä asialla on kuukautisten kanssa... Minä tykkään, että mieheni nauttii ja en ihan aina ole seksituulella kun hän haluaa ja mielelläni autan häntä voimaan hyvin. Hän tekee samoin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Hei luuseri... oot poistattanut tai poistanut vastauksiani tästä.. Toi on jo säälittävää, häpäisinkö sut niin pahasti ettei enää muu auttanut?? Ootko saanut monen oikeudet, kun oot täällä jo puoli elämää hengannut ???
Minä, ulkopuolinen, ilmiannoin muutamat viestit kun oli niin törkeää toisen mollaamista kirosanoineen. Kannattaa kaikkien lukea keskustelun säännöt ja keskustella toista kunnioittavasti, vaikka olisi sitten kuinka vastakkaista mieltä tahansa.
Tämä on kyllä huippuketju huolimatta siitä, onko avaus trollausta vai ei.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, ulkopuolinen, ilmiannoin muutamat viestit kun oli niin törkeää toisen mollaamista kirosanoineen. Kannattaa kaikkien lukea keskustelun säännöt ja keskustella toista kunnioittavasti, vaikka olisi sitten kuinka vastakkaista mieltä tahansa.
Et sitten sattunut huomaamaan millaisiin viesteihin viestini olivat vastauksia?? Poistatitko nekin? Voi helvetti jos täällä saa tasa-arvon kannattajista puhua paskaa mutta he eivät saa vastata!
Vierailija kirjoitti:
no kysynpä, että minkä ihmeen takia niitä ei sitten voisi antaa? Ei kai se mitään estä, jos nainen siitä tykkää ja mies sitä kaipaa... Eihän niitä seksuaalisia palveluita kai kukaan tarjoile muutoinkaan, jollei tunnu hyvälle? Mitä tekemistä asialla on kuukautisten kanssa... Minä tykkään, että mieheni nauttii ja en ihan aina ole seksituulella kun hän haluaa ja mielelläni autan häntä voimaan hyvin. Hän tekee samoin minulle.
Sillä on kuukautisten kanssa erittäin paljon tekemistä siksi, että silloin nainen kärsii vaivaa ja miehet eivät koskaan yksipuolisesti tyydyttelisi naisia jos heillä alakerta vuotaisi ja mahaa särkisi kuten kuukautistilassa olevilla naisilla. Jos meininki on jatkuvasti, että sairas palvelee tervettä, yhteensä vuosien ajan, niin eihän se tervettä ole.
Puolisolta ei ole mikään pakko hyväksyä liiallista itsensä uhraamista, kyllä hän varmasti osaa ilolla myös vastaanottaa ihania palveluksia jos niitä itse tahdot hänelle antaa! Ja jos et halua, vaikka hän tekee niin sinulle, niin juu aivokääpä olet!