Mistä hautajaisvaatteet?
Olen kokoa XL, joten hankalaksi meni. Haluaisin mekon, mutta en meinaa nyt kesällä löytää sopivaa mustaa, hillittyä mekkoa.
Olen selannut H&M:n ja Zalandon tähän mennessä. Rahaa ei ole paljoa laittaa, 60€ on maksimi. Ongelmana on vartaloni, kun olen jättimäinen vatsasta alaspäin.
Kommentit (63)
https://m.zalando.fi/live-unlimited-london-trikoomekko-black-l0j21c0cm-…
Esim tossa on kokoon 56 asti musta mekko alle 60€.
Selaa nyt vaan vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.zizzi.fi/lyhythihainen-mekko-viskoosista-musta-E03014E0199…
Tämä on tyylikäs!
On nätti kyllä, kiitos tästä sille kuka laittoi. Tämän kanssa minulla ei ole mitään bleiseriä tai neuletta siltä varalta, että on viileää. Mutta laitoin harkintaan. Ap
Hartiahuivi?
Nykyään hauatjaisissa ei pingoteta pukemisesta niin kuin ennen. Ei kaiken ole pakko olla mustaa. Kunhan on siistiä.
Vierailija kirjoitti:
https://m.zalando.fi/live-unlimited-london-trikoomekko-black-l0j21c0cm-…
Esim tossa on kokoon 56 asti musta mekko alle 60€.
Selaa nyt vaan vähän enemmän.
Selasin. Tässä laittamassasi mekossa ei ole kokoa jäljellä.
Laitan aina suodattimiin sekä koon, että värin. Ap
Todella huono tarjonta on. Yritin naisena löytää normaaleja mustia suoria housuja talvella niin ei ollut, oli vain bootcut malleja eli lyhyitä malleja. Onneksi löysin kaapista vanhat suorat housut.
Oisko sulla jokin vaalea luonnonkuituinen mekko valmiina, jonka pystyisit värjäämään värinapilla mustaksi/tummansiniseksi?
Tulisi halvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oisko sulla jokin vaalea luonnonkuituinen mekko valmiina, jonka pystyisit värjäämään värinapilla mustaksi/tummansiniseksi?
Tulisi halvaksi.
Tummansininen on no-no
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emp.fi, siellä ei muuta olekaan kuin isoa ja mustaa :)
On todella kaukana minun tyylistä. Ap
Nyt ei tyyliä kannata ajatella jos on kuuskymppiä rahhaa!
ZIZZIssä on mustia mekkoja hurumykky! Kahdellakympillä sain semmosen mustan teepaitamaisen, siihen laitat jotai huivia niin siinä
Vierailija kirjoitti:
Kävele ihan kivijalkavaatekauppoja kiertämään. Kulutat kaloreita samalla
Missä hiton maailmassa elät, missään enää ole kivijalkakauppoja!
HElsinginkin hienot putiikit kadonneet kuin pieru saharaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänkäytetty
Emmy Store
Rekki
Sellpy.fi
Kontti, Fida, Uff yms kirpparit
Jos ei kokoja löydy uutena , niin ei niitä löydy käytettynäkään.
Lämmin osanottoni.
Noissa saa ainakin helposti katsottua tarjonnan, rajattua XL, mekko, ja väri musta. Ei mene kuin muutama minuutti. Paitsi Kontti yms pitää itse jaksaa mennä katsomaan tarjonta.
Sellpy.com, ulkomainen tarjonta, luulisi löytyvän. Tosin sama kai Sellpy.fi mutta kätevästi suomeksi.
Kirppiksiltä voi löytyä helpostikin, kierrä ne.
Mitään laadukasta uutta et saa 60 €urolla.
Tori.fi sieltä löytyy mustia mekkoja jos jonkinlaisia.
Menet itkujuhlaan 😭 Ei se kuollut sua näe. Jälkeen jääneiden surujuhla . 😭 Seurakunta hoitaa monttuun pudottamisetkin. Farkut o hyvät aina. 😆
Osanotot sinulle ja läheisillesi! Hautajaispukeutumisen suhteen ei ole nykyään niin tarkkaa, ei siis tarvitse olla musta mekko. Löytyykö sinulta ennestään esimerkiksi tummat housut/hame ja tumma jakku/pusero? Siistit tummat vaatteet riittävät, ei tarvitse ostaa uutta vain hautajaisia varten, jos uudelle vaatteelle ei muuten ole käyttöä.
T. Pappi
Miten olisi asuksi ihan vain mustat housut ja musta kauluspaita? Itse rumaan ja lihavana naisena pukeudun aina tuolla tavalla. Mekkoon tai hameeseen pukeutumista en voisi edes kuvitella. Lihavan naisen kannattaa käyttää ihan miesten väljiä kauluspaitoja, joita myydään ihan Prismassa. Hinta on 14,90 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Osanotot sinulle ja läheisillesi! Hautajaispukeutumisen suhteen ei ole nykyään niin tarkkaa, ei siis tarvitse olla musta mekko. Löytyykö sinulta ennestään esimerkiksi tummat housut/hame ja tumma jakku/pusero? Siistit tummat vaatteet riittävät, ei tarvitse ostaa uutta vain hautajaisia varten, jos uudelle vaatteelle ei muuten ole käyttöä.
T. Pappi
Ap halusi mekon?
Tosi kaunis ja tosi hyvä löytö! Mutta miten tuo istuu minun taikinamahan kohdalta :( ap