Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen miehen kanssa tekisit vielä lapsen?

Vierailija
19.10.2006 |

Ja minkä ikäisenä itse uskaltaisit vielä lapsen tehdä? Itselläni on avioliitosta kaksi lasta. Eronnut olen ja toivon löytäväni ihanan ihmisen rinnalleni ja myös lasteni elämään. Itse olen reilu kolmekymppinen ja olen haaveillut että jos itselleni ja lapsilleni sopiva mies löytyy olisin valmis vielä lapsia lisääkin tekemään.

Ikäasiat vaan askarruttaa.

Ajattelen että ennen kuin löydän sen sopivan miehen, olen jo liian vanha.

Tai jos se sopiva onkin löytymässä jo pian, mutta onkin vaikka jo nelikymppinen. Onko mielestänne liian vanha isäksi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläkin mun eno sai kaks tyttöä yli 50 ja velipoika melkein 50 pojan ja tytön. Ovat mitä parhaita isiä ja osaavat nauttia lapsistaan ihan eri tavalla kuin silloin kun tulivat isiksi parikymppisinä. Olivat siihen aikaan koko ajan omissa harrastuksissaan ja töissä kiinni. Ankaria ja tip top -isiä.

Nyt ovat jotenkin pehmenneet vanhuuttaan ja tiedän heidän olevan enemmän läsnä lasten kasvatuksessa ja tekemässä kotitöitä yms. Vanhemmat lapset ihmettelevät muutosta kovin. Ovat jo aikuisia ja kukin tahoillaan perheen jo perustaneet. Itse asiassa kävi niin, että tyttären pojalle syntyi täti :)

Vierailija
22/24 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin isä ei ollut läsnä heidän lapsuudessaan. Nyt kun isä voisi " paikata" isyyttään isosän roolissa, niin hänpä onkin sitten liian kiireinen isoisän roolin, kun ne on ne uudet taaperoiset, joille voi nyt sitten papparaisena isäillä, kun ei energia enää riitä uraan ja harrastuksiin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itsekkään enää sitä vanhempana tekisi.

Vierailija
24/24 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on takanaan aiempi, pitkä lapseton avioliitto, ja ei tullut mieleenikään kieltää häntä mahdollisuutta isäksi vain siksi, että hän oli jo niin " kauhean vanha" ... katsokaas nuoret, aina ei elämä vaan mene niin,. että 2kymppisenä löytää sen ihmisen, jonka kanssa voisi perheen perustaa. Tai että niitä lapsia sitten tulisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi