Miten voi olla Noro-merkkisiä kylppärikalusteita
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joitain kertoja noron sairastanut (luultavasti), silti esim. vesinoro on minulle ihan käypää suomen kieltä, mikä ei liity p*skatautiin mitenkään. Muutenkin outoa tuollainen sanojen omiminen vain johonkin tiettyyn tarkoitukseen. Tuo noro esim. hämmästyttää aina lääkärimiestäni, että miten joku voi sitä sanaa käyttää muuten kuin taudista, samoin hänelle ruumis tarkoittaa aina kuollutta. Minusta joku keho, kroppa tai vartalo eivät vaan aina sovi tarkoitukseen, joten käytän ruumis-sanaa, mikä järkyttää miestäni. Ja onhan joillekin ihan käsittämätöntä, että panna-sanaa voi käyttää laittamisen tarkoituksessa, aina tulee kikatusta ja hihitystä.
Ruumis kylläkin tarkoittaa ihan sanakirjankin mukaan kuollutta. Että sen suhteen ymmärrän miehesi näkökannan. Kuulostaahan se karulta jos sanoo esim. "pesen ruumiin suihkusaippualla".
"Teen kotona lihaskuntotreeniä ruumiin painoa hyödyntäen"
Vierailija kirjoitti:
Noro-merkkiset tamponit olisivat varma hitti
Miksi niin luulet? Ei niitä tamponeja tarvitse yhtään enempää vaikka niiden nimi olisi Bull Mentula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myls Corona lääkärikeskusia ja Corona keittiöitä.
Täällä Jyväskylässä avattiin epidemian alkuvaiheilla Coronaria-niminen fysioterapiakeskus. Heille tuli kiire tehdä ikkunateippaukset loppuun, koska näytti kohtuu karulta, kun ikkunassa luki isolla CORONA
Surkeaa. Oululainen baari vaihtoi nimekseen Covid-19 bar.
Las Vegasissa hotellin kylpyhuonekalusteiden merkki oli Kallis :D
Tahdotko? kirjoitti:
Vaan miksi joissakin wc-pytyissä lukee I do?
Because I do. No one else can't do it for me. Tämä pätee erittäinkin hyvin vessa-asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Las Vegasissa hotellin kylpyhuonekalusteiden merkki oli Kallis :D
Losin hintatasolla tuo on varsin osuva nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joitain kertoja noron sairastanut (luultavasti), silti esim. vesinoro on minulle ihan käypää suomen kieltä, mikä ei liity p*skatautiin mitenkään. Muutenkin outoa tuollainen sanojen omiminen vain johonkin tiettyyn tarkoitukseen. Tuo noro esim. hämmästyttää aina lääkärimiestäni, että miten joku voi sitä sanaa käyttää muuten kuin taudista, samoin hänelle ruumis tarkoittaa aina kuollutta. Minusta joku keho, kroppa tai vartalo eivät vaan aina sovi tarkoitukseen, joten käytän ruumis-sanaa, mikä järkyttää miestäni. Ja onhan joillekin ihan käsittämätöntä, että panna-sanaa voi käyttää laittamisen tarkoituksessa, aina tulee kikatusta ja hihitystä.
Ruumis kylläkin tarkoittaa ihan sanakirjankin mukaan kuollutta. Että sen suhteen ymmärrän miehesi näkökannan. Kuulostaahan se karulta jos sanoo esim. "pesen ruumiin suihkusaippualla".
No kyllä minä pesen vartalon tai kropan suihkusaippualla, mutta täysissä ruumiinvoimissa on minusta ihan ok sanoa, ei se nyt mitään kehonvoimia ole. Tai ruumiinkunto on jotenkin fiksumpi kuin kehonkunto. Tai terve sielu terveessä ruumiissa. Tai ruumiinrakenne. Siis aika paljon ihan sellaisia pikku nyanssejahan nuo on, että mitä tulee käytettyä missäkin tilanteessa.
Onhan sitä lastenvaatemerkki nimeltä MOLO. Että en nyt tiedä onko tuo noro kovin paha.
Noro-merkkiset tamponit olisivat varma hitti