Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sähköallergia todellinen ?

Vierailija
01.03.2026 |

Siis oikeasti...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa englanniksi ja ruotsiksi, niin löydät lisää tietoa.

Vierailija
2/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeliterapia ja hopeavesi auttavat oireisiin.

Vierailija
4/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti ei ole: Jos se olisi todellinen niin se olisi hyvin helppo todeta tieteellisesti sokkotesteillä. Se että sitä ei ole pystytty sokkotesteillä toteamaan vaikka on yritetty tarkoittaa melko varmasti että mitään sähköallergiaa ei ole olemassa.

Vierailija
5/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se todellinen mielisairaus. Lisäksi vaikeasti hoidettavissa koska sairastuneelta puuttuu sairaudentunto. 

Siis Haloo!  sähköallergiaa ei ole olemassa. 

Vierailija
6/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko uskoa, kun itse kokenut sen. Esimerkiksi läppäreistä ja joistain kännyköistä olen saanut oireita. Ranteita ja kasvoja pistelee ja kutittaa sietämättömästi. Luojan kiitos löytyy myös malleja, jotka eivät säteile yhtä voimakkaasti tai elämä menisi tosi hankalaksi.

Vierailija
7/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on todellinen.  Millainen hirviö edes epäilisi?

Vierailija
8/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko uskoa, kun itse kokenut sen. Esimerkiksi läppäreistä ja joistain kännyköistä olen saanut oireita. Ranteita ja kasvoja pistelee ja kutittaa sietämättömästi. Luojan kiitos löytyy myös malleja, jotka eivät säteile yhtä voimakkaasti tai elämä menisi tosi hankalaksi.

Tuleeko näppyjä myös sokkotesteissä?

Vierailija
9/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttöjä varten on saatavilla suojakalvoja, jotka helpottavat oireita.

Vierailija
10/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään sellainen allergia mitä MINULLA ei ole, ei ole todellinen!!!

Vierailija
11/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttöjä varten on saatavilla suojakalvoja, jotka helpottavat oireita.

Eli kyse on jostain muusta kuin sähköstä.

Vierailija
12/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. On ihmisiä, jotka eivät voi matkustaa sähköautossa, koska istuessa korkeajännitteisen suurella virralla toimivan akuston päällä. Sisätilohin syntyy magneettikenttä, jolle monet ihmiset ovat herkkiä.

Vierailija
13/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. On ihmisiä, jotka eivät voi matkustaa sähköautossa, koska istuessa korkeajännitteisen suurella virralla toimivan akuston päällä. Sisätilohin syntyy magneettikenttä, jolle monet ihmiset ovat herkkiä.

Myös sydämen tahdistimella varustettu ihmisen pitäisi välttää sähköauton lataamista. Tai pyrkiä pitämään latauskaapeli kauempana kehosta.

Vierailija
14/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa on, Suomessa ei. Eläke yhtiöiden mukaan.

Ruotsissa sähköallergiasta pääsee eläkkeelle mutta Suomessa ei.

Vierailija
15/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen muovikampa varautuu kammattaessa usean sadan voltin jännitteeseen. Kas kummaa kun sellaisesta ei ole kukaan väittänyt saavansa oireita. 

Vierailija
16/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen sydämen sinussolmuke toimii 5 voltin jännitteellä. Jos ei toimi, ihminen kuolee. Että tässä teille "allergikoille". Miten muuten teillä menee ukonilmalla? Miten kissaa silitellessä?

Vierailija
17/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös sydämen tahdistimella varustettu ihmisen pitäisi välttää sähköauton lataamista. Tai pyrkiä pitämään latauskaapeli kauempana kehosta.

Höpöhöpö. Mun isällä on tahdistin ja hyvin se sähköautollaan ajelee ja lataa sitä

Vierailija
18/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisissä on yksilöllisiä eroja muutenkin. Ja on autismia ja muuta aistiyliherkkyyttä. Itse oon huomannut että nukun paremmin paikoissa joissa ei ole sähköjä. Mutta uskon sen johtuvan sähkölaitteiden äänestä. Esim. Pakastin ja jääkaappi hurisee koko ajan. Lapsesta asti oon herännyt pienimpäänkin rasahdukseen. 

Vierailija
19/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan mielenterveydenhäiriö 

Vierailija
20/23 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan pysytellä vauvapalstasta kaukana ettet vaan saa noita vaikeita oireita 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi