Tapailemallani miehellä onkin paljon rahaa
Esittää köyhää ja työtöntä. On kyllä työtön mutta esittää köyhää ja kulkee vanhoissa verkkareissa ja vanhoissa kengissä. Ei omista autoa ja suu vuokralla. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Minullakin oli mies aikanaan. Oli outo, lymyili, pelkäsi vettä. Sanoi aina: Tulee ahven, tulee hauki, tulee kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Ei sellaisesta miehestä ollut paljon mihinkään.
Puhut menneessä aikamuodossa. Miten teille kävi ? Missä mies on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin oli mies aikanaan. Oli outo, lymyili, pelkäsi vettä. Sanoi aina: Tulee ahven, tulee hauki, tulee kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Ei sellaisesta miehestä ollut paljon mihinkään.
Voi Jiisus🤣🤣😝 tää oli hyvä!
Kiitos nauruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut menneessä aikamuodossa. Miten teille kävi ? Missä mies on nyt.
Annoin pois. Naapurin tädille. Turha mies. En tiedä, missä on nyt. Ei ole nuori enää. Outo oli, pelkäsi vettä ja silmät kiiluivat pimeässä.
Rikkaan kannattaa tapailla vain muita rikkaita eikä sekaantua onnenonkijiin lainkaan.
todella monet tosi suomi miehet näyttelevät köyhää suomi on valtio jossa varallisuus ja menestyminen on suorrastaan rikos.
etsivät järkevää naista kirjoitti:
todella monet tosi suomi miehet näyttelevät köyhää suomi on valtio jossa varallisuus ja menestyminen on suorrastaan rikos.
No ei tarkoita, että näyttelevät vaan ovat justiinsa sitä mitä ovat. Eno oli varakas, mutta näytti tosi köyhältä, mutta hän oi just mitä oli eikä esittänyt parempaa tai huonompaa.
Minulla ei ole rahaa. Haluaako köyhä nainen tapailla minua?
Mää olen aika varakas, en rikas, mutta varakas. Ei varmaan kukaan tajua mun varakkuutta; reppu selässä pyyhällän ja vaatteet on mukavuus edellä. Vihaan käydä vaateostoksilla. Meikkiä tosi vähän tai ei ollenkaan, auto on Kia. Asun 48 m2 kerrostalossa Itä-Helsingissä, Kontulan vieressä. Ostan punaleimaisia.
Vasta sitten, jos tulee puhe ammatista (asianajaja) tai harrastuksesta (ratsastus), tajuaa, etten ihan per se aukinen ole.
En mitenkään piilottele taloudellista tilannetta. Mää vaan oon tälläinen.
pissis bimpo käsittää yhtiövastikkeenkin vuokraksi. bissis nyt alkanut miettimään mitenkähän tuli käyttäydyttyä. brity women elokuva on mielestäni tosi hyvä miten tua nyt kirjoitetaan. pyydätkö nyt 1000e pano vai miten aijot edetä