Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä onkin paljon rahaa

Hämmästynyt
12.07.2022 |

Esittää köyhää ja työtöntä. On kyllä työtön mutta esittää köyhää ja kulkee vanhoissa verkkareissa ja vanhoissa kengissä. Ei omista autoa ja suu vuokralla. Mitä tästä pitäisi ajatella?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissis bimpo käsittää yhtiövastikkeenkin vuokraksi. bissis nyt alkanut miettimään mitenkähän tuli käyttäydyttyä. brity women elokuva on mielestäni tosi hyvä miten tua nyt kirjoitetaan. pyydätkö nyt 1000e pano vai miten aijot edetä

Vierailija
22/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli mies aikanaan. Oli outo, lymyili, pelkäsi vettä. Sanoi aina: Tulee ahven, tulee hauki, tulee kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Ei sellaisesta miehestä ollut paljon mihinkään.

Puhut menneessä aikamuodossa. Miten teille kävi ? Missä mies on nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli mies aikanaan. Oli outo, lymyili, pelkäsi vettä. Sanoi aina: Tulee ahven, tulee hauki, tulee kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Ei sellaisesta miehestä ollut paljon mihinkään.

Voi Jiisus🤣🤣😝 tää oli hyvä!

Kiitos nauruista.

Vierailija
24/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut menneessä aikamuodossa. Miten teille kävi ? Missä mies on nyt.

Annoin pois. Naapurin tädille. Turha mies. En tiedä, missä on nyt. Ei ole nuori enää. Outo oli, pelkäsi vettä ja silmät kiiluivat pimeässä.

Vierailija
25/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaan kannattaa tapailla vain muita rikkaita eikä sekaantua onnenonkijiin lainkaan.

Vierailija
26/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella monet tosi suomi miehet näyttelevät köyhää suomi on valtio jossa varallisuus ja menestyminen on suorrastaan rikos. 

Vierailija
27/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on pihi?

Vierailija
28/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsivät järkevää naista kirjoitti:

todella monet tosi suomi miehet näyttelevät köyhää suomi on valtio jossa varallisuus ja menestyminen on suorrastaan rikos. 

No ei tarkoita, että näyttelevät vaan ovat justiinsa sitä mitä ovat. Eno oli varakas, mutta näytti tosi köyhältä, mutta hän oi just mitä oli eikä esittänyt parempaa tai huonompaa. 

Vierailija
29/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole rahaa. Haluaako köyhä nainen tapailla minua?

Vierailija
30/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen aika varakas, en rikas, mutta varakas. Ei varmaan kukaan tajua mun varakkuutta; reppu selässä pyyhällän ja vaatteet on mukavuus edellä. Vihaan käydä vaateostoksilla. Meikkiä tosi vähän tai ei ollenkaan, auto on Kia. Asun 48 m2 kerrostalossa Itä-Helsingissä, Kontulan vieressä. Ostan punaleimaisia.

Vasta sitten, jos tulee puhe ammatista (asianajaja) tai harrastuksesta (ratsastus), tajuaa, etten ihan per se aukinen ole.

En mitenkään piilottele taloudellista tilannetta. Mää vaan oon tälläinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme