Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelen yhtä ihmistä koko ajan

Vierailija
12.07.2022 |

Onko tämä jonkinlainen pakkomielle, vai miksi ajatukset pyörii tämän henkilön ympärillä? En ole ihastunut romanttisesti, mutta haluaisin olla hänen kanssa tekemisissä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on pakkomielle erääseen henkilöön. Loppuisi jo... 

Vierailija
2/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet kuitenkin ihastunut. mutta et myönnä itsellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se joskus olla puhdasta vihaa tai jopa murhanhimoa, joten katsoisitte välillä telkkaria.

Vierailija
4/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ystävällisesti ajattelen.

Mutta varmaan vähän liikaa. Onko tähän jotain parannuskeinoa?

Ap

Vierailija
5/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko henkilöä? Oletko joskus ollut hänen kanssa tekemisissä vai oletko nähnyt vain vilaukselta ja jäänyt mieleen?

Vierailija
6/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samanlainen ongelma. Olen edelleen ihastunut erääseen naiseen, jolta olen saanut pakit. Edelleen tämä pyörii päässä jatkuvasti, vaikka olen yrittänyt tehdä ja ajatella muita asioita. En ole haaveillut "entä jos sittenkin"-tilanteista, on vain ajatuksissa koko ajan. Muut naiset ei kiinnosta yhtään romanttisessa mielessä.

Vierailija
7/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakkomielle ei lakkaa noin 27 vuodessa, on aika käydä terapeutin jutusilla. Monenlaisesta elämän ongelmasta voi selvitä.

Vierailija
8/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan ystävällisesti ajattelen.

Mutta varmaan vähän liikaa. Onko tähän jotain parannuskeinoa?

Ap

On siihen ainakin yksi keino. Äänestä kokoomusta niin hiilikaivoksessa sinullakaan ei ole tuollaisia pieniä murheita.

Vierailija
9/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän samanlainen ongelma. Olen edelleen ihastunut erääseen naiseen, jolta olen saanut pakit. Edelleen tämä pyörii päässä jatkuvasti, vaikka olen yrittänyt tehdä ja ajatella muita asioita. En ole haaveillut "entä jos sittenkin"-tilanteista, on vain ajatuksissa koko ajan. Muut naiset ei kiinnosta yhtään romanttisessa mielessä.

t. Terapeuttihullu

Vierailija
10/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajatellut koko elämän erästä suurta rakkautta. 

Hänen veljensä sotki meidän välit. 

Vierailija
11/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut ja sehän tässä suututtaakin. Ajattelen häntä päivittäin ja fantasioin hänestä monessa mielessä. On mulla omakin mies.

Vierailija
12/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua kompleksiseen traumahäiriöön. Se usein aiheuttaa ihastumista saavuttamattomiin kohteisiin ja pakkoajatuksia näihin liittyen.

Vierailija
13/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, elämä on kovaa. Mutta hoitava lääkäri/terapeutti kyllä useimmiten antaa potilaalleen pakit...

Vierailija
14/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut ja sehän tässä suututtaakin. Ajattelen häntä päivittäin ja fantasioin hänestä monessa mielessä. On mulla omakin mies.

Mullon kans. Eräs nuoruuden "rakkaus" jolle annoin valitettavasti pakit. On vilahdellut teeveessä. Tosi ihana edelleen. En tiedä enkä muista mikä meni vikaan. Silloin en kai tiennyt muusta. Ja nyt tiedän. Valitettavasti.

Vierailija
15/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua kompleksiseen traumahäiriöön. Se usein aiheuttaa ihastumista saavuttamattomiin kohteisiin ja pakkoajatuksia näihin liittyen.

Ja mitä suosittelisit siihen "kompleksiseen traumaan avuksi, tai hoidoksi? Traumaterapiaako, lääkkeitä, vai peräti molempia?

Nimittäin, on aika suuri kynnys mennä jonkun itselle täysin tuntemattoman terapeutin, psykologin tai psykiatrin luo ja eteen kertomaan ja avautumaan itsestä, omista tunteista, kokemuksista, elämästä ja kaikista siinä koetuista vaikeista asioista. Entä jos kyseinen ammattiauttaja ei piittaakaan edessään olevasta ihmisestä mitään, nauraa vastaanotolle tulevalle ihmiselle päin naamaa, tai vähättelee toisen kokemuksia, tai pahimmillaan pitääkin niitä oireita psykoosin oireina?

Itsellä on kyseistä traumataustaa. Enkä luota suomalaiseen terveydenhuoltoon ja siellä toimiviin vähääkään. Huonoja kokemuksia on kertynyt peräti ainakin 20 vuoden ajalta.

En ole ketjun aloittaja.

Vierailija
16/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Terapeuttihullu

Mikä ihmeen terapeuttihullu? Oletko nyt sekoittanut kaks ihmistä keskenään? Liikunta on mun terapiani moneen asiaan (ja tulee olemaan tuohon ihastukseenkin, mikä lakkaa ajan myötä).

Vierailija
17/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä suosittelisit siihen "kompleksiseen traumaan avuksi, tai hoidoksi? Traumaterapiaako, lääkkeitä, vai peräti molempia?

Nimittäin, on aika suuri kynnys mennä jonkun itselle täysin tuntemattoman terapeutin, psykologin tai psykiatrin luo ja eteen kertomaan ja avautumaan itsestä, omista tunteista, kokemuksista, elämästä ja kaikista siinä koetuista vaikeista asioista. Entä jos kyseinen ammattiauttaja ei piittaakaan edessään olevasta ihmisestä mitään, nauraa vastaanotolle tulevalle ihmiselle päin naamaa, tai vähättelee toisen kokemuksia, tai pahimmillaan pitääkin niitä oireita psykoosin oireina?

Itsellä on kyseistä traumataustaa. Enkä luota suomalaiseen terveydenhuoltoon ja siellä toimiviin vähääkään. Huonoja kokemuksia on kertynyt peräti ainakin 20 vuoden ajalta.

En ole ketjun aloittaja.

Traumaa voi yrittää työstää itsekseen ja tärkeintä on, ettei ole tekemisissä väärien ihmisten kanssa. Oikeat ihmiset voivat auttaa parantumaan, väärät vain pahentavat asiaa. Katso esim. Crappy Childhood Fairy videoita Youtubessa.

Vierailija
18/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on pakkomielle erääseen henkilöön. Loppuisi jo... 

Minulla sama juttu! Arto nyt hus pois mielestä!

Vierailija
19/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppäs kylmässä suihkussa niin ajatukset vaihtuu.

T.Yksi mummi vain

Vierailija
20/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ruokaa välillä vaikka perunoita ja piimää kaveriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän