Ihan rehellisesti: laitatko joskus someen parisuhdekuvia vaikka ette ole onnellisia?
Kommentit (32)
En laita. Oon tainnut laittaa kaksi parisuhdekuvaa 10 vuoden ajalta someen.
Tietysti laitan. Parisuhteemme tila ei kuulu muille ja hyvin todennäköisesti näytämme ihan normaalilta onnelliselta pariskunnalta. Arkea kuvailen someen joskus ja eihän se kuvista näy, että liitto on pelkkää ystävyyttä ja tietyllä tapaa kulissia
No olen huomannut, että aina kun ihmisellä on kivaa päivitystä. Niin oikea tilanne elämässä on yhtä helvettiä.
Hääkuvan julkaisin neljä vuotta sitten, mutta muuten en laita mitään parisuhdekuvia someen. Ollaan onnellisia, enkä koe tarpeelliseksi hehkuttaa sillä somessa. Some on mulle alusta, jossa seuraan lähinnä eri yritysten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä laitan, koska mulle itselleni tulee siitä fiilistelystä hyvä mieli. Olen sellanen ikuinen runoilija ja taivaanrannanmaalari, naimisissa helposti hermostuvan tulisen miehen kanssa jonka kanssa on vaikea saavuttaa oikeasti tasapainoista olotilaa parisuhteessa. En yritä esittää mitään, mutta koen itse rauhoittuvani kun saan sanoilla maalailla kaunista maisemaa ja lempeää suhdetta - hitonkos sillä on väliä jos se ei ole niin totta.
Kirjoitinko tämän ? Onko sinullakin mies, jonka mielestä olet avuton ja epäkäytännöllinen lapsi ? Ja pitää sinua tyhmänä ja jonka mielestä teet kaiken väärin?
Olen laittanut joinan merkkipäivinä, mutta asiallisella tekstillä. Yksi kaverini laittaa sellaisia sydänhymiöpäivityksiä ja kirjoittaa rakkaasta miehestään ja muita imeliä juttuja ja he aina pussaavat joka kuvassa. Ne päivitykset saavat hänellä paljon tykkäyksiä. Tykkäävätkö ihmiset niistä somessa, vaikka omassa mielessään eivät tykkääkään?
En laita someen perheestä kuvia enkä itsestäni
En ole koskaan laittanut someen kuvia parisuuhteesta, oltiin sitten sillä hetkellä onnellisia tai ei. En jaa meidän asioita muille nähtäväksi.
En laita ollenkaan parisuhdekuvia. Enkä kuvia itsestäni. Joskus harvoin laitan kuvan kaveriporukasta.
Sentään joku täällä myöntääkin :) Itse en laita mitään höttöä, mutta joskus yhteiskuvan jos ollaan jossain merkityksellisessä paikassa tai tapahtumassa yhdessä.
Syy tälle on juuri se, että koskaan ei voi tietää, mitä tapahtuu. On vähän noloa jos laittaa intohimorakkausilmoituksia, ja kahden viikon päästä onkin erottu. Tai jos laittaa "parisuhteessa" - ilmoituksen kännipäissään ja hipihiljaa seuraavana päivänä poistaa - jos muistaa.
Itse en laita, mutta ystävän mies laittaa. Nainen sitten raportoi suhteen ongelmista minulle. Aika typerää teeskentelyä.