Ihan rehellisesti: laitatko joskus someen parisuhdekuvia vaikka ette ole onnellisia?
Kommentit (32)
Kiinnostaa myös. Kiusallista kun pari tuttua pistää jatkuvasti jotain halailu ja pussailukuvia someen. Väkisin tulee mieleen, että mitäs siellä takana onkaan.
Pah. Aikuiset ihmiset. Miten viitsivätkään 😅😅
En laita ikinä parisuhdekuvia someen.
Vierailija kirjoitti:
En laita ikinä parisuhdekuvia someen.
Enkä minä.
Vain narsistit laittavat someen kuvia itsestään.
En ole laittanut someen mitään kuvia meistä, mutta mies laittoi joskus seurustelun alussa ja kun mentiin "salaa" vihille... On kyllä käynyt mielessä, että 10 v häämatkalta voisin tai mies voisi julkaista jonkun yhteiskuvan. Se on kyllä vasta parin vuoden päästä. Mutta jos olisi sellainen jäänmurtaja kun en koskaan päivitä someen mitään. Ainakin jonkun yhteiskuvan haluan ottaa kotiin kehyksiin vaikka varmaan kynnys laittaa nettiin mitään (koska onko sen arvoista, kiinnostaako jotakuta positiivisesti?) on liian iso. Ainakin tällä hetkellä ollaan onnellisia. <3
En ole eläessäni laittanut yhtään parisuhde kuvaa nettiin, - Itse asiassa en ole laittanut kenestäkään toisesta ihmisestä kuvaa someen.
Uskovainen mies
Mitä? 😂 En laita parisuhdekuvia someen - olin missä mielentilassa hyvänsä.
En ole koskaan laittanut, vaikka ollaan ihan onnellisia.
Se on keskenkasvuista hommaa. En laita.
En, enkä koskaan tule niin tekemään. Jotkut asiat hyvä pitää itsellä.
Omassa somessani ei ole ainuttakaan parisuhdekuvaa. Ainoat kuvat ovat eräistä juhlista, joissa juhlapari tägäsi meidät kuviin (2). Siitä on neljä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vain narsistit laittavat someen kuvia itsestään.
Narsisteja on 0,5- 3 % suomalaisista, joten en ihan usko väitettäsi.
En laita, meni hyvin tai huonosti. Jotkut laittaa, meni hyvin tai huonosti. Some on se julkisivu jonka ihminen valitsee elämästään ulospäin näyttää. Jos et tiedä mitä sen takana on, et ole niin läheinen että asia kuuluisi sinulle.
Joskus monta vuotta sitten tuli laitettua. Totesin että ihan turhaa hommaa. Joku täällä jo sanoikin että jotkut asiat on hyvä pitää ihan vaan itsellä. Harva täällä osaa olla aidosti onnellinen toisten puolesta. Meillä menee hyvin enkä koe mitään tarvetta tuoda sitä toisten silmille somessa. Oikeastaan olen pohtinut kaikkien sometilien poistoa. Toiset tuntuu päivittelevän sinne kaiken aamu-uinnista iltapalaan.
Tiedän pariskunnan jolla väkivaltaa ym, mutta somessa ollaan niin hymyilevinä ja onnesta soikeana kuvissa. Se siitä sitten.
Kyllä laitan, koska mulle itselleni tulee siitä fiilistelystä hyvä mieli. Olen sellanen ikuinen runoilija ja taivaanrannanmaalari, naimisissa helposti hermostuvan tulisen miehen kanssa jonka kanssa on vaikea saavuttaa oikeasti tasapainoista olotilaa parisuhteessa. En yritä esittää mitään, mutta koen itse rauhoittuvani kun saan sanoilla maalailla kaunista maisemaa ja lempeää suhdetta - hitonkos sillä on väliä jos se ei ole niin totta.
En laita koskaan someen mitään kuvia. Olen silti olemassa.
Some alkaa olla out. Viisaat elää hetkessä ilman sitä kännykällä sähläämistä ja jatkuvaa kuvailua.
Seinäjokiset ainakin laittavat. Komiaa pitää olla, vaikka kotona olisi kolmoisdraama päällä.