Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu jos joku on rakastanut sinua ehdoitta? (Esim vanhemmat)

Vierailija
11.07.2022 |

Itse en ole tällaista kokenut. Vanhemmille on kelvannut vain kun on käyttäytynyt/ajatellut/tuntenut tietyllä tavalla, muuten on saanut osakseen halveksuntaa ja huutoa. Siihen en edes usko, että parisuhteessa kelpaisi aina sellaisena kuin on, tietyt kriteerit pitää täyttyä tai toinen lähtee lätkimään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä, lämpimältä ja turvalliselta ennen kuin ymmärsin, että minun olisi pitänyt pitää mölyt maassani ja olla poika.

Vierailija
22/26 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani eivät osanneet rakastaa. He hyväksyivät armollisesti jos teki/suoritti jotain kuten he halusivat. Koulussa piti olla parempi kuin naapurin tyttö. Se oli äidilleni riemuvoitto.

En ole tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa vertaistukea. Kun on saanut vanhemmilta huomiota vain suoritusten ja oikean, vanhempien mielentilaa mukailevan käytöksen takia, hyväksyntää hakee jatkuvasti aikuisena. Ja kun tajuaa miten hölmö kuvio oikeastaan on, ei jää jäljelle kuin tyhjä ja merkityksetön olo.

Vierailija
24/26 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa vertaistukea. Kun on saanut vanhemmilta huomiota vain suoritusten ja oikean, vanhempien mielentilaa mukailevan käytöksen takia, hyväksyntää hakee jatkuvasti aikuisena. Ja kun tajuaa miten hölmö kuvio oikeastaan on, ei jää jäljelle kuin tyhjä ja merkityksetön olo.

Ai niin tämä vanhempien mielialaa mukaileva käytös, sen olen tajunnut olevan oma oletusasetukseni vasta näin aikuisiällä. Siirtynyt myös siihen että yrittää mukailla koko ajan kaikkien muittenkin ihmisten mielialaa ja käytöstä, mutta kappas vaan, ihmiset ei (nar sisteja) lukuunottamatta pidäkään siitä vaan pitäisikin yhtäkkiä olla hyväitsetuntoinen ja itsevarma persoona, muuten on taas vääränlainen.

En edes tiedä millainen olen "luonteeltani" koska en tiedä onko minulle ikinä edes kehittynyt mitään luonteeksi kutsuttavaa.

Vierailija
25/26 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotonta rakkautta vanhemmilta?

Yhdyn aikaisempiin kirjoittajiin, en tiedä tuosta mitään. Armollisesti kärsittiin seuraani kun olin siivonnut ja tiskannut. Muutoin vain oltiin hiljaa tai raivottiin.

Olen suorittaja ilman omaa luonnetta. Minuus minusta tapettiin alle 5v. Kelpaa en mihinkään vanhempien mielestä ja olen raukka parka.

N45

Vierailija
26/26 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein koskaan oo kokenut olleeni ehdoitta rakastettu. Olin vähän päälle 20v naimissa ja koko ajan silloinkin oli olo että oon vääränlainen vaikka kai se eksä mua jollain lailla rakasti, ehkä? (Ei ehdoitta kuitenkaan). Ainoa joka ehkä rakasti ehdoitta, oli Mummo, vaikka tietynlaista olemista hänkin edellytti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän