Mulla on uudet posliinihampaat:)
jesjes.
näyttää tosi hyvältä. mulla oli sellaset hammaseroorion kuluttamat ylähampaat, mutta nyt koko yläkalusto (6 hammasta) on korjattu kuntoon ihanan valkeilla laminaattikuorilla.
Kommentit (7)
Minunkin mielestä kauniit hampaat ovat todella tärkeät. Eikä siis vähiten omalla itsetunnolle.
Uskon, että valkaisut yms. hoidot tulevat lisääntymään runsaasti Suomessa.
2
mutta sellainen asia, että valkaisut sopivat vain terveille hampaille.
hampaissa. Miten voisin ottaa kuoret hampaisiin? Voiko niitä sen jälkeen porata, tuleeko reikiä...?
tyhmä kyselee
Pari kaveria on käynyt valkaisuhoidoissa.
Kolmas frendi ei ole vielä mennyt, koska yksi etuhammas ei ole terve. Eli se hammas vaatii jonkun extra extra hoidon..
...Hakaniemessä. Palvelu oli erinomaista. Hampaat eivät reikiinny, hajoa tai tummu, kun niitä hoitaa oikein, ts. puhdistaa hampaiden välit. Laminaatit kestävät paremmin tummumista kuin omat hampaat. Varasin ensin ajan konsultaatioon (maksoi 20 e), jossa tarkastettiin purenta. Jos purenta on normaali, niin tuumasta toimeen. sain valita värisävyn, enkä ottanut liian valkoista. Hampaiden tekeminen laboratoriossa kestää 10 päivää, sitten ne kiinnitetään omien hampaiden päälle. omia hampaita joudutaan hiomaan (puudutuksessa), jotta ei tule jäniksen hampaita.
on narskuttelu (mulla on myös hammaskiskot varmuuden vuoksi) tai neulalla kaivaminen. mutta ovat ns. ikuiset
sillä en ole kehdannut vuosiin hymyillä. Hävettää tosi paljon tunnustaa, mutta pilasin bulimialla hampaani...:( mutta nyt on taas ihana hymyillä