G: Joko olet aloittanut kynttilöiden polttelut?
Minkälaisia kynttilöitä yleensä käytät? Itse rakastan kaikenlaisia kynttilöitä, mutta tuoksukynttilät ovat intohimoni! Tänäänkin ostin niitä 30 ¿urolla =D
Olen polttanut kynttilöitä koko lokakuun, tänään laitoin myös lyhdyn ulos palamaan.
Kommentit (7)
Kesäiltoina ulkona palavat lyhdyt ovat kauniita, nyt syksymmällä vaan lisäilen kynttilöiden määrää.
Laittelen tuikkuja pitkin asuntoa ja sitten mies tulee ja räväyttää valot joka huoneeseen, kun on niin pimeää! ;)
Muuten, pittiska, joko tiedät joulun listat, oletko jouluna töissä? Muistelen, että sanoit olevasi hoitaja...
meillä toisin päin...mies virittelee kynttilöitä pitkin asuntoa, on kuulemma romanttista...mua ällöttää, kun on pimeetä muutenkin...sytyttelen valoja, hän kulkee perässä ja napsii kiinni..olen kuulemma romanttisuuden pilaaja...
Mutta uskoisin saavani vapaaksi ainakin aaton. Itse asiassa olen ollut vain kerran aattoaamussa ja kerran tapaninillassa. Viides joulu samassa työpaikassa
.Vierailija:
Laittelen tuikkuja pitkin asuntoa ja sitten mies tulee ja räväyttää valot joka huoneeseen, kun on niin pimeää! ;)
Muuten, pittiska, joko tiedät joulun listat, oletko jouluna töissä? Muistelen, että sanoit olevasi hoitaja...
Eniten menee ehdottomasti tuikkuja. Tuoksukynttilöistä saan migreeniä, joten niitä ei voi meillä valitettavasti polttaa.
mutta tänä syksynä en ole pahemmin vielä poltellut, taidan olla noihin kyllästynyt ja tahtoisin ostaa uusia värejä...
INHOAN muuten tuoksukynttilöitä yli kaiken, meidän kotiin ei ikinä sellaisia.
muita sitten siitä edestä!