Mies haluaa vain takaapäin
Mieheni haluaa vain takaapäin. Kyllä minä siitäkin pidän, mutta haluaisin muitakin asentoja. Pidän erityisesti sellaisista asennoista, joissa näen mieheni kasvot ja silmät, kun hän purkaantuu. Joskus harvemmin hän haluaa lähetyssaarnaajaa tai minua ratsastamaan, jolloin näen hänen kasvonsa ja silmänsä erityisesti. Olen joskus yrittänyt puhua asiasta hänelle. Hän on sanonut, että leveä takapuoleni on niin kiihottava, että mieluiten hän haluaisi vain takaapäin.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Naisen pillu tuntuu siltä jatältä miehestä..entäs miltä naisesta tuntuu? Mitä väliä?!
Kyllä tuosta kysymyksestä käy hyvin selville, että haluttiin nimenomaan saada naisnäkökulmaa tuohon jalkojen asentokysymykseen takaapäin yhdyttäessä.
Aloittajan kysymykseen: olisiko mahdollista, että miehesi kokee, että tietyissä asennoissa tuijotat liian paljon häntä silmiin ja hän kokee sen häiritsevänä?
Meillä taasen minä tykkään enemmän takaa panoista kuin mun mies. Pääsen itse klitalle ja siinä se, orkku on täydellinen.
Olen jo vanha mies. Haluan kertoa tapauksen nuoruudestani. Reissumiehenä kuljin järven rannassa olevaa polkua. Siinä oli nuori rehevän näköinen nainen kumartuneena pesemässä pyykkiä. Hame oli käännetty selän päälle, jotta ei kastu. Leveä takamus oli paljaana. Silloin vielä naiset juuri käyttäneet alushousuja. Avasin housunnapit ja työntelin naiseen kaluani. Kun homma oli valmis, jatkoi matkaani huosunnappeja sulkien. Huomasin, että nainen oikaisi selkäänsä ja sanoi: "Menipäs siinä mies läheltä."