Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa vain takaapäin

Vierailija
11.07.2022 |

Mieheni haluaa vain takaapäin. Kyllä minä siitäkin pidän, mutta haluaisin muitakin asentoja. Pidän erityisesti sellaisista asennoista, joissa näen mieheni kasvot ja silmät, kun hän purkaantuu. Joskus harvemmin hän haluaa lähetyssaarnaajaa tai minua ratsastamaan, jolloin näen hänen kasvonsa ja silmänsä erityisesti. Olen joskus yrittänyt puhua asiasta hänelle. Hän on sanonut, että leveä takapuoleni on niin kiihottava, että mieluiten hän haluaisi vain takaapäin.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei kehtaa sanoa että olet ruma.

Vierailija
22/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräaukko on tosi hyvä kiintopiste katseelle takaapäin naista pantaessa. Jos vielä supistelee ja laajenee panon tahdissa, niin on bonusta.

Olen aina ihmetellyt tuota ulkonäön korostamista seksissä. Itselle ollut aina tärkeintä vaimon pillun puristus, puristelut ja lypsäminen kaluni varresta.  Siitä saanut aina parhaimmat nautinnot ja siksi panostanut aina vaimon orgasmien saantiin, koska mikään ei voita orgasmien rajuja otteita kalustani. Niistä voi nauttia vaikka silmät kiinni. Siksi naitu niissä asennoissa etupäässä missä vaimo saanut ja siten myös itse saanut parhaimmat nautinnot. 

Meitä on moneen lähtöön. Toiset haluaa olla pimeässä, toiset valossa. Toiset arvostavat myös visuaalisuutta. Jokainen toumii halujensa mukaan ja se ok.

On ok.

Voihan olla etteivät ole koskaan kokeneetkaan kunnollista voimakasta pillun puristelua kalussaan. Jotkut haikaikee tiukkaa pillua, mutta oikeastaan se paras nautinto tulee voimakkaista aktiivisista pillun lihaksista ja niiden puristamisesta. Nappaavat kiinni kun yrittää vetää kullia ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin on se hyvä, että voi vaikka samalla katella vormuloita ja kiskoa kalijaa 👍

Vierailija
24/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin on se hyvä, että voi vaikka samalla katella vormuloita ja kiskoa kalijaa 👍

Kaljan juonti ja vormuloiden katselu taitaa olla syynä pariin seikkaan: olet peräkamarin poika ja ilman pimppaa.

Vierailija
25/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin usein takaapäin, mutta mies haluaa panna lusikassa, jotta voi hyväillä klitorista samalla. Onhan se toki hieno asento, mutta vaihtelu virkistäs.

Vierailija
26/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans naidaa takaapäin. Plus 50 molemmat, elikkä mulla on osa ylävartaloa sängyllä, seisomme molemmat lastpallar sängen vieressä. Eipähän rasitu polvet. Joko mulla on mun korkkarit jalassa tai sitten joudun olemaan varpaillani. Meillä on suht korkea sänky, että tää käy.

Vierailija
27/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin asento on miehelle paras. Siinä näkee naisen parhaan puolen. Samalla voi osallistua vaikka työpaikan teamskokoukseen netin välityksellä. Näin ei mene aikaa hukkaan ja työtkin tulee samalla tehtyä. 

Heh heh hee! Toi oli hyvä!

Vierailija
28/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain lusikka tai takaapäin. Miehen selkä vaivojen vuoksi.

Vierailija
29/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Naisena ei pysty rentoutumaan kun samalla yrittää kontrolloida, ettei menisi ilmaa sisään. 🙁

Naiselle moottoroitu anaalitappi kakkoseen on suositeltava. Mies hoitaa samaan aikaan peniksellään ykköstä ja hyväilee sormillaan klitorista. Nainen saa kunnollisen organismin. Mieheltä lähtee väkisin samalla koko lasti.

Vierailija
30/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa asennossa pidätte jalkoja takaapäin pantaessa? Jalat yhdessä vai harallaan?

Vierailija
31/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme viiskymppinen pariskunta. Vaimo huolehtii miehen seksitarpeista kerran kuussa. Asetumme lusikka-asentoon. Vaimo nostaa reittään siksi aikaa, että pääsen sisään. Sen jälkeen työskentelen omassa rauhassani taustalla. Vaimo odottelee, että valmista tulee. Lukee usein lehteä työskentelyni ajan. Yöpöydällä hänen näkyvillään on herätyskello. Hän tietää kokemuksesta, miten kauan pitäisi kestää. Jos alkaa mennä enemmän kuin yleensä, hän voi kysäistä, onko siellä ongelmia. Jos hommassa meni liikaa aikaa, hän kysyy, olenko kielloista huolimatta runkannut. Olen kiitollinen, että minulla on huolehtivainen vaimo.

Vierailija
32/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme viiskymppinen pariskunta. Vaimo huolehtii miehen seksitarpeista kerran kuussa. Asetumme lusikka-asentoon. Vaimo nostaa reittään siksi aikaa, että pääsen sisään. Sen jälkeen työskentelen omassa rauhassani taustalla. Vaimo odottelee, että valmista tulee. Lukee usein lehteä työskentelyni ajan. Yöpöydällä hänen näkyvillään on herätyskello. Hän tietää kokemuksesta, miten kauan pitäisi kestää. Jos alkaa mennä enemmän kuin yleensä, hän voi kysäistä, onko siellä ongelmia. Jos hommassa meni liikaa aikaa, hän kysyy, olenko kielloista huolimatta runkannut. Olen kiitollinen, että minulla on huolehtivainen vaimo.

Että tuollaiset maneerit teillä!

Vierailija
33/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta jos saisit pyllyn kapenemaan.

Vierailija
34/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies nostaa jalan, mutta saadakseen ihan auki ja levälleen. Sitten alkaa ihanasti hieromaan klitosrista samalla kun panee. Saan aina järkyttävän huutoorgasmin! Ja niin saa mieskin.

Vierailija
35/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa asennossa pidätte jalkoja takaapäin pantaessa? Jalat yhdessä vai harallaan?

Mun mielestä parempi, että mulla, eli naisella jalat yhdessä. Silloin voi säätää korkeutta parhaiten. Jos jalat on levällään, pillu on aika matalalla ja jos mies on itseä pidempi, hän on liian ylhäällä.

Vierailija
36/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Naisena ei pysty rentoutumaan kun samalla yrittää kontrolloida, ettei menisi ilmaa sisään. 🙁

Tää johtuu siitä, että mies on väärässä kulmassa, tai jos vetää välillä ulos.

Vierailija
37/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä parempi, että mulla, eli naisella jalat yhdessä. Silloin voi säätää korkeutta parhaiten. Jos jalat on levällään, pillu on aika matalalla ja jos mies on itseä pidempi, hän on liian ylhäällä.

Kun naisella on reidet yhdessä, tuntuu hän tiukemmalta. Joskus pituusero on sellainen, että menee hyvin sisään, mutta penis painuu luonnollisesta kulmastaan vähän alaviistoon. Tuntuu hyvältä.

Vierailija
38/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pillu tuntuu siltä jatältä miehestä..entäs miltä naisesta tuntuu? Mitä väliä?!

Vierailija
39/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pillu tuntuu siltä jatältä miehestä..entäs miltä naisesta tuntuu? Mitä väliä?!

Naisena voit kernaasti kertoa sen.

Vierailija
40/44 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei naisen pömppömaha iske silmille.. Häviää stondis hetkeesä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä