Auttakaa! Millä alalla saa töitä ilman koulutusta?
Olen jäämässä elokuussa työttömäksi ja tarvisin jonkun työpaikan ilman koulutusta.
Ja täydet työtunnit.
Tuleeko mitään mieleen?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhelinaspa. Paska työ, paska liksa, mutta eipä muuta voi olettaakaan kun koulutusta ei vaadita.
Tuokin riippuu paikasta. Itselläni normaali kaupan tes puhelinaspassa. Siinä tulee ihan hyvät ilta- ja viikonloppulisät.
Kaupan alan tes on paska palkka.
Vierailija kirjoitti:
Aika varmasti sillä alalla, jolla olet töitä tehnyt. Loogista eikö totta?
Olen ollut pakkaajana tehtaassa, mutta näitäkin työpaikkoja on entistä vähemmän kun tulee koko ajan kehittyneempiä koneita tilalle.
Ap
Kyl töitä on ilman koulutustakin jos osaamista löytyy. Itsellä peruskoulu käytynä ja töitä on aina ollut. Nyt palkka 3900 kk ja kilpailijat maksaisivat viel hiukan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyl töitä on ilman koulutustakin jos osaamista löytyy. Itsellä peruskoulu käytynä ja töitä on aina ollut. Nyt palkka 3900 kk ja kilpailijat maksaisivat viel hiukan päälle.
Millä alalla työskentelet?
Mites nuo kaikki puutarhat, jotka valittavat työntekijäpulaa, kun puttepossun rosvosakki aloitti hyökkäyksen Ukrainaan?
Vierailija kirjoitti:
Raksalle voi päästä vuokrafirmojen kautta esim. siivous- tai purkutöihin. Kannattaa laitella niihin omat tiedot. Lisäksi teollisuuteen pääsee esim. pakkaamaan tai kokoonpanoon ilman koulutusta.
Hakeeko joku tosiaan raksalle purkuhommiin jonkun muun tiedoilla?
Onnistuuko työn saaminen paremmin noin?
Politikko. Palkka työtunteihin nähden ok. Pitkät lomat ja sopeutumiseläke hyvä. T. Suvi Linden, Elina nurmi ja Tanja Karpela OS. Vienonen
Suorita tutkinto. Ano aikuisopintotukea, ei kannata työttömäksi alkaa. Ammattioppilaitoksiin voi hakea koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhelinaspa. Paska työ, paska liksa, mutta eipä muuta voi olettaakaan kun koulutusta ei vaadita.
Tuokin riippuu paikasta. Itselläni normaali kaupan tes puhelinaspassa. Siinä tulee ihan hyvät ilta- ja viikonloppulisät.
Vähän riippuu, itse olen tänään ollut töissä n. 26€ tuntipalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Politikko. Palkka työtunteihin nähden ok. Pitkät lomat ja sopeutumiseläke hyvä. T. Suvi Linden, Elina nurmi ja Tanja Karpela OS. Vienonen
Joista jokaisella on koulutuksena enemmän kuin peruskoulu. Sori siitä.
Mä varoiitan. Jos saaan selville että olet tuhonnut elämäni, voit olla varma että sullta viedään kaiikki mitä sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raksalle voi päästä vuokrafirmojen kautta esim. siivous- tai purkutöihin. Kannattaa laitella niihin omat tiedot. Lisäksi teollisuuteen pääsee esim. pakkaamaan tai kokoonpanoon ilman koulutusta.
Hakeeko joku tosiaan raksalle purkuhommiin jonkun muun tiedoilla?
Onnistuuko työn saaminen paremmin noin?
Juu, huoh. Tuohon tylsään huumoriin kyllä tottuu siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli perustuntipalkkasi on alle 13€. Ei kovin kummoinen. Pyhälisillä on tuhra keulia, koska ne nyt saa alalla kuin alalla, jos vaan työpaikka on pyhänä auki.
Vierailija kirjoitti:
Siivoukseenkin tarvitaan nykyään koulutus..
Nääh, tämä on tällainen urbaanilegenda. Ovat tyytyväisiä kun on edes joku joka puhuu suomea porukassa.
Miksi et halua kouluttautua? Työkkärin koulutukseen ja sieltä valmistut 5kk-1v riippuen alasta ja omasta tahdista. Ilman koulutusta on tänä päivänä heikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi luulee, että sunnuntailisä=tesin mukainen peruspalkka 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli perustuntipalkkasi on alle 13€. Ei kovin kummoinen. Pyhälisillä on tuhra keulia, koska ne nyt saa alalla kuin alalla, jos vaan työpaikka on pyhänä auki.
Mielestäni palkka ja lisät on ihan ok ilman koulutusta. Monessa kaupan alan firmassa on myös mahdollista päästä firman omiin koulutuksiin ja edetä sillä tavalla talon sisällä.
Pimeä työ