Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen pankkikortti,olin ostamassa ruokia 87 eurolla, kunnes kassa sanoo ei maksuoikeutta

Vierailija
19.10.2006 |

tili oli nollilla tiesin sen, mun en sitä et kassa saa tiedon siitä, sanoi et heillä aina yli 50 eurosta saavat tiedon onko katetta, onko näin????

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortin " lukemisessa" niin kauan kestää ja myyjä vastasi, että heillä aina tarkistetaan kate. Tavallisella pankkikortilla mieheni maksoi. Ilmeisesti se on sitten mahdollista.

Vierailija
2/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli höylättiin jo valmiiks miinuksilla olevalta kortilta melkein 500e tosta vaan, eikä mitään ongelmia ollu. Henkkarit kattovat tietty...

Seuraavana päivänä tuli tilille sitten palkat sun muut.

SE on mun mielest vähä kauppakohtasta et miten noi asiat menee. Kodin ykkösis tarkistavat aina yli 50 ostoksista katteen mut oikeestaan muista ei. Ni ja SEO huoltoasemil...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole kuulkaa nykykassajärjestelmillä kuin yksi napinpainallus. Eikä aina kestä edes paria sekuntia pidempään. Ette ehdi edes huomata tarkistusta.

Itse tarkistin tänään yhden asiakkaan kortin vaikka ostos oli alle kympin.

Vierailija
4/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse tarkistin tänään yhden asiakkaan kortin vaikka ostos oli alle kympin.

Vierailija
5/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaas mistä johtu et sait höylättyä niin paljo yli kuin tyhjää vaan?

Siks koska seuraavana päivänä oli tili tulossa, se näkyy pankin järjestelmässä ja tilisi oli siis jo käytettävissä, mut ei nostettavissa esim automaatilla.

Vierailija
6/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä tarkistit???? se voi olla jollekki pakko ostaa tili miinukselle ennen palkkapäivää, mitä se kassalle kuuluu...Kauppa saa kuitenki rahansa!!!!

Vierailija
7/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkakortista 80e, ja tarkistivat: en saanut maksettua sillä tili oli tyhjä!

Vierailija
8/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmennetaan joka ikinen pankkikortti, vaikka ostos olisi 2 euroa!

En siis näe, mitä asiakkaan tilillä on, mut jos ei kate riitä niin siitä tulee mulle kassapäätteen näyttöön ilmoitus.

Vierailija
9/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo mitää hyötyä koko perkeleen pankkikortista, visa electron ajaa saman asian... Perseestä...

Vierailija
10/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että tarkistavat katteen. Enpä kehtaa ko. kauppaan enää mennä. :(

Vierailija
11/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Arvaas mistä johtu et sait höylättyä niin paljo yli kuin tyhjää vaan?

Siks koska seuraavana päivänä oli tili tulossa, se näkyy pankin järjestelmässä ja tilisi oli siis jo käytettävissä, mut ei nostettavissa esim automaatilla.

Vierailija
12/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin kerran visa electronilla ja myyjä sanoi että ei myyntilupaa....vaikka tilillä li katetta monta sataa euroa yli ostosten summan.

Menin ihan hämilleni enkä tajunnut edes sanoamitään mutta kotimatkalla pysähdyin automaatille ja varmistin vielä itselleni että siellä todella oli rahaa....

Vierailija
13/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusien kassajärjestelmien myötä. Eli ei niillä katteettomilla korteilla kannata yrittää maksaa.

Ja tuo on ihan humpuukia että katteettomalla kortilla voisi maksella ties mitä ostoksia, jos vain tilille on tulossa rahaa.

Vierailija
14/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joskus vikaa, linjat ei todellakana aina toimi ja varsinkin Nordean Visa Electron on todella usein käyttökelvoton. Ja vaikka tilillä on rahaa.

Tänäänkin oli monta korttia, jotka meni kassajärjestelmästä läpi vasta 3:lla kerralla.

Vierailija
15/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassajärjestelmästä se on kiinni.

t: kassatarjoilija

Vierailija
16/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

realiajassa pankkikortti ostokset, kun on nyt tili nollilla ja huomenna tulee rahat. Hän kertoi että seuraavana päivänä vasta heillä menee, ja että itse harrastaa myös ennen tilipäivää viilaamista. Elkää olko siis nolona. Ei kaikki ole kroisoksia!

Vierailija
17/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kampaajalle palkkapäivää edeltävänä päivänä ja tili oli nollilla. " Ei maksuoikeutta" rävähti näytölle ja jouduin soittamaan miehelle, että tulisi maksamaan puolestani. HÄVETTI.

Vierailija
18/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten en juurikaan ole visaa käyttänyt kuin ulkomailla mutta kertaalleen kävi siten että tilillä oli 2,50e liian vähän rahaa.. visalla sekin sitten hoitui eikä tarvinnut punastella valmiiksi pakattujen 4 ruokakassin kanssa :)

Vierailija
19/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kampaajakäynti olikin kalliimpi kuin olin laskenut.

Mua ei hävettänyt.

Vierailija
20/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilillä ei ole rahaa, voitte ostaa luotolla, ja maksaa sen luottolaskun pois sitten myöhemmin. Kätevää, jos on säännölliset tulot, ja tietää, että pystyy sen luoton sitten aikanaan pois maksamaan (kertapompsissa tai erinä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi