Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen pankkikortti,olin ostamassa ruokia 87 eurolla, kunnes kassa sanoo ei maksuoikeutta

Vierailija
19.10.2006 |

tili oli nollilla tiesin sen, mun en sitä et kassa saa tiedon siitä, sanoi et heillä aina yli 50 eurosta saavat tiedon onko katetta, onko näin????

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miksi ihmeessä tarkistit???? se voi olla jollekki pakko ostaa tili miinukselle ennen palkkapäivää, mitä se kassalle kuuluu...Kauppa saa kuitenki rahansa!!!!

Vierailija
22/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyysin anteeksi ja kysyin pankkisiirtoa jonka lupasin maksaa kun palkka sotkuni oli selvitetty. sopi kampaajalle oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sille ei käynytkään pankkikortti. Enkä voinut käydä nostamassa rahaa kun en muista tunnuslukuani.

Sovittiin sitten että tulen seuraavana päivänä maksamaan kun paikalla on sellanen henkilö jolla se pankkikorttilaitteen " käyttöoikeus" on.

Vierailija:

Menin kampaajalle palkkapäivää edeltävänä päivänä ja tili oli nollilla. " Ei maksuoikeutta" rävähti näytölle ja jouduin soittamaan miehelle, että tulisi maksamaan puolestani. HÄVETTI.

Vierailija
24/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ison ketjun kassalla töissä. Meillä kone kävi varmistamassa ennen yli 50 e ostokset. Se on muuttunut nykyisin 150 e, syy on siinä, kun jokainen varmistus maksaa kaupalle. Ja tosiaankin kauppa saa rahansa, vaikka teillä olisi kuinka miinuksella tili. Pankki maksaa ja pankki karhuaa teiltä niitä sitten! :) Mutta ei kannata vinguttaa yli..

Vierailija
25/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkikortilla ei saa vetää sitä tiliä miinukselle, eikä ole koskaan saanut, mikä tuossa on niin hankala tajuta? Luottokortilla voit ostaa, vaikka tililläsi ei olisikaan yhtään rahaa. Luottokunnalta tulee sitten lasku, jonka maksat myöhemmin.

Ja jokaisesta tilinylityksestä jää merkintä pankille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä