Boris Johnson vs. Sanna Marin, nyt mää repesin... :D
https://twitter.com/NickeAlden/status/1546129536655544320?t=ttnFpicqdcx…
Kattokaa nyt tuota kuvaa!
Kommentit (36)
Sanna, sweetheart, keskity vain itseesi, politiikka ei ole sinua varten. Ei myöskään miehesi tai tyttäresi eikä Suomen kansa. Sinä, sinä ja sinä. Olet nolo.
Voi Boris minkä menit tekemään, vähän hiton monessa mielessä. Ei ole briteilläkään helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boriksella on suoremmat sääret.
Molemmat juhlivat virka-asunnoillaan korona-aikana, mutta vain Boris joutui eroamaan.
Jos Boris Johnosinin oma puolue vaatii eroa, on pakko erota.
Sanna Marinilla on koko ajan ollut oman puolueen lisäksi, koko eduskunnan luottamus ja tuki takana.
Siinä on helvetin suuri ero Borikseen verrattuna.
Öh, eduskunnan tuki on täysi itsestäänselvyys niin kauan kuin hallituskumppanit suostuu roikkumaan sannan hallituksessa ja oman puolueen lampaathan voi määrätä äänestämään mitä tahansa puoluekurin turvin. Suurin riski sannalle hallituskausien välillä on että oma puolue päättää vaihtaa johtajaa mutta sitäkään ei ole lähiaikoina tulossa.
Eli suomessa on täysin turha vedota eduskunnan tukeen koska suomalainen edustaja on koulutettu täydeksi marionetiksi joka äänestää mitä puoluepomot käskee eli ei tuossa aitoa kannatusta mitata.
Briteissä tosiaan on eri tilanne eli siellä voi puolueen edustajat äänestää pääministeriään vastaankin. Siksihän siellä on nää "piiskat" eli whip- tyypit jotka koittaa suostutella puolueen edustajia äänestämään oikein milloin missäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Sanna, sweetheart, keskity vain itseesi, politiikka ei ole sinua varten. Ei myöskään miehesi tai tyttäresi eikä Suomen kansa. Sinä, sinä ja sinä. Olet nolo.
Tämä viesti vaikuttaa siltä, että sen on kirjoittanut joku äidinkielenään venäjää puhuvat. Onko trolleilla sunnnuntailisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti vaikuttaa siltä, että sen on kirjoittanut joku äidinkielenään venäjää puhuvat. Onko trolleilla sunnnuntailisiä?
Kyllä tuo enemmän amerikanenglannilta kuulostaa sweethearteineen kuin venäjältä. Sori.
Mä Boriksen tanssiin hain, ihan leikilläni vain
Koska Boris oli hyvän näköinen
Minun piti viedä, mutta Boris veikin minut
Ja hetken aikaa olin onnellinen
Mut ennen kun mä huomasinkaan
Boris oli mennyt
Hän sydämmeni mukaan otti
Ja rintaan jätti tuskan viiltävän
Boris, Boris
Sä veit mun sydämmen
Boris, Boris
Tuo se pois, takasin sydäntäni vielä tarvitsen!
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boris ei pelkää olla avoimesti juntti tilanteen salliessa :)
Tykkään just siitä junttiudesta. Kuuluu omaankin tyyliin ihan tarkoituksella olla välillä, huumorimielessä.
Tykkäisitkö jos joku nainen juntteilisi noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaan Sanna Borikseen!
Persujen unelma varmaan.
No olishan se ainakin hauskempi!
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaan Sanna Borikseen!
Päivän naurut. Olisivat ihan hukassa kumpikin!
Ihan oikeesti hehe.
Boris pääsee esittämään Vaahteramäen Eemeliä aikuisena minun tuottamaani elokuvaan. Onkohan Outi Heiskanen enää elossa? Voisi saada äidin roolin.
Kuka jaksaa kuunnella Suomi-rokkia? Olisi mennyt oopperajuhlile.
Vierailija kirjoitti:
En välitä Marinista mutta kyllä mä nautin Purran ja Orpon tuskasta kun Marin vie 10-0 ja menee halutessaan uudelleen pääministeriksi.
Ei mene pääministeriksi, jos kokoomus voittaa vaalit.
Ja suuremmat tisst.