Paljonko sulla on rahaa juuri nyt?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Käteistä rahaa 290 t€, sen lisäksi tietysti sijoituksia ja paljon muuta omaisuutta. Olen 52v vela, tehnyt insinöörin hommia yli 25 vuotta joten ei liene yllättävää, että pinkka on kunnossa. Lisää jää säästöön koko ajan. Vielä kun keksisi tuolle rahalle jotain käyttöä mutta en tarvitse mitään mitä minulla ei jo ole.
Hyvä tilanne, onnittelut! Itselläni aika lailla samoin. Olen ajatellut että säästän, sijoitan ja yritän pitää rahoista hyvää huolta. Kun tätä yhteiskuntaa katsoo niin en hetkeäkään usko että joskus 30 vuoden päästä kun olen kahdeksankymppinen, yhteiskunta huolehtii minusta millään tavalla. Itse pitää itselleen ihmisarvoinen vanhuus maksaa. Joten vaikka tällä hetkellä ei rahalle ole käyttöä (tai siis ei kaikelle rahalle mitä minulla on), olen varma että vanhana arvostan rahojani suuresti.
Juuri maksoin sähkölaskun ja siinä meni loput rahat. Viikko pitää pärjätä ilman rahaa, kunnes on seuraava tukienmaksupäivä. Seuraavalle kuulle on pari pakollista ylimääräistä maksua. Luultavasti siis seuraava kuukausi menee 90% ilman ruokaa.
Pari tonnia käteisenä lompakossa ja tilillä muutama kymppitonni.
Noin 11 000 € tileillä, reilu 30 tonnia osakkeina ja muutama sijoitusasunto.
42.000e. Ahdistaa oma huono rahatilanne kun luke että täällä monilla satoja tuhansia. :(
Firman tilillä 80 000€. Käyttötilillä 700€ ja toisella tilillä 6300€ ja sit s- pankin bonustili noin 6€.
Noin 300€ Palkkapäivä perjantaina.
Käyttötilillä 12699 €, asp-tilillä 12236 €. Käteistä n. 80 €.
n.2000 käyttötilillä
20 000 säästötilillä
jokunen tonni rahastoissa.
Tilillä 240e, käteisenä 3200e. Toimeentulotuki indeksikorotuksineen tulee maanantaina joten kyllä tässä pärjää ihan kivasti.
Tileillä 3200. Yksinasuva, sos.-ja terveysalalla, joo ei saa säästöön mitään mainittavaa.
107 000 tileillä ja rahastoissa. M37
Käyttötilillä 24,50 euroa
Taloustilillä 2 034 euroa
Säästötilillä 16 000 euroa
Kaksi sukulaistani kuoli 7 kk:n sisällä. Sain pyytämättä ja yllättäen 850 000 ja Hkin keskustakolmion, jonka laitoin vuokralle.
Tästä on n. 2 vuotta aikaa, enkä ole ostanut kuin yhdet tennarit, bändi t - paidan ja kerran kävin Euroopassa junalla 3 viikoa. Olen oikeasti omaksunut kulutuskriittisen elämäntavan. Kieltämättä näkemykseni joutui pieneen kriisiin talouden kohentuessa, mutta päätin jatkaa samalla elämätyylillä kuin aiemminkin.
Kävin jonkun salkunhoitajan luona keskustelemassa sijoittamisesta, mutta kaikki firmat, joilla oli hyvä tuotto olivat mielestäni epäeettisiä. Sitten tulikin pandemia, inflaatio ja sota.
Eli rehellinen vastaus.
Kotona on n. kymppitonni käteisenä
Käyttötilillä se melkein 850 000.
34v yksinelävä enkä saanut vanhemmilta euroakaan:
Säästötileillä 30k€
Sijoituksissa noin 5000€
Käyttötilillä 3500€
Käyttötilillä 1300 euroa.
Säästötileillä 7500 euroa.
S-tilillä joitain satoja euroa (ehkä 300-400 euroa).
Käteistä näköjään 35 euroa.
Käteistä rahaa 290 t€, sen lisäksi tietysti sijoituksia ja paljon muuta omaisuutta. Olen 52v vela, tehnyt insinöörin hommia yli 25 vuotta joten ei liene yllättävää, että pinkka on kunnossa. Lisää jää säästöön koko ajan. Vielä kun keksisi tuolle rahalle jotain käyttöä mutta en tarvitse mitään mitä minulla ei jo ole.