Paljonko sulla on rahaa juuri nyt?
Kommentit (99)
Suurinpiirtein 67000e.
Sijoituksissa sen lisäksi noin 110000e.
Niin paljon, ettei tarvitse olla tietoinen tilin tarkasta saldosta. Käteisenä on 50€ jos sattuu ettei kortti joskus toimikaan.
Käyttötilillä 1500e, säästötilillä 3000e, laskutilillä 1700e, sijoituksia 700e, lapsilla vajaa 2000e säästötileillä, käteistä ehkä n. 500e
Pitäisi saada enemmän säästöön, mutta arki maksaa aika paljon ja olen yh
Juuri kuoli kaksi sukulaista. Sain perinnöksi n.930 00.
Olen pitkäaikaistyötön niin en ole vuosiin pystynyt kerryttämään omaisuutta, ehkä joku viistonnia vielä on.
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon, ettei tarvitse olla tietoinen tilin tarkasta saldosta. Käteisenä on 50€ jos sattuu ettei kortti joskus toimikaan.
Miten ajattelit pärjätä paria päivääkään sillä 50 euroisella jos korttihäiriö tulee. Kyllä kotivaraan kuuluu hieman suurempi summa edes pari sataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit pärjätä paria päivääkään sillä 50 euroisella jos korttihäiriö tulee. Kyllä kotivaraan kuuluu hieman suurempi summa edes pari sataa.
Miksi luulet, että minulla ei ole ruokaa kaapissa kotivarana?
100€, pitää riittää tämän kuun ruokiin.
500 e käyttötilillä, 1 500 e säästötilillä ja 24 000 e ASPilla.
2550e näyttäis olevan ja käyttötilillä 170e
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mulla reilut 75 tonnia ja sijoitustilillä reilut 150 tonnia päälle. Eihän tommosilla roposilla voi oikeesti edes elää.
Kaikilla ei vain ole niin paljon rahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruuallako menet ostamaan bensaa tai maksat terveyskeskumaksun. Sähköyhtiössäkin ihmettelvät kun viet maksuna nahistuneen salaatin.
Lotossa voitettuja rahoja vielä 4,3 miljoonaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruuallako menet ostamaan bensaa tai maksat terveyskeskumaksun. Sähköyhtiössäkin ihmettelvät kun viet maksuna nahistuneen salaatin.
Mihin minä autoton ihminen bensaa tarvitsen? Lääkäristä saa laskun, jonka voi maksaa verkkopankissa ja sähkölasku puolestaan menee suoraveloituksella tililtä. Sinäkö käyt vielä käteisellä sähkölaitoksen toimipaikassa maksamassa laskusi?
Sijoitus/säästössä abou 7000e , oli enemmän mutta pörssit ovat syöneet, tuhlaussäästötilillä noin 800, käyttötilillä noin600, oon humpsutellu menemään mutta palkka onneksi perjantaina enkä osaa säästää tai osakehommia, voi kun osaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pässi! Puhe oli rahasta, joka on siltä varalta, että pankkikortti ei toimi. Tuskinpa nyt juuri sillä siunaamalla tulee pakottava tarve maksaa sähkölasku, kun pankkikortti ei toimi. Nuo katkokset ovat yleensä kuitenkin hyvin lyhytkestoisia, mutta mutta jos on juuri sillä hetkellä kaupassa, kun kortti ei toimi, on näppärämpi maksaa käteisellä kuin jättää ostokset siihen kassalle.
Onneksi riittävästi, sillä jäin juuri sairaslomalle. Kestää ainakin 1.7 - 15.8. Mahdollisesti pidempään; ei vielä tiedä kuinka huonoon kuntoon syöpähoidot vie.
Kaapissa on käteisenä n. 1000, pankkitileillä hieman vajaa 70 000 + sijoituksissa jotain 100 000 (en tiedä tarkkaan, kun alashan ne rytisee tällä hetkellä).
Pankkitileillä railakkaasti rahaa, sillä tarkoitus oli aloittaa asunnon täysi remontti alkusyksystä. Nyt sitten hoitojen vuoksi siirtyy tuo remontti. Rahat saa olla pankkitilillä, kun odottamassa. Sijoittaakaan niitä ei nyt kannata.
21 tuhatta euroa kovalla säästölla ja ylityöllä matalalla palkalla kahdessa vuodessa... Kohta menee 10 tonnia talon hankintaan. Puolisolta saman verran. Loput 100 tonnia lainaa.
Joitain kymppejä. Riittää tän kuun ruokiin. Ensi kuussa sama. Ja seuraavassa. Ja sitä seuraavassa kunnes kuolen. T: eläkkeellä