Paljonko sulla on rahaa juuri nyt?
Kommentit (99)
Suomalaiset oikeasti näin persaukista kansaa!? Olen ollut pätkätyöläinen koko elämäni eikä ole ollut ikinä aikoja jolloin tililä olisi vain saturaisia saatika tuota vähemmän.
29€ ja käteisenä ehkä n.30 euroa. En tiedä milloin saan seuraavaksi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
29€ ja käteisenä ehkä n.30 euroa. En tiedä milloin saan seuraavaksi rahaa.
Mitä teet työksesi ja mihin rahat menee?
0,39€ tilillä. Lompakossa 0,10€.
En tiedä koska saan rahaa seuraavan kerran. Ehkä vasta syyskuussa.
Täytynee metsästää jostain joku ruokajono jospa selviäis hengissä siihen asti. Laskut ja vuokrat jää nyt valitettavasti rästiin ja pahasti.
Jotain 300 ööriä. Menee vielä laskuja tuosta puolet.
En mä tarviii rahaa mihinkään. Mä oleen kone. Nukun vaikka porontaljan allla yön pakkasessa jos niiikseen tulee.
Vierailija kirjoitti:
En mä tarviii rahaa mihinkään. Mä oleen kone. Nukun vaikka porontaljan allla yön pakkasessa jos niiikseen tulee.
Mä teeen nyttenkin 4 ihmisen työt 200 eurollla.
7000 tilillä, toisella 2000 ja sijoituksissa 50000
Sen verran on että ei nälkään kuolisi jos jäisi työttömäksi.
Kyllä sitä aina pari sataa palkasta kuukaudessa tulee säästöön.
Tileillä on tällä hetkellä n. 19000 euroa.
Havainto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mulla reilut 75 tonnia ja sijoitustilillä reilut 150 tonnia päälle. Eihän tommosilla roposilla voi oikeesti edes elää.
Kateelliset mammat alapukuttanut.
Tässä ketjussa persaukiset kädestä suuhuneläjät komppaavat toisiaan ja alanuolitttavat raha-asiansa hyvin hoitaneet.
Kun ei kysytty mitään sijoitussalkkujen suuruuksia.
Ihmetyttää, että noin tyhmät ihmiset (ei osaa vastata siihen mitä kysytään) on saanut kerättyä rahaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset oikeasti näin persaukista kansaa!? Olen ollut pätkätyöläinen koko elämäni eikä ole ollut ikinä aikoja jolloin tililä olisi vain saturaisia saatika tuota vähemmän.
Mitä persaukista?
Näkyyhän näillä olevan satojen tuhansien edestä sijoituksia ja tilillä kymmeniätuhansia 😄.
Kahdella tilillä 200+100.
Kukkarossa 20e.
Kotona purkissa 120e.
1.8. palkkapäivä.
Tilillä vähän yli 4 tonnia kai. Piti oikein tarkastaa, 4123,53€ tarkka summa.
Käyttötilillä 1100
Säästötilillä 5000
Sijoitustilillä 17000
Käteistä 600
Vierailija kirjoitti:
Yli puolella kansasta ei löydy rahaa yli 500 euroa. Lopuilla on tulot etukäteen käytetty asumiseen eli velkaan menee koko aktiivielämän ajan kaikki tulot.
Käyttötilillä 1012€ + hilut, säästötilillä tasan 11,000€, rahastoissa 2200€.
Säästötililtä ajattelin siirtää rahastoihin ainakin 5000€.