Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sulla on rahaa juuri nyt?

Vierailija
10.07.2022 |

Aloitan. Tilillä 327e ja palkkapäivä 15.7.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21 tuhatta euroa kovalla säästölla ja ylityöllä matalalla palkalla kahdessa vuodessa... Kohta menee 10 tonnia talon hankintaan. Puolisolta saman verran. Loput 100 tonnia lainaa.

Halvalla lähtee talo!

Vierailija
42/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkasta jäljellä n. 200e, ja lisää tulee 29. päivä. Tuolla pitää ostaa vielä ruuat ja junaliput töihin, kun autolla ei ole enää varaa liikkua. Säästössä 0 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakossa kotivaraan kuuluvaa käteistä rahaa noin 80 euroa.

Tileillä olevista rahoista ei ole tarkkaa summaa tiedossani.

Vierailija
44/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkasta jäljellä n. 200e, ja lisää tulee 29. päivä. Tuolla pitää ostaa vielä ruuat ja junaliput töihin, kun autolla ei ole enää varaa liikkua. Säästössä 0 euroa.

Miksi käyt töissä orjapalkalla?

Vierailija
45/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

70e

Vierailija
46/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 senttiä tilillä ja suunnilleen saman verran kolikoina.

Vierailija
47/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jos et ole huomannut, niin järkeviä työpaikkoja ei ole saatavilla. Hakemuksia toki tulee aina laitettua, kun jotain järkevää ilmaantuu. Voihan se olla, että syksyllä pitää heittäytyä sossun elätettäväksi, tai sitten toinen asunto lisäksi, että saa perheen tuet maksimoitua. 

Vierailija
48/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Mulla reilut 75 tonnia ja sijoitustilillä reilut 150 tonnia päälle. Eihän tommosilla roposilla voi oikeesti edes elää.

Et kai sä joka päivä tarvitse kymppitonnia kuluihisi?

Käyttötilillä 15 euroa, säästötilillä 40.000, käteisenä joku 800e. Huomenna saa siirtää ensi viikon käyttörahat käyttötilille.

Kotivara kunnossa.

Vierailija
49/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jos et ole huomannut, niin järkeviä työpaikkoja ei ole saatavilla. Hakemuksia toki tulee aina laitettua, kun jotain järkevää ilmaantuu. Voihan se olla, että syksyllä pitää heittäytyä sossun elätettäväksi, tai sitten toinen asunto lisäksi, että saa perheen tuet maksimoitua. 

Kyllä on. Suurin osa suomalaisista käy ihan järkevässä työpaikassa, josta saa rahaa muuhunkin kuin työmatkoihin. Itsellä takana 25 vuotta työuraa ja ikinä en ole ollut järjettömässä työpaikassa. Jos sellaiseen olisin eksynyt tai palkkaus olisi ollut tasoa orja, olisin pysytellyt työttömänä kunnes parempaa olisi löytynyt. Ihan millä tahansa hinnalla en suostu vapaa-aikaani myymään työajaksi. 

Vierailija
50/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Mulla reilut 75 tonnia ja sijoitustilillä reilut 150 tonnia päälle. Eihän tommosilla roposilla voi oikeesti edes elää.

Kateelliset mammat alapukuttanut.

Vierailija
51/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 200 000 euroa

Vierailija
52/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötilillä n. 11000, säästötilillä n. 21000, sijoituksissa (2 arvo-osuustiliä + rahastosalkku) n. 760000.

Vierailija
53/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa persaukiset kädestä suuhuneläjät komppaavat toisiaan ja alanuolitttavat raha-asiansa hyvin hoitaneet.

Vierailija
54/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 130 euroa, tilillä 700 euroa.

Vierailija
55/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 700 000 salkku kun viimeksi katsoilin.

Vierailija
56/99 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havainto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa persaukiset kädestä suuhuneläjät komppaavat toisiaan ja alanuolitttavat raha-asiansa hyvin hoitaneet.

Oikeasti: Persaukiset kädestä suuhun eläjät kirjoittelevat tänne satuja eli hatusta heitettyjä isoja summia, jollaisia eivät koko elämänsä aikana tule näkemään. Hauskaa leikkiä rikasta ja "tehdä vaikutus" mammapalstalaisiin :D

Vierailija
57/99 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin!

Vierailija
58/99 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskussa on 100 euroa kaksikymppisinä. Muutoin on enemmän, mutta miksi sitä pitäisi täällä julistaa?

Vierailija
59/99 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötilillä 96e, remonttitilillä 227e, säästötilillä 11 600e, s-tilillä 385e, kolikoita pullossa n. 1000e ja käteisenä 200e.

Vierailija
60/99 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pienituloisen työläisperheen (ei yrittäjä) lapsi, joka on hankkinut kaiken normikuukausipalkalla? Miten äkkiä maksoit opintolainasi pois?

Olen ja olen. Opintolaina (maksimi) maksettiin aikataulun mukaisesti 8 v. valmistumisesta. Opiskelin hyväpalkkaisen ammatin ja tein perkeleesti töitä. En myöskään valinnut puolisokseni tuhlaria vaan itseni kanssa samankaltaisen ihmisen. Mitenkään ei olla kitsasteltu, mutta esim. tupakointi, merkkivaatteet tai ulkona syöminen ei ole olleet meidän elämämme välttämättömyyksiä. Tätä semmoset 25v. niin tilin saldot on mulla tollanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi