Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi paras ratkaisu suojata toisiinsa vasten hankautuvia jalkoja vastaan, kun liikkuu kesämekossa?

Vierailija
10.07.2022 |

Laihdutus nyt ainakin!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa on myynnissä tuohon tarkoitukseen olevia reisisuojia, esim. tällaiset:

https://www.tokmanni.fi/naisten-reisisuojat-pola-1-pr-pkt-6419860499574

Vierailija
2/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkeelliset alushousut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaus ja talkki.

Vierailija
4/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisikohan kilpapyöräilijöiden takapuolivoide.

https://www.suomenurheilupyora.fi/ozone-protective-cream

Vierailija
5/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupoissa on myynnissä tuohon tarkoitukseen olevia reisisuojia, esim. tällaiset:

Ostin tuollaiset, ovat huonot ja rullautuvat. Pitkälahkeiset alushousut toimivat. Ainakin Lindex myy.

Vierailija
6/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. Pyöräilyshortsit. 

Vierailija
7/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama näyttääkö seksikkäältä vai ei, mutta kyllähän ne mekon alta vilkkuvat shortsit näyttävät tyhmältä. Ratkaisu on mielestäni joko a) pidempi mekko tai b) pelkästään shortsit jalkaan, siis ei ne alus- vaan ihan normaalit.

Veikkaan, että moni luulee etteivät alusshortsit näy mekon alta, mutta kyllä ne näkyvät. Ja olen nähnyt noita myös juhlapukeutumisessa, esim. häissä. Arkena varmaan vielä menee, mutta juhlissa on vähän outoa että hienon mekon alta vilkkuu shortsit. Meikit ja hiukset hyvin, nätit kengät, kiva laukku.... mutta mutta..

Vierailija
8/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaluistimet, tai kävele kuin cowboy .

Vierailija
9/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama näyttääkö seksikkäältä vai ei, mutta kyllähän ne mekon alta vilkkuvat shortsit näyttävät tyhmältä. Ratkaisu on mielestäni joko a) pidempi mekko tai b) pelkästään shortsit jalkaan, siis ei ne alus- vaan ihan normaalit.

Veikkaan, että moni luulee etteivät alusshortsit näy mekon alta, mutta kyllä ne näkyvät. Ja olen nähnyt noita myös juhlapukeutumisessa, esim. häissä. Arkena varmaan vielä menee, mutta juhlissa on vähän outoa että hienon mekon alta vilkkuu shortsit. Meikit ja hiukset hyvin, nätit kengät, kiva laukku.... mutta mutta..

Kuinka lyhyitä mekkoja häävierailla on ollut jos enintään puoleen reiteen tulevat shortsit vilkkuvat?

Vierailija
10/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele kuin olisi paskat housuissa.

Tai laihduta.

Vierailija
11/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin tuollaiset, ovat huonot ja rullautuvat. Pitkälahkeiset alushousut toimivat. Ainakin Lindex myy.

Ja Prisma.

Vierailija
12/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsimalliset alushousut. Itse käytän aina hameiden ja mekkojen kanssa kesällä vaikka reidet ei hankaudukaan yhteen koska en tykkää jos helma nousee esim. istuessa ja pitää pelätä että vilahtaa turhan paljon.

Vierailija
13/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hieman vaivaisenluun vikaa... Näin ollen isovarvas ja ekavarvas hankaavat toisiaan vasten kävellessä, syntyy rakkulaa. Mutta laastari ekavarpaan ympärille kiedottuna estää rakkulan syntymisen.

Ehkä sun pitää kiertää laastaria reisien tai ainakin toisen ympärille, jos sulle tulee yhteen hankaavista reisistä rakkulaa...

Vierailija
14/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin halpakaupasta halvalla pitkiä legginssejä ja leikkasin ne sopivaan mittaan mekon alla käytettäväksi. Just paras, kun ei haittaa vaikka pyöräillessä hame nousisi, kun alla on säädylliset pöksyt kuitenkin ;) Ei tarvitse koko ajan nykiä helmaa alaspäin, eikä haittaa vaikka tuuli heittää.

Vierailija
15/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lahkeelliset oikeat alushousut auttavat. Helteellä paremmat kun eivät hierrä nivusesta.

100 vuotta sitten syntynyt äitini ei voinut ollenkaan ymmärtää lahkeettomia alushousuja, joita itse käytin. Minä taas en voi ymmärtää stringejä, jotka minua seuraava sukupolvi on keksinyt.

Vierailija
16/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi laihdutus?

Vierailija
17/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalipainoinen, mutta reitevä. Ei laihdutus auta, mutta pyöräilyshortsit auttaa.

Vierailija
18/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Linola-voiteen pitänyt estää tuo hiertyminen...

Vierailija
19/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee ilo koko mekon piosta jos housut laittaa alle.

Vierailija
20/35 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut, jotka on leikattu niin lyhyiksi, että jäävät hameen alle piiloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän